کد خبر 1498843
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
نمره‌ صفر نظامیان صهیونیست در یک آزمون آمادگی

پس از سرقت‌های مکرر از پایگاه‌های رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم برای سنجش میزان آمادگی نظامیان خود سطح آمادگی آن‌ها را در یک آزمون تست کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم»، صبح امروز (سه‌شنبه)، خبر داد که ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا برنامه‌ای برای سنجش سطح آمادگی نیروهای نظامی خود ترتیب داده است.

اسرائیل هیوم گزارش داد: «در راستای سنجش [سطح] آمادگی، دو افسر ارتش اسرائیل با پوشیدن لباس غیرنظامی هویت واقعی خود را مخفی کردند و بدون هیچ گونه مجوزی وارد پایگاه آموزشی تیپ ناحال شدند.»

وبگاه «فلسطین الیوم» به نقل از اسرائیل هیوم اضافه کرد، این دو افسر پس از ورود به پایگاه دو خودروی جیپ و چهار اسلحه را از این پایگاه سرقت می‌کنند، بی‌آنکه کسی مانع آن‌ها شود.

اسرائیل هیوم در ادامه نوشت که ورود آسان غیرنظامیان به پایگاه و سرقت تجهیزات و اسلحه، «یک شکست امنیتی جدید» برای نظامیان ارتش است.

وبگاه صهیونیستی «والا» حدود یک هفته پیش خبر داده بود که از پایگاه «تزیلیم» ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب اراضی اشغالی فلسطین حدود ۲۶ هزار فشنگ سرقت شده است.

والا اشاره کرده بود این اولین بار نیست که از این پایگاه فشنگ دزدیده می‌شود. در مهر ماه سال گذشته، نیز رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند که از پایگاه تزیلیم ۳۰ هزار و ۲۲۰ فشنگ سرقت شده است.

منابع صهیونیستی همچنین اواخر شهریور ماه گذشته فاش کرده بودند که در پایگاه نظامی این رژیم در «النقب»، چند فرد ناشناس، سه اسلحه را از سربازانی ربودند که در یک دوره آموزشی شرکت کرده بودند.

افراد ناشناس پس از ورود به پایگاه، موفق شدند این سلاح‌ها را به دست آورند. سربازان صهیونیست که سلاحشان ربوده شده بود، در دوره افسران توپخانه شرکت کرده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    چه اسم باحالی: ناحال! قطعا ناحالند...خخخخخخخخخخخ تو روح نحسشون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس