کد خبر 1485772
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
چالش بزرگ گل‌محمدی برای بازی مقابل پیکان!

دو بازیکن اصلی پرسپولیس مقابل پیکان غایب خواهند بود.

به گزارش مشرق، جنگ قهرمانی بین پرسپولیس، سپاهان و استقلال در ۳ هفته پایانی لیگ به جذاب‌ترین شکل ممکن ادامه دارد. شاگردان یحیی گل‌محمدی فعلا صدرنشین هستند و برای قهرمانی دست بالاتر را دارند.

پرسپولیس این هفته باید به مصاف پیکان برود؛ بازی‌ای که احتمالا بدون حضور هواداران و در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار خواهد شد. میلاد سرلک هافبک دفاعی اصلی پرسپولیس برای این بازی محروم است و گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس که بهترین گل‌زن این فصل این تیم محسوب می‌شود، به دلیل مصدومیت هنوز به تمرینات گروهی پرسپولیس بازنگشته است.

کمال کامیابی‌نیا دیگر مصدوم قرمزهاست که البته بازیکن فیکس این تیم محسوب نمی‌شود. با این حال غیبت دو بازیکن فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس به چالش اصلی یحیی برای بازی با پیکان تبدیل شده است.

فرشاد فرجی و سینا اسدبیگی دو بازیکنی هستند که احتمالا به جای گولسیانی و سرلک در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهند گرفت و یحیی امیدوار است این نفرات جانشین بهترین عملکرد را در بازی مقابل پیکان داشته باشند.

لازم به ذکر است گولسیانی هنوز به صورت قطعی بازی با پیکان را از دست نداده ولی مصدومیتش هنوز پابرجاست و نتوانسته مجوز حضور در تمرینات گروهی را کسب کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس