1

دو جریان تندرو با ایجاد التهابات شهری در تلاش هستند کنترل امور سیاسی کشور در روزهای آینده دچار اختلال شدید کنند.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل با نام «ویژه‌های مشرق» شما را در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*********

هم‌زمان با برگزاری یک تجمع غیرقانونی در اطراف مجلس روز گذشته جبهه اصلاحات نیز خواهان برگزاری یک تجمع خیابانی به نفع بی‌حجابی شده است.

روزنامه آرمان امروز در شرح این ماجرا نوشته است:

آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات، در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: در مخالفت با شبه قانون سراپا اشکال موسوم به عفاف و حجاب ما هم می‌خواهیم تجمع برگزار کنیم. آیا چنین حقی برای ما هم وجود دارد؟ جناب آقای دکتر مؤمنی، وزیر محترم کشور، در حمایت از موضع رئیس جمهور مردمی جناب آقای دکتر پزشکیان و در مخالفت با شبه قانون سراپا اشکال موسوم به عفاف و حجاب ما هم می‌خواهیم تجمع برگزار کنیم. آیا چنین حقی برای ما هم وجود دارد؟

آذر منصوری هم درخواست تجمع خیابانی داد/ ایجاد دو قطبی‌های سیاسی جدید از سوی رادیکال‌ها پس از نامه ادعایی ترامپ!

روزنامه سازندگی نیز تلاش کرده میان تجمع مجلس و فشار به دولت رابطه باز کند، ارگان حزب کارگزاران سازندگی نوشته است:

دیروز یک فایل ویدیوئی از سخنان صادق کوشکی، عضو تندروی اصولگرایان منتشر شد. او در یک تجمع حجاب مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری را با مجاهدین خلق هم‌رده کرده و استفاده رئیس‌جمهوری از نهج‌البلاغه را قرآن سر نیزه کردن خوانده بود!

در بخش دیگری از این گزاش آمده است:

گویی برخی از جریان‌های سیاسی قصد و مقصودشان زمین زدن دولت است. پس از استیضاح سیاسی عبدالناصر همتی، وزیر پیشین اقتصاد و استعفای محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور، به نظر می‌رسد جریان مخالف دولت که این دو اتفاق را یک پیروزی برای خود می‌داند، درصدد است گام‌های بعدی را برای زمین‌گیر کردن دولت، استیضاح وزرا همچنین فشار به دولت برای اجرای قانون حجاب بردارد.

آذر منصوری هم درخواست تجمع خیابانی داد/ ایجاد دو قطبی‌های سیاسی جدید از سوی رادیکال‌ها پس از نامه ادعایی ترامپ!

این البته برای بار اول نیست که اصلاح‌طلبان رادیکال درباره مسئله حجاب درخواست یک تجمع داده‌اند و گ. یی برنامه‌ای خاص برای این ماجرا دارند. روند کنشگری اصلاح طلبان در این رابطه با ایجاد خشونت در خیابان و تئوری پردازی برای آن چند نکته قابل توجه دارد، این جریان تلاش دارد همچنان از کلیدواژه «گشت ارشاد» به جای طرح «حجاب و عفاف» در فضای رسانه ای استفاده کرده و به نوعی تصویر گذشته را بر طرح نور غالب سازد.

اصلاح طلبان طی این جهت دهی می کوشند تا جامعه را جامعه معترض، ناراضی و بدبین تعریف کنند که با طرح حجاب عصبانی تر می شوند. نکته قابل توجه اینکه اصلاح طلبان در حال جهت دهی به این موضوع هستند که مخالفان باید دو اقدام را انجام دهند یکی بروز خشم در صحنه و دیگری بروز خشم خود در حوزه هایی که قدرت دارند! این جریان در راستای ایجاد جبهه مخالفان و دگرسازی از نیروی انتظامی به عنوان مجری قانون تلاش می کنند که این نیرو را درصدد کنترل شهر بازنمایی کنند.

برخی کارشناسان درباهر شرایط پیش آمده ۴ مرحله بحران ساز را معرفی کرده و معتقدند:

۱- ایجاد دوقطبی و تشدید لجاجت اجتماعی بر سر حجاب در دستور کار جریانات تندرو قرار گرفته است.

۲- فراخوان تجمع سراسری درباره حجاب تکمیل کننده برنامه دشمن برای ایجاد ناآرامی در کشور است.

۳- کشاندن اعتراض مستقیم به سطح اصل نظام در شبکه‌های اجتماعی برنامه دیگر این جریان است.

۴- طرف خارجی با استقبال از این دوقطبی درصدد ایجاد یک رخداد امنیتی و به دنبال آن موج جدید برهنگی در کشور است.

نکته قابل توجه آن‌که دو جریان تندرو با ایجاد التهابات شهری در تلاش هستند کنترل امور سیاسی کشور در روزهای آینده دچار اختلال شدید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 110
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    31 90
    دقیقا به کسانی هم که مخالف اجرای حجاب اسلامی هستن هم اجازه تجمع بدهید یا حداقل اگه نمیدهید مانند این ها که جلوی مجلس نشستن کاری به کارشون نداشته باشین
    • حمید DE ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      28 21
      خطاب به 6:23، محض اطلاع جنابعالی، اوائل دهه شصت ، کسانی دست به اعتراض علیه قانون حجاب زدند و کسی هم برخوردی با آنان نکرد. در طول سال های پس از انقلاب، هیچ گاه با کسانی که اعتراض مسالمت آمیز داشته اند برخورد خاصی نشده است(حتی اگر فاقد مجوز باشند)، برخورد جایی است که یا راه مردم را سد می کنند و موجب ترافیک می شوند یا دست به آشوب و اغتشاش می زنند.
    • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      17 10
      الان بدون قانون هم اکثر بانوان عزیزمان حجاب دارن خانم منصوری! چرا برای چند قانون شکن جهنم را برای خودت می‌خری ؟؟
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      20 7
      هدف اصلاح طلبان از هر نوع تجمعی نوکری اسرائیل است نه اصلاح امور برای تثبیت بیشتر نظام! چون به گفته سران صهیونی این فرقه سرمایه های اسرائیل در ایران هستند !!!
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      9 1
      حمید آقا جند سال پیش همکاران ما در جهاد کشاورزی هماهنگ کردند که برای یک اعتراض مسالمت آمیز جلو مجلس تحصن کنند(در خواست حقوق برابر با سایر ادارا ت دولتی ) و از هر استان چند نفر راهی تهران شدند . فکر می کنی نتیجه چی شد؟ همه رو توی ترمینال های تهران بازداشت کردند و اجازه ندادند حتی یک نفر به جلوی مجلس برسه
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      2 12
      تجمع غیر قانونی است
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      19 6
      کسانی که مخالف حجاب بودند قشون کشیشون تو خیابان را کردند
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      5 11
      آقای حمید اجازه بدهند توی ورزشگاه آزادی تجمع کنن یا اصلا رفراندم بگذارن بازم میگم خودتی من هم دهه ۴۰ رو دیدم هم دهه ۶۰ رو دیدم شما دقیقا بگو کی و کجا اجاز دادن مردم اعتراض کنن
    • DE ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      3 1
      من مخالف اعتراضات / اعتصابات / تحصن شهروندان نیستم. این یک حقِ شهروندی است.
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      5 7
      عزیزم قانون حجاب رو نمایندگان تصویب کردند همون ها هم باید تغییر بدن . موضوع رو قاطی نکن
    • فاطمه سادات قمی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      13 2
      تجمع سگبازها مقابل شهرداری بدون مجوز بود حالا جلوی مجلس اما برای حفظ عفاف باید مجوز گرفت ! همین کارها را میکنید که فردا آذر سگباز کنار قجرادعای ریاست جمهوری میکند !
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      6 2
      به فائزه ، بهاییان ، جاسوس های اسراییل ، اختلاسگران و سارقان هم مجوز تجمع دهید .
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      1 5
      امپراطوری ایران دوباره زنده شده است. این برای امنیت جهان لازم بود
    • امید IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      5 4
      اگه اکثر بانوان حجاب دارن اینا واسه چند تا بی حجاب چرا دنبال قانون میگردن. چند نفر بی حجاب که مهم نیست
    • ایرانی GB ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      4 0
      لطفا" یک تجمع هم راجع به همین جماعت مثلا" اصلاح طلب راه بیندازین که معلوم بشه قالی های دزدیده شده بتوسط همین دار و دسته های مثلا" اصلاح طلب در زمان حسن کلید جان شون دقیقا" الان کجاست... تکلیف قالی های کش رفته بتوسط همین جماعت مثلا" اصلاح طلب رو هم مشخص بکنید
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    4 14
    قانون عفاف و حجاب را باید ابلاغ کنی .. البته بعد از موصوع بنزین ..به هیچ وجه امکان عدم ابلاعش نیست .ولی باید ابلاغ بشه ...
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      13 10
      جمهوری اسلامی از اسمش مشخصه اگه نمیخوایید شریعت اجرا کنید اسم اسلام بردارید تکلیف ما هم مشخص بشه ازتون فاصله بگیریم دنیا اخرتمون با همین رویه مریض کج دار اجرای احکام تو همه زمینه ها نابود کردید دیگه رسما دارید از بیحجابی حمایت میکنید
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      9 7
      جمهوری اسلامی از اسمش مشخصه اگه نمیخوایید شریعت اجرا کنید اسم اسلام بردارید
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      0 10
      از نظر من عنوان قانون عفاف و حجاب اشتباه چون مختص مومنان که دوست دارن پیش خدا دستشون پر باشه پس قانون کشور باید قانون پوشش و حد حدود پوشش باشه
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      0 2
      کاملا موافقم
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    5 5
    قانوگ هر اسمی که دوست داری ردش بزار باید ابلاع بشه حداقل باید بخشهای مربکط به مسایل فرهنگیش ابلع بشه بعد نیتونید سطح مسایل فرهنگی را بالا ببرید نافی اینکه در مدارس هم واقعا باید کار بشه نیست پس ....
  • محسن IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    48 6
    درخواست تجمع برای اعتراض به حکم الهی حجاب؟!
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      3 5
      حکم الهی نیست ، قران میگوید .. ای پیامبر به زنان و دخترانت و زنان مومنان بگو حجاب خود را رعایت کنند ، تا کسی اذیتشان نکند .
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    24 4
    مردم بیشتر با دلار ۱۰۰هزار تومنی عصبانی میشن یا ترویج حجاب در جامعه؟
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      9 6
      دلار و سفره و شکم مردم را نباید با حکم خدا معامله کرد
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
      1 0
      هرچه را بخواهد باطل میکند و هرچه را بخواهد اثبات میکند تورات
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    15 6
    چرا هروقت بحث مسائل دینی میشه سیاسیون بهانه مشکلات اقتصادی رو میارن و میگن نباید مردم رو عصبانی کرد؟!
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    28 6
    قانوگ امرا میشه نمیتونی بر خلاف قانون باشی خانم منصوری میتونند از در به کسانی در انتخابات مجلس بعدی رای بدند که قانون تعییر بدند الان قانون ابلاع و اجرا میشه .. تمام ..اگر بخشی از قانون نیاز به اصلاح داره شورای عالی امتیت ملی میتونه درخواست بده مجلس اصلاح کنه اما اینکه جلوی قانون را بگیریم موصوعیت نداره ...ادر منصوری زیاد حرف نیزنه ...
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    25 2
    اصلاح طلبان الان با فتنه زن زندگی آزادی که بپا کردند توانستند به ریاست جمهوری به جای زندان برسند. چرا این مسیر را ادامه ندهند؟
  • مهدی IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    105 5
    خانم معلوم الحال منصوری شما به استناد کدام آیه و روایت میخوای علیه حجاب و عفاف تجمع برگزار کنید اونایی که دارن تجمع می کنن فارغ از قانونی بودن یا نبودن تجمعشان استنادشون به حکم خدا ، آیه ی قرآن و قانون کشوره شما غیر از هوای نفستون به چه چیزی می‌خواهید استناد کنید ...
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      4 12
      میتونیم با توجه به حرام‌بودن ربا در حکم خدا، تجمع راه بندازیم؟ پاسخ خیر.ظاهرا خدا فقط یه حکم داشته اونم حجابه
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
      0 0
      اتفاقا باید برا رباخواری تجمع کرد ولی انگار تقریبا همه یجوری ربا خوارشدن و یا از ربا خوارا دهنها را بسته اند
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    13 3
    تو رو خدا تو یکی ساکت
    • ALIRaa IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      7 2
      کشور دست باند قدرت است!
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    2 1
    کسی جمهوری اسلامی نمیخواهد؟
  • حمید ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    8 3
    تفکر امثال اذر منصوری و اصلاح طلبان اقتصاد رو که ویران و معیشت و سفره مردم را برای رسیدن به مقاصد سیاسی خشکاده اند.وحالا راه رسیدن به اهداف پوچ خود ترویج بی بندولاری وفساد است تا به نظام خدشه وارد کنند. بزرگتریت فساد بعد از انقلاب دوره محمد خاتمی و قرارداد کرسنت.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    4 1
    داخل و خارج مقاومت درشون متفاوت نیست .. ...دولت اصلاحات در حال تکمیل کاریه که برای براندازی ایالات متحده بهش احتیاج داره و فقط مداکره نیست ...
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      0 0
      ایالات متحده خودش ول معطله . الان نقشه جهان عوض شده است.
  • ناصری IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    7 1
    البته به لطف امثال خانم آذر منصوری سگ باز و همکارانشان ، دیگر موضوع عفاف و حجاب نیست و بلکه مبارزه با عریان نمایی هم خانمها و هم آقایان مطرح است. موضوعی که در خیلی از کشورهای دمکراتیک نما هم ممنوع می باشد.
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    4 2
    مردانی که آذر منصوری سگ باز را رئیس خود کرده اند حقیر تر از آنی هستند که خودشان تصور می کنند آخه آدم همنشنین کسی می شود که دائما همنشین سگ است. واقا اصلاح طلبان مرد ندارند که یک زن سگ باز را رئیس خود کرده اند؟
    • امید IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
      0 0
      عجب
  • یک نظامی بازنشسته IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    3 7
    جرقه حوادث دی ماه ۹۶ مشهد که ۸۰ شهر کشور را در آتش اعتراضات غوطه ور ساخت را یادتان هست که چه گونه و چرا و توسط چه کسانی زده شد؟ در انبار باروت با آتش بازی نمی کنند.
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    3 3
    این خانم همونیه که سگ داره؟
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    1 3
    هر که را بخواهد میبخشد و هر که را نخواهد نمیبخشد . به این ایه استناد میکنند
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    2 2
    حجاب اجباری کلک اصلاح طلبهاست تا حجاب رو سیاسی کنند
  • قاسم IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    4 1
    خانم منصوری اگر راست میگه اول حجاب خودش را برداره تا همه چهره واقعیش را بشناسند، نه در نقاب حجاب از مخالفین حجاب حمایت بکنه!
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    4 0
    اصلاحات نهاد های بالا دستی را با دموکراسی بازی تصعیف کرده
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    1 1
    جمع از کسانی که مخالف ولنگاری فرهنگی هستند تجمع کردند برای قانون کسانی که موافق ولنگاری بودند .
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    7 2
    مشرقی های عزیز توجه داشته باشید هسته سخت نظام که حاظر به خون دادن برای آن هستند و جوان ها در راه نظام تقدیم کرده اند از شرایط فعلی ناراضی هستند.
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    11 1
    خانم منصوری تو و حزب خائنت علیه قانون خدا و قانون حکومتی که به اسلام بنا شده اعتراض داشته باشید
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      1 3
      پس لااکراه فی دین شوخی است یا واقعی
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    0 2
    استثلال و اتقلاب اسلامی برای اصولگرایی و گفتمان انقلاب اسلامی مهمه همیشه
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    1 4
    از خیلی از این افراد بپرسی اصلا نمیدونن روند ابلاغ یک لایحه چی هست و تو این قانون شورای عالی امنیت ملی چه نقشی داره
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    2 0
    سلام سفارش کنید مردم عفاف و پوشش اسلامی را رعایت کنند
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    0 0
    خداوندا من قصد دارم از شیطان پزروی کنم گولشو بتورم
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    1 4
    ۴۵ ساله ميناز حجاب نگید چون موج جدید بی حجابی میاد..
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    5 2
    سگ بازها خفه خون بگیرند .
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    1 0
    اصلاح طلبان دلش برای هیچ کس نسوخته با حمله کردن به پزشکییان که از حزب خودشون هست میشه اینرو فهمید
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    0 3
    روزی که خواستند اسلام را با سیاست عین هم بدانند و معرفی کنند باید به این مسائل هم فکر می‌کردند.
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    6 0
    تا زمانی که اصلاحات نمیره عدالت در کشور جاری نمیشه جریان اروپا گرا و انریکا گرای اصلاحات باید حدف کامل بشه ...
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    0 4
    نمی‌دونم چرا دستگاه‌های امنیتی با این تجمعات برخورد نمی‌کنند؟! به اسم حجاب و در واقع علیه دولت... می‌ترسم حوادث دی ماه ۱۳۹۶ تکرار بشه... تجمع علیه دولت وقت به زمینه آشوب‌ علیه نظام منجر شد و چند روز اغتشاش درست کرد...
  • Ayat IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    3 0
    اگر دو جریان هستند، شما چرا فقط به یکی از آنها حمله می کنید
  • TR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    0 5
    کی میگه که این قانون باید الان اجرا بشه ؟ رفراندم بذارین
    • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
      0 0
      همیشه قشون کشی بوده بجای رای گیری
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    6 0
    این آذر منصوری کی هست که فقط بر ضد اصول و آرمانهای انقلاب و شرع و عرف و حجاب و.. .اظهار نظر می کنند
  • محسن IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    5 0
    آذرمنصوری وشهندخت ملاوردی وابتکار از میدان داران آشوبهای سال ۱۴۰۱ بودند.وقتی باامثال اینها برخورد نشود .اینگونه وقیحتر علیه حکم شرعی خدا قرلرمیگیرند!
  • روجا IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    4 1
    مشرق نیوزی ها لطفا اگر امکان دارد یک رپرتاژ کامل از این خانم مرموز بنام " آذر منصوری " منتشر کتید که این خانم اپوزیسیون دائم و آشتی ناپذیر اسلام، جمهوری اسلامی و حجاب و.. کی هست متولد چه سالی و کدام شهر هست
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    1 5
    آذر منصوری به دنبال تجمع نیست ، کنایه ای زد به یک بام و دو هوا و یک بی عدالتی ، که عده ای می توانند بدون هیچ مجوزی در خیابان به همه ناسزا بگویند و عده ای دیگر هم
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      0 0
      با شما موافقم
  • محمد IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    0 5
    وقتی به پایداری ها رو می‌دین چه فرقی داره این حق همه هست
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    3 1
    با حجاب ها مثل شما بی حجاب ها نیستند .
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    1 4
    کاسه داغ تر از اش که میگن ما ایرانی ها هستیم
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    5 1
    جهت اطلاع آذر منصوری معلوم الحال و تمام بی حیاهای همفکرش
  • DE ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    0 0
    بله
  • آجورلو IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    4 0
    سخن آقای کوشکی در روزنامه سازندگی عین حقیقت است. احسن به این استاد انقلابی و شجاع.
  • DE ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    1 0
    آذر منصوری هم درخواست تجمع خیابانی داد
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
      0 0
      اذر منصوری کیه ؟
  • جلالی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    1 9
    سلام، جای تاسف است که در سایر کشورهای مسلمان ،هیچ گونه بحث ومجادله ای در خصوص حجاب نیست، لیکن در ایران شده یک پدیده ویک معضل؟ چرا مردم را به بهانه های واهی تحت فشار می گذارند؟ بهشت وجهنم رفتن هر کس به خودش مربوط است،در کتاب قرآن نیز به صراحت گفته شده ،فبشر عباد ،
    • DE ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      3 0
      مشکل شما شل مغز ها اینه که فکر می‌کنید حکومت میخواد شما را حسابدار کنه
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    0 0
    آذر منصوری تحسن چه گروهی تحسن بکند
  • سید سعید IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    0 2
    را حل این کار فقط رفراندوم است...
  • سید سعید IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    0 2
    بعد از رفراندوم مشخص میشه چند چندین...
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      2 0
      فعلا بهتره به کارتون برسید. هر جای دنیا برای اصول اولیه رفراندوم برگذار میشه شما برید اون جا بعد تو همه پرسی شرکت کنید.
    • IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
      1 0
      جمع کنید خودتون و با این رفراندوم.
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    1 0
    جریان اصلاحات نمیتونه کمکی کنه
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    0 3
    چرا انقلابی ها برای اختلاس از پول مردم تجمع نمیکنند ؟
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
      2 0
      ما موافق اختلاس نستیم
    • DE ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
      2 0
      چرا برای حجاب شرعی کشور رو به اشوب می کشید ولی برای وزیر شدن امثال زنگنه هیچ کاری نکردید؟
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    4 0
    تازه دارم میفهمم،هندجگرخوار چه جور ادمی بوده.
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    0 3
    این کجای عدالت است یک اقلیت برای هر کاری که دلش می خواهد تجمع برگزار کند بدون مجوز
  • TR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    0 2
    الان نظر اکثریت یا رفراندوم مشخص می‌شد و نیازی به قشون کشی نبود
    • IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
      0 0
      قشون کشی ؟
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
    1 0
    لابد فردا میخوای برای آزاد شدن مشروب فروشی و کاباره درخواست تجمع بدی ؟
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
    3 0
    خانم منصوری شما به عنوان یک خانم آیا با این وضعیت حجاب بانوان هیچ مشکلی ندارید؟
  • هادی IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
    6 0
    من یه صحبت جدی با مسئولین جمهوری اسلامی دارم. عزیزان اگه قراره وضع حجاب و بانک و فساد و ربا و سرقت و اختلاس این باشه عزیزان خواهشا بگویید. خداییش خسته شدیم. ازتون دفاع میکنیم اینوریا دری وری میگن میایم تقاضای اجرای قانون میکنیم شماها تهمت میزنین.
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
      5 0
      خودش رو به نشنیدن میزنن؟
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
    1 0
    آذر منصوری بیجا کرد
  • ماریه IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
    4 0
    اخه نمی دونم تو چرا دوست داری جامعه بی حجاب باشه
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
    3 0
    ایشون به چه جراتی این چنین نطرها و پیشنهادهایی را می دهد!!!!
  • حسن IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
    2 0
    باسلام. آهاااا... دوقطبی خیلی بده خیلیی زیاادم بدههه... ولی بجااش خودتون تک قطب عالم سیاست های نابخردانه باشین کافیه ، درسته؟!
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
    1 0
    ساکت بابا تو یکی ساکت
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
    2 0
    اینم برای ما آدم شده
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
    4 0
    عهه جالب شد مشرق حجاب رو انداخت و هم‌نوا با فتنه گران برعلیه مطالبه گران قانون ایستاد
  • US ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
    0 2
    چرا باید یک کشور بزرگ مثل ایران رو با یه مسئله غیر حیاتی مثل حجاب اینطور بهم ریخت.
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
    3 0
    از زنی که نمیداند سگ نجس است و یک تار موی سگ اگر در لباسش باشد نمازش باطل است بعید نیست که از عریانی و فساد انگیزی حمایت کند .
  • a-f IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
    2 0
    افسادطلبان حق دارند روز به روز طلبکار شوند چون سران خائنشان محاکمه نشده اند . در هیچ کشوری این قدر آزادی برای خائنان و مخالفان نمیدهند . اینها ماموریت دارند ایران را مثل سوریه ویران کنند و خودشان با گرین کارت به غرب پناهنده شوند زهی خیال باطل .
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
    0 0
    این موجود سیاسی همیشه تو ایجاد اغتشاش جزو عناصر اصلی بوده
  • NL ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۶
    0 0
    برای چند نفر!که حجاب ندارن ببین چه بلووشویی بوجود آمده
  • NL ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۶
    0 2
    حجاب اجباری اصلاً،حجاب اختیاری حتماً.
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۶
    2 0
    با کرباسچی محشور بشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس