کد خبر 1520163
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
زخمی شدن ۳۱ فلسطینی در درگیری‌های اطراف نابلس

هلال احمر فلسطین سه شنبه شب از زخمی شدن ۳۱ فلسطینی در درگیری‌های اطراف نابلس واقع در کرانه باختری رود اردن خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، هلال احمر فلسطین با تأییید زخمی شدن این افراد در درگیری‌های روستای برقه میان جوانان فلسطینی و نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست، اعلام کرد که این افراد در نتیجه شلیک گلوله یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور زخمی و دچار خفگی شدند.

در این راستا، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که ملت فلسطین با پایداری و مقاومت با محاصره و شهرک‌سازی دشمن صهیونیستی مقابله خواهد کرد و هیچ راه حل سیاسی و امنیتی در کرانه باختری وجود ندارد و چاره تنها بیرون راندن اشغالگران از سرزمین و مقدسات فلسطین است.

اسماعیل هنیه امروز سه شنبه در اظهاراتی در واکنش به تشدید عملیات‌ مقاومتی و اوضاع جاری در کرانه باختری گفت که تشدید محاصره، تجاوزات، بازداشت‌ها، تخریب خانه‌ها و ترور فلسطینیان چیزی را تغییر نخواهد داد و اصرار دشمن اشغالگر بر ادامه شهرک‌سازی در کرانه باختری و ادامه سیاست الحاق اراضی و یهودی‌سازی قدس، با پایداری و مقاومت بیشتر فلسطینیان پاسخ داده خواهد شد و موجب زنده شدن روحیه انتفاضه در درون نسل‌های مختلف خواهد شد.

هنیه گفت که راه حل‌های سیاسی و معاهده اوسلو شکست خورده و ملت فلسطین دیگر به این مسیر بی‌نتیجه که هزینه زیادی برای آن در پی داشته، دل خوش نخواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد که گسترش دامنه جنایات و تهدیدات دشمن صهیونیستی، موجب گسترش و تشدید رویارویی با اشغالگران صهیونیست خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس