کد خبر 1498392
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
سفر هیأت نظامی رژیم صهیونیستی به قاهره

یک هیأت نظامی عالی‌رتبه رژیم صهیونیستی با هدف بررسی عملیات اخیر سرباز مصری در مرز فلسطین اشغالی، به قاهره سفر کرد.

به گزارش مشرق، یک هیأت نظامی رژیم صهیونیستی در سفری به قاهره با تعدادی از مقامات مصر دیدار و درباره عملیات تیراندازی سرباز مصری در مرز فلسطین اشغالی که به کشته شدن سه نظامی این رژیم منجر شد، گفت‌وگو کرد.

«محمد صلاح» سرباز مصری، صبح روز شنبه (سوم ژوئن)، در درگیری با نظامیان صهیونیست، سه تن از آن‌ها را به هلاکت رساند. این درگیری در ساعت چهار و نیم بامداد در گذرگاه «نیتسانا» که در سال ۱۹۸۲ پس از امضای معاهده سازش بین رژیم صهیونیستی و مصر بنا شده، رخ داد. «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در جلسه کابینه به این حادثه اشاره کرده و هلاکت سه نظامی صهیونیست در مرز مصر را «حمله تروریستی فاجعه‌بار» توصیف کرده بود.

بنابر گزارش وبگاه «العربی الجدید»، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیأت این رژیم به ریاست «الیعازر تولدانو» فرمانده منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی و «آوی دورین» رئیس بخش روابط بین‌الملل ستاد مشترک ارتش این رژیم و تعدادی دیگر از مقامات نظامی آن به قاهره سفر کرد.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که هیأت این رژیم در دیدار با مقامات مصری، تکمیل تحقیقات مربوط به نفوذ سرباز مصری به فلسطین اشغالی را بررسی و دو طرف بر پایبندی به اجرای تحقیقات عمیق و دستیابی به حقیقت تأکید کردند.

در این بیانیه آمده است که اجرای تحقیقات مشترک از زمان وقوع حادثه آغاز شده و یک هیأت مصری متشکل از مسئولان ارشد ارتش این کشور از محل وقوع حادثه بازدید کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس