کد خبر 1527831
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
کرملین: شورای امنیت نیازمند تحول است

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: شورای امنیت سازمان ملل برای حداکثر اثربخشی نیازمند تحول است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد: اطلاعاتی درباره شایعات مربوط به بیماری (رمضان) «قدیروف» (رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن) نداریم.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص ادامه داد: رئیس جمهور (منطقه خودمختار) چچن هیچ ملاقاتی با «پوتین» رییس جمهور روسیه نداشته است.

وی در ادامه اضافه کرد: شورای امنیت سازمان ملل متحد برای حداکثر اثربخشی نیازمند تحول است؛ این امر مستلزم اجماع همه شرکت کنندگان خواهد بود.

«دیمیتری پسکوف» در بخش دیگری از سخنان خود، اضافه کرد: بعید است اظهارات «شولتز» (صدراعظم آلمان) در خصوص شرایط مذاکرات بین روسیه و کی یف بیانگر درک واقعیت از سوی برلین باشد.

این در حالیست که وی پیشتر گفته بود که «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه و «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان فرصت میانجی‌گری در جنگ اوکراین را از دست داده اند.

«اولاف شولتز» صدراعظم آلمان یکشنبه ۲۹ مرداد ماه سال جاری در سخنانی اعلام کرد: غرب باید سال های طولانی از اوکراین حمایت کند. آنچه ما نمی‌ خواهیم این است که جنگ بین روسیه و اوکراین به جنگ بین روسیه و ناتو تبدیل شود. در این راستا، هماهنگی و سنجیدن دقیق آینده مهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 1
    کره شمالی ایران روسیه بلاروس کوبا باید ۵ عضو دائم شورای امنیت باشند
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      1 0
      بورکینافاسو و جزایر (کومور) رو یادت رفت!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس