کد خبر 1479591
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
وزارت خارجه آلمان میزبان نئونازی‌های اوکراین شد

وزارت خارجه آلمان از همسر فرمانده گردان نظامی نئونازی‌های اوکراین برای سفر به برلین و گفتگو درباره عواقب جنگ با روسیه دعوت کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه همراهی و حمایت کشورهای غربی از جنگ اوکراین با روسیه، این‌بار برلین قرار است میزبان نئونازی‌های اوکراینی بود.

وزارت خارجه آلمان تحت هدایت «آنالنا بائربوک» امروز (سه‌شنبه) از «کاترینا پروکوپنکو» همسر فرمانده گردان نظامی نئونازی «آزوف» در ارتش اوکراین برای سفر به برلین دعوت کرده است.

به نوشته وبگاه «یونگه ولت»، این وزارتخانه گفت پروکوپنکو در یک گفتگوی کارشناسی درباره «وضعیت سربازان اوکراینی در اسارت روسیه و بارهای سنگینی که بر جامعه اوکراین ناشی از جنگ روسیه تحمیل شده» شرکت کرده است.

رسانه‌های آلمانی می‌گویند نشست پروکوپنکو با مقام‌های وزارت خارجه این کشور، دور از چشم رسانه‌ها و به‌صورت محرمانه انجام شد تا اینکه امروز خبر آن را منتشر کردند.

پیش از این نیز «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان ضمن بیان این که غرب باید برای دیگری طولانی در اوکراین آماده شود، گفته بود حتی پس از پایان جنگ، عواقب این رویارویی همچنان ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نیز گفته گفت که آلمان با تأمین تسلیحات برای اوکراین، نقش فعالی در این جنگ ایفا می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    1 1
    اتفاقا باید بسیج مردمی باید تا ازادی کامل خاک روسیه و اوکراین ادامه یابد پوتین باید نیروهای بسیج نسبی را ارتش آزادی بخش روسیه باید نامگذاری کند دوما بسیج نسبی و فراهم کردم 300 هزار نیروی دیگر برای حمله از شمال چرنیهوف و 300 هزار نفر دیگر از شمال خارکف از اوجب واجبات برای ارتش روسیه است سوما بسیج مردمی جنگ اوکراین را سریعتر به پایان می برد و ناتو را سر میز مذاکره می آورد چهارما با 200 هزار نیرو مگر ارتش روسییه برای پیک نیک به اوکراین آمده در حالی که اوکراین هم یک میلیون ذخیره را فراخوانده است
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    1 1
    هف از سیرک تایوان که چین هم در دام آن افتاده است این می باشد که بهانه ای باشد تا 1- چین را تحریم اقتصادی خواهند کرد 2- این کشور را توسط ژاپن کره جنوبی و فیلیپین محاصره دریایی بنمایند چون چین به لحاظ اقتصادی و روسیه به لحاظ نظامی قدرتمند می باشد - البته ژاپن و کره جنوبی را بعنوان گلادیاتور به میدان می فرستند تا چین محاصره دریای شود و چینی ها باید بصورت نیابتی توسط کشورهای دوست باید با امریکا وتایوان بجنگد مثلا توسط کره شمالی نه اینکه خودش مستقیما با تایوان بجنگد
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    1 1
    روسیه برای ادامه جنگ سالانه به 30 هزار پهباد ایرانی شاهد نیاز دارد ایران هم متخصص ساخت جنس بنجل به تعداد فراوان است چرا ناتو را در اوکراین زمین گیر نمی کنیم و قصد داریم با سهل انگاری جنگ به مرزهای ایران نزدیک شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس