ضعف نظامی و استعمال مواد مخدر؛ بحران‌های ارتش رژیم صهیونیستی

روزنامه رأی الیوم در گزارشی به ضعف ارتش رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و گسترش استفاده از مواد مخدر در میان نظامیان صهیونیست اشاره کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه رأی الیوم در گزارشی نوشت: با وجود عدم توازن قوا میان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری و همکاری‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با نهادهای امنیتی این رژیم، نیروهای مقاومت، همچنان خسارات و تلفات زیادی را به ارتش رژیم صهیونیستی وارد می‌آورند؛ مسأله ای که خواب را از چشمان شهرک نشینان صهیونیست و مقامات تل‌آویو ربوده است.

در ادامه این گزارش آمده است: با وجود آنکه ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با نیروهای مقاومت فلسطین بسیار تلاش می‌کند اما نتوانسته مقاومت مسلحانه در کرانه باختری به ویژه عملیات فردی نیروهای مقاومت که به هیچ گروهی وابسته نیستند، متوقف کند.

رامی احمد کارشناس نظامی تاکید کرد که مقاومت فلسطین موفق شده، قدرت نظامی خود را گسترش داده و سامانه‌های موشکی با بردهای مختلف و راهبردی، تولید کند.

در همین خصوص، منابع امنیتی آگاه در رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم تصمیم گرفته، بخش‌های داخلی خودروهای جیپ متلعق به یگان‌های ویژه که در عمق کرانه باختری حضور دارند، مجهز کند چرا که عملیات نیروهای فلسطینی مبنی بر کارگذاشتن بمب‌های دستی در محورهای عبور و مرور این خودروها افزایش یافته است.

آنها تاکید کردند که عملیات مذکور باعث شده جان نظامیان رژیم صهیونیستی مخصوصاً یگان‌های ویژه به خطر بیافتد. این تاکتیک فلسطینی‌ها، یادآور تاکتیک نیروهای لبنانی در سال ۲۰۰۰ در برابر ارتش اشغالگر است.

از سوی دیگر روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از یک مسئول برجسته در ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که مشکل استفاده از مواد مخدر در میان نظامیان صهیونیست گسترش پیدا کرده است. پیش از این نیز رسانه‌های عبری زبان گزارش داده بودند که بیشتر اشتباهات نظامیان ارتش این رژیم هنگام مأموریت به دلیل سرگرمی آنها به روابط نامشروع و استعمال مواد مخدر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس