کد خبر 1501579
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
بازتاب عملیات «عیلی» در رسانه‌های صهیونیستی

با گذشت نزدیک به ۲۴ ساعت از اجرای عملیات مقاومتی عیلی، رسانه‌های عبری‌زبان همچنان به بررسی چرایی اجرای این عملیات و پیامدهای آن می‌پردازند.

به گزارش مشرق، با گذشت نزدیک به ۲۴ ساعت از اجرای عملیات عیلی، رسانه‌های عبری‌زبان همچنان نحوه اجرای این عملیات مقاومتی و پیامدهای آن را در مرکز توجه خود قرار داده‌اند.

روزنامه عبری‌زبان معاریو، اذعان کرد: نحوه اجرای این عملیات، حاکی از حساب‌شدگی آن است؛ زیرا دلیل انتخاب منطقه بنیامین در نزدیکی شهرک صهیونیستی عیلی از سوی مجریان عملیات، تمرکز امنیتی روی مسیرهای شمال کرانه باختری به ویژه جنین بوده است.

به اعتراف معاریو عملیات عیلی نشان داد که دستگاه‌های امنیتی و نظامی این رژیم برای پیشگیری از وقوع این دست عملیات‌های مقاومتی با دشواری بسیاری روبرو هستند.

این روزنامه عبری‌زبان اعلام کرد که مسئله، تنها افزایش تعداد صهیونیست‌های به هلاکت رسیده از ابتدای سال جاری نیست؛ بلکه بحث کاهش احساس امنیت در میان صهیونیست‌هاست.

روزنامه عبری‌زبان اسرائیل هیوم نیز از افزایش فشارها بر کابینه رژیم صهیونیستی جهت اجرای عملیات گسترده در کرانه باختری خبر داده و در ادامه آورده است: چندین ماه است که ما در حال بررسی امکان اجرای عملیات نظامی گسترده در کرانه باختری هستیم؛ اما به دلیل هراس از نبود اطلاعات کافی، موفق به اجرای این عملیات نشده‌ایم.

همچنین شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به فرارسیدن زمان اجرای عملیات ضد نیروهای مقاومت در کرانه باختری گفته: شهرک‌نشینان به اردک‌هایی در میدان تیراندازی، مبدل شده‌اند!

به اذعان این شبکه صهیونیستی از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون ۱۴۷ عملیات مهم از جمله نزدیک به ۱۲۰ عملیات تیراندازی از سوی نیروهای مقاومت به اجرا درآمده است.

گفتنی است در عملیات دیروز در نزدیکی شهرک عیلی، ۴ شهرک‌نشین صهیونیست به ضرب گلوله مبارزان مقاومت از پای درآمدند و ۴ صهیونیست دیگر نیز مجروح شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس