کد خبر 147071
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واكنش به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی، گفت:پاسخ ایران به هر گونه تهدید عملی و تجاوز به ایران اسلامی بسیار سریع، قاطع، ویران كننده و فراگیر خواهد.

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، سردار امیرعلی حاجی زاده تاكید كرد: جبهه مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی مدت‌ها است كه در پی انتقام گسترده و سرنوشت‌ساز خون شهدای مظلوم فلسطین، صبرا، شتیلا و قانای لبنان و شهیدان هسته‌ای ایران اسلامی و هزاران شهید دیگر هستند.

سردار حاجی زاده خاطرنشان كرد: این افتخاری بس پر ثواب است كه نصیب رزمندگان و مدافعان ایران اسلامی شده و با تحقق آرمان نابودی رژیم صهیونیستی ، خاورمیانه جدید با اراده ملت‌های مسلمان منطقه شكل گیرد.

وی افزود:اگر عربده‌كشی‌های سران رژیم صهیونیستی عملی شود، بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و پرتاب آن به زباله‌دان تاریخ فراهم می‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ادامه داد: ما معتقدیم عربده‌كشی‌های سران رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها و نیز انتخابات ریاست جمهوری آمریكا، بیشتر به یك جنگ روانی و تبلیغاتی شباهت دارد اما اگر آنها بخواهند تهدیدات خود را عملی كنند، این كار می‌تواند تنها كار مثبت این رژیم جلاد و كودك‌كش در طول عمر منحوس خود باشد.

سردار حاجی زاده تاكید كرد: ما از این اقدام صهیونیست‌ها (عملی كردن تهدیدات و رجزخوانی‌ها) استقبال می‌كنیم چرا كه فرصت و بهانه بسیار خوبی به دست می‌آید تا برای همیشه طومار حیات ننگین این رژیم جعلی، اشغالگر و غاصب را در هم پیچیده و جهان بشریت را از شر این غده سرطانی نجات دهیم.

وی با اشاره به سایر ره آوردهای حمله رژیم صهیونیستی به ایران گفت: از سوی دیگر این اقدام صهیونیست‌ها، كلكسیون پرنده‌های غربی موجود در ایران شامل هواپیما‌های بدون سرنشین ' اسكن ایگل'، ' شِدو' و RQ170 و هواپیماهای F15 و F16 رژیم صهیونیستی را به دست فرزندان ملت شگفتی‌ساز ایران در نیروهای مسلح تكمیل خواهد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس