کرانه باختری روی خط مقاومت؛ چهار فلسطینی شهید و زخمی شدند

یورش شبانه نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری، حداقل چهار شهید و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق، اقدام شبانه رژیم صهیونیستی برای تخریب منزل اسیر فلسطینی که یک نظامی این رژیم را به هلاکت رسانده بود، شهادت یک فلسطینی و جراحت سه نفر دیگر را در پی داشت.

نظامیان رژیم صهیونیستی برای تخریب منزل «اسامه طویل» اسیر فلسطینی و عضو نیروهای مقاومت، شامگاه چهارشنبه (دیشب) وارد شهر نابلس در کرانه باختری شدند اما ورود آنها به درگیری با فلسطینیان انجامید.

 چهار فلسطینی شهید و زخمی شدند+ عکس

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، حداقل یک فلسطینی در نتیجه «تبادل آتش» میان دو طرف به شهادت رسید و سه فلسطینی دیگر مجروح شدند.

 چهار فلسطینی شهید و زخمی شدند+ عکس

بنا بر اعلام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، پیشتر در ماه آوریل دستور تصرف و تخریب خانه اسیر اسامه طویل در نابلس صادر شده بود. بنا بر اعلام صهیونیست‌ها، اسامه طویل از اعضای گروه مقاومت مسلحانه عرین الاسود است که «ایدو باروچ» گروهبان ارتش این رژیم را به هلاکت رسانده بود.

 چهار فلسطینی شهید و زخمی شدند+ عکس

 چهار فلسطینی شهید و زخمی شدند+ عکس

رژیم صهیونیستی برای مقابله با اقدامات شهادت طلبانه فلسطینیان، سیاست تخریب منازل عوامل اقدامات مقاومتی را دستورکار قرار داده است اما مقاومت فلسطینیان همچنان ادامه دارد.

درگیری‌های شبانه در شهر نابلس در شرایطی انجام شده که کرانه باختری در حال تبدیل شدن به کابوسی برای رژیم صهیونیستی است چرا که میزان اقدامات شهادت طلبانه در این منطقه رو به افزایش است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اکبر IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    طبق قانون اسرائیل، اگر یک فلسطینی باعث کشته شدن فرد اسرائیلی شود،خانه اش، تخریب میشود. ما در اینجا به عمل جوانان فلسطینی،عملیات شهادت طلبانه و حماسه میگوییم، اما اسرائیلی ها،کار فرد فلسطینی را عملیات انتحاری و تروریستی و حمله به زنان و کودکان بی دفاع میداند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس