رسانه‌های صهیونیستی: سفر رئیسی به سوریه نشان‌دهنده دوران جدید ایران در خاورمیانه است

رسانه‌های رژیم صهیونیستی سفر رئیس‌جمهور ایران به دمشق را نشان‌دهنده دوران جدید ایران در خاورمیانه ارزیابی و عنوان کردند که در این دوران، ایران جسورتر شده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی در ادامه واکنش خود به سفر رئیسی به سوریه نوشتند که سفر رئیس جمهور ایران به سوریه در مقطعی مهم در سطح منطقه انجام شده و پیام او این است که ایران پیروز شده است و اتحاد راهبردی این کشور شکسته نمی‎شود.

پیشتر هم روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی در مورد سفر رئیس جمهور ایران به دمشق، تهران را متحد کلیدی دمشق توصیف کرد و نوشت: سفر رئیسی نمایش اتحاد دو کشور است.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» افزود: این سفر بسیار مهم است و توافقاتی که امضا خواهد شد، نماد اتحاد تهران - دمشق و نفوذ منطقه ای ایران است.

حجت الاسلام رئیسی صبح امروز چهارشنبه در صدر هیأت بلندپایه سیاسی و اقتصادی به دعوت رسمی «بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه و با بدرقه «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور و حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن قمی» معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای دولت عازم دمشق شد.

رئیسی در اولین سفر خارجی خود در سال ۱۴۰۲ امروز عازم سوریه شد و در فرودگاه دمشق مورد استقبال وزیر محمدسامر الخلیل وزیر اقتصاد و تجارت سوریه قرار گرفت و پس از آن راهی کاخ ریاست جمهوری سوریه شد تا مراسم رسمی استقبال توسط همتای سوری برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    بلاخره حمایت تمام قد ایران از بشار اسد حاکمان منطقه را یه تکانی داد.کور که نیستن می بینن ایران با اسد چطور تا کرد اونوقت آمریکا با همپیماناش چطور.
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      0 0
      غمت نباشه اردوغان با یه سفر به سوریه دستاورد پوشالی وارونه میشه
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    به تو چه اسقاطیل زنده باد عربستان زنده باد ایران زنده وپاینده باد سوریه
  • سیدمحمد مصطفوی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    رئیسی دیده جبهه داخل که مردم هستن رو تقریبا از دست داده ، رفته التماس جبهه بیرون، اما نمیدونه که یک درخت برای ادامه حیاتش ، ریشه سالم می خواد نه برگ های زیبا😌
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    تحلیل گر کی بودی تو ریشه های سالم و برگ های زیبا ناراحت نشی ها ولی درسته شماها تعدادتون کم نیست ولی درعوض عده ای هم هستند مدافع اسلام هستند دقت کن گفتم اسلام یعنی خدا وقران اهل بیت نه اخوند مولا و این عده با کمال میل جانشون رو درطبق اخلاص خواهند گذاشت حالا اگر فهمیدین امثال شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس