کد خبر 147965
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷

بهره برداری از 6 دستاورد جدید دفاعی در حوزه های مختلف، افزایش میزان خرید اسلحه در آمریکا و آغاز ساخت بزرگترین سایت پدافند هوایی جنوب کشور از جمله مهمترین اخبار این هفته در حوزه دفاعی بودند.

اقدامات سپاه عاشورا برای زلزله زدگان

فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي از آماده‌باش پايگاه‌هاي مقاومت در سراسر اين استان براي جمع‌آوري کمک به زلزله‌زدگان خبر داد و افزود: سپاهيان و بسيجيان استان هم اکنون با حضور در محل حادثه به امداد رساني در بخش‌هاي مختلف مشغولند.

10میلیون سلاح در سبد خرید خانواده آمریکایی!

در اوضاع بحرانی اقتصاد آمریکا ، یک صنعت هنوز رونق دارد و آن تسلیحات است. فروش سلاح در سراسر این کشور افزایش یافته است.

پاسخ سردار حاجی زاده به تهدیدات

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واكنش به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی، گفت:پاسخ ایران به هر گونه تهدید عملی و تجاوز به ایران اسلامی بسیار سریع، قاطع، ویران كننده و فراگیر خواهد.

درگیری نداجا با 50 قایق دزدان دریایی

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش صبح امروز از نجات دو فروند کشتی تجاری ایرانی توسط تکاوران این نیرو از چنگ دزدان دریایی خبر داد.

فراخوان فارغ التحصیل دانشگاه به خدمت

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی كه دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول شهریورماه سال جاری هستند را به خدمت وظیفه فراخواند.

تسهیلات برای سربازان منطقه زلزله زده

جانشین اداره منابع انسانی ستاد كل نیروهای مسلح امروز شنبه مصوبات مقام معظم رهبری و فرماندهی كل قوا به منظور ایجاد تسهیلات در مورد خدمت نظام وظیفه خانواده‌های زلزله زده استان آذربایجان شرقی را اعلام كرد.

مشخصات 6 دستاورد جدید دفاعی ایران

این دستاوردها شامل نسل جدید موشک فاتح 110، موتور دریایی بنیان 4، آزمایشگاه پرنده آرمیتا، خودرو تاکتیکی ارس، خمپاره انداز وفا و سامانه جهت‌یاب و شنود شاهد می‌شود.

زمان پرتاب ماهواره پارس 2

مهندس سیستم پروژه ماهواره پارس 2 گفت: این ماهواره تا 2 سال آینده توسط یك پرتابگر ساخت متخصصان داخلی به مدار زمین پرتاب می شود.

تولید 192 محصول دفاعی در سال 90

وزیر دفاع از برنامه‌های صنعت دفاعی برای ساخت انواع جنگنده‌ها، موشک‌ها، پهپادها، زیردریایی‌ها و خودروهای نظامی در سال جاری خبر داد.

رشد 21 درصدی تولیدات دفاعی

وزیر دفاع با تاکید بر رشد 21 درصدی وزارت دفاع در تولید محصولات نظامی، گفت: تاکنون در داخل صنعت دفاعی ایران، 1436 محصول متنوع و گسترده تولید کرده‌ایم.

ساخت بزرگ‌ترین‌سایت‌پدافندی جنوب کشور

ساخت بزرگ‌ترین سایت پدافندی هوایی جنوب کشور در شهرستان آباده آغاز شد.

نابودی سلاح‌های شیمیایی روسیه تا 2016

روسیه روز سه شنبه اعلام کرد این کشور تا سی و یکم دسامبر سال دو هزار و پانزده تمام تسلیحات شیمایی خود را نابود می کند.

ناوشکن جدید ایران به آب می افتد

معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر از به آب اندازی نسل بعدی شناور جماران به نام شناور ولایت در ماههای آینده داد.

1600 کشتی ایرانی در عدن اسکورت شدند

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: تا به امروز 1600 کشتی را اسکورت کرده ایم و اگر ما اسکورت و حفاظت از این کشتی‌ها را انجام ندهیم، بحث واردات و صادرات کم می شود و با بحران اقتصادی روبه رو خواهیم شد.

مشمولان با پدر 59 ساله بخوانند

مشمولانی که تا تاریخ ۵ فروردین امسال معافیت کفالت پدر بالای 59 سال تمام به آنان تعلق گرفته ولی تا آن تاریخ درخواست خود را ثبت نکرده‌اند تنها تا پایان شهریورماه سال جاری فرصت دارند تا برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس