کد خبر 1486255
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
«گالانت» مستاصل و نگران از پیشرفت صلح آمیز هسته‌ای ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر لفاظی های همیشگی سایر سران این رژیم علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران را تکرار کرد که نشان از استیصال آنها در برابر پیشرفت روز افزون ایران و توان بازدارندگی آن دارد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سما، «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار رویکرد سایر مقامات این رژیم برای غیر صلح آمیز جلوه دادن برنامه هسته‌ای ایران و تلاش برای ایجاد ایران هراسی با طرح اتهامات واهی مدعی شد: "ایران مواد غنی‌شده را به نسبت‌های مختلف انباشت کرده است؛ طوری که برای ساخت ۵ بمب هسته‌ای کافی است. "

وی بدون توجه به گسست و اختلاف داخلی عمیق بین صهیونیستها در درون سرزمین های اشغالی و نافرمانی در ساختار دستگاههای امنیتی و نظامی این رژیم و ضعف ارتش این رژیم به اذعان خود فرماندهان ارشد صهیونیست در دو جبهه داخلی و خارجی گفت: "اسرائیل به هر طریقی مانع از هسته‌ای شدن ایران خواهد شد. "

این لفاظی‌های در حالی مطرح می شود که آژانس بین المللی انرژی هسته ای به عنوان تنها مرجع قانونی و دارای صلاحیت در گزارش های متعدد خود بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران تاکید کرده است. جمهوری اسلامی ایران نیز همواره تاکید کرده که هرگز تسلیم فشارها نخواهد شد و از حقوق مشروع و قانونی خود در مسیر پیشبرد فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای دفاع و از جریان مقاومت در منطقه حمایت می کند و به هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی با قدرت تمام پاسخ خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس