هشدار القسام به رژیم صهیونیستی درباره ترور فلسطینیان در کرانه باختری

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس شنبه شب تاکید کرد که استفاده رژیم صهیونیستی از هواپیما برای ترور فلسطینیان در کرانه باختری آغازی بر پایان موجودیت این رژیم در برابر مقاومت است.

به گزارش مشرق، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس تاکید کرد که استفاده رژیم صهیونیستی از هواپیما در کرانه باختری، آغازی بر پایان موجودیت و شکست این رژیم در برابر مقاومت است.

گردان‌های القسام در مراسم یادبود «ایمن منصور» از رهبران حماس در شمال نوار غزه، افزود: خیابان‌های کرانه باختری امروز برای اشغالگران صهیونیست ناامن شده است.

القسام اضافه کرد: زندگی ایمن منصور سرشار از اقدامات جهادی و مقاومت قهرمانانه در برابر اشغالگران بود. او در تمامی نبردهای مقاومت غزه با دشمن صهیونیستی حضور داشته است.

سخنگوی رسمی امنیت و امور داخلی در نوار غزه پنجشنبه گذشته اعلام کرد که یکی از رهبران مقاومت در غزه به نام ایمن منصور و پسر بزرگش عطیه در منطقه «جبالیا البلد» در شمال نوار غزه به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

چهارشنبه گذشته نیز رژیم صهیونیستی در اقدامی بی سابقه با حمله پهپادی به خودروی حامل رزمندگان فلسطینی در منطقه «الجلمه» در اطراف جنین در کرانه باختری رود اردن، سه تن از آنان را به شهادت رساند.

این سه شهید صعیب الغول فرمانده میدانی و اشرف السعدی از گردان‌های قدس و محمد عویس نیز از شهدای الاقصی بودند که چهارشنبه شب در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودروی حامل آنها در منطقه الجلمه در نزدیکی جنین به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس