کد خبر 1604356
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
اصرار رژیم صهیونیستی بر گسترش حمله زمینی به رفح

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم حملات زمینی خود را در رفح گسترش خواهد داد.

به گزارش مشرق، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا اطلاع داد که این رژیم قصد دارد حمله زمینی خود را در شهر رفح در جنوب نوار غزه گسترش دهد.

براساس گزارش القدس العربی، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از ششم ماه مه حمله زمینی به رفح را آغاز کرده که به گفته آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) روز دوشنبه، این امر باعث آوارگی ۸۱۰۰۰۰ فلسطینی شده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز دوشنبه گالانت در دفتر خود در تل‌آویو میزبان سالیوان بود و نشست گسترده‌ای با حضور هرزی هالوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل و دیگر مقامات برگزار کردند.

دو طرف درباره روند جنگ در نوار غزه، تلاش‌های مختلف برای بازگرداندن اسرای صهیونیست و لزوم هماهنگی بیشتر روابط رژیم صهیونیستی و آمریکا در مواجهه با ایران گفتگو کردند.

از ۷ اکتبر گذشته، رژیم صهیونیستی جنگی را علیه غزه آغاز کرده است که حدود ۱۱۵۰۰۰ شهید و زخمی برجای گذاشته است که اکثر آنها کودک و زن هستند و حدود ۱۰۰۰۰ مفقود شده اند. از زمان شروع جنگ، واشنگتن از تل آویو پشتیبانی قوی در سطوح نظامی، اطلاعاتی و دیپلماتیک ارائه کرده است و بنابراین دنیا آمریکا را «همدست» جنایات نسل کشی اسرائیل در غزه می‌دانند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس