کد خبر 1502702
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
عملیات «عیلی» نتانیاهو را رسوا کرد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در سخنانی به ادعاهای نتانیاهو واکنش نشان داد و این ادعاها را در راستای دستاوردسازی کاذب از سوی وی دانست.

به گزارش مشرق به نقل از شهاب نیوز، عبداللطیف قانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی نسبت به ادعاهای نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

قانوع، سخنان نتانیاهو در خصوص تغییر معادله مقابله با مقاومت فلسطین در کرانه باختری را دروغی دانست که برای رضایت صهیونیست‌ها و تلاش برای ارایه دستاوردهای خیالی بافته شده است.

سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که عملیات قهرمانانه «عیلی» که پاسخی به تهدیدات مقامات صهیونیست و ارتش رژیم صهیونیستی بود و طی آن ۴ شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند، دست نتانیاهو را رو کرده و تلاش وی برای فریفتن صهیونیست‌ها از طریق دروغ‌هایی چون تغییر معادله رویارویی با مقاومت در کرانه باختری و بازگشت توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی را هویدا ساخته است.

قانوع، اجرای عملیات مقاومتی «عیلی» از سوی مبارزان مقاومت را دلیلی بر افزایش مقاومت و گسترش آن با تمامی ابزارها دانست و افزود: مقاومت در راستای مبارزه با اشغالگران صهیونیست، گام در مسیر جدیدی نهاده است.

سخنگوی جنبش حماس، با اشاره به توانایی‌های مقاومت در رویارویی با اشغالگران صهیونیست ادامه داد: مقاومت توانایی اجرای عملیات‌های سلحشورانه و وارد نمودن ضربات سهمگین به اشغالگران صهیونیست را دارد.

همچنین قانوع در سخنان خود، اجرای عملیات‌های مقاومتی از سوی مقاومت را در راستای دفاع از ملت فلسطین، مسجدالاقصی و مقدسات دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس