کد خبر 1604912
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
رایزنی وزیر خارجه صربستان و سرپرست وزارت امور خارجه ایران

وزیر امور خارجه صربستان در گفتگوی تلفنی با سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان، اظهار داشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید ایران، دکتر رئیسی و وزیر امور خارجه فقید همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

به گزارش مشرق، مارکو جوریچ وزیر امور خارجه صربستان در گفتگوی تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن ابراز تسلیت و همدردی دولت و مردم کشورش اظهار داشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید ایران، دکتر رئیسی و وزیر امور خارجه فقید دکتر امیرعبداللهیان همواره در اذهان باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به پیام رئیس جمهور کشورش که رئیس جمهور و وزیر امور خارجه فقید جمهوری اسلامی ایران را دوستان واقعی صربستان خوانده، بر همبستگی کشورش با دولت و مردم ایران تاکید کرد.

جوریچ ضمن ابراز امیدواری نسبت به تداوم و گسترش روابط دو کشور، مجددا مراتب تسلیت عمیق به رهبر معظم، دولت و ملت ایران را ابراز کرد.

سرپرست دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز ضمن تشکر از ابراز همدردی مقامات صربستان، اظهار داشت با ایمان به خداوند و اتکاء به مردم شریف ایران این ایام دشوار را طی خواهیم کرد و ملت ایران به حرکت در مسیر رشد و بالندگی ادامه خواهد داد.

علی باقری بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات با صربستان تاکید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس