رحمتی حریف ساپینتو نشد/ استقلال هم امتیاز صدرنشین شد

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و در حضور بیش از ۱۲ هزار تماشاگر به مصاف تیم استقلال رفت که مسابقه با نتیجه مساوی یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

فیلم/ خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۰ - استقلال ۱

استقلال در شرایطی روبروی آلومینیوم اراک قرار گرفت که در روزهای اخیر با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است، آبی‌پوشان تهرانی برای سه امتیاز و پیروزی در این مسابقه بیرون از خانه انگیزه‌های فراوانی داشتند ، شاگردان ریکاردو ساپینتو امیدوار بودند در هفته‌ای که پرسپولیس با پیروزی خانگی مقابل ملوان جایشان را در رتبه دوم جدول گرفته است سربلند از زمین خارج شوند تا از رقیب سنتی پیشی بگیرند.

رحمتی حریف ساپینتو نشد/ استقلال هم امتیاز صدرنشین شد

از طرف دیگر آلومینیوم اراک با سید مهدی رحمتی روبروی استقلال گرفت، اراکی‌ها کار سختی روبروی تیم آماده این روزهای لیگ برتر پیش رو داشتند تا همچنان به رکورد نباختن خود در لیگ برتر ادامه دهند.

قضاوت این بازی را پیام حیدری با کمک‌های امیر محمد داوودزاده، محمد عطایی بر عهده دارند.

دقایق حساس:

دقیقه ۵: آلومینیوم اراک صاحب ضربه کاشته شد، سانتر بازیکنان این تیم با ضربه سر نخست محمدزاده همراه شد اما با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۹: شوت خطرناک زاپاتا به شکل خطرناکی از کنار دروازه سید حسین حسینی عبور کرد.

دقیقه ۲۵: شوت خطرناک مهدی قائدی در دستان دروازه بان آلومینیوم قرار گرفت.

دقیقه ۲۸: سعید مهری از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او با برخورد به تیرک دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۲۹: ضربه زاپاتا از نزدیکی محوطه جریمه استقلال با واکنش تماشایی سید حسین حسینی به کرنر رفت.

دقیقه۴۰: ضربه سر محمدرضا آزادی با اختلاف اندکی از کنار دروازه سید حسین حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: پاس جعفر سلمانی در محوطه جریمه آلومینیوم اراک به مهدی قائدی رسید و این بازیکن با عبور از مدافع حریف به زیبایی هر چه تمام‌تر توپ را به تور پورحمیدی چسباند.

رحمتی حریف ساپینتو نشد/ استقلال هم امتیاز صدرنشین شد

دقیقه ۶۶: محمد محبی در محوطه جریمه آلومینیوم اراک صاحب موقعیت مناسبی شد اما شوت او به شکل خطرناکی به خارج رفت.

دقیقه ۷۰: با اشتباه مدافعان آلومینیوم اراک ارسلان مطهری در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه او به بالای تیرک دروازه حمیدی برخورد کرد.

دقیقه ۸۰: حرکت تاکتیکی آلومینیوم اراک این تیم را صاحب موقعیت خطرناکی کرد اما ضربه فخریان جایی در چهارچوب دروازه حسینی نداشت.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی(صالح حردانی)، کوین یامگا، زبیر نیک نفس(امید حامدی‌فر)، سعید مهری(محمد حسین مرادمند)، آرش رضاوند، مهدی قایدی(رضا میرزایی)، محمد محبی، ارسلان مطهری(پیمان بابایی)

رحمتی حریف ساپینتو نشد/ استقلال هم امتیاز صدرنشین شد

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده ( اسماعیل شریفات)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا (مجتبی فخریان)، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی (امیرحسین نعمتی) ، محمدرضا مسلمی‌پور (امین جهان کهن)، میلاد فخرالدینی، سید محمداحسان حسینی (امیرمحمد هوشمند)

این چهارمین برد متوالی آبی پوشان در لیگ برتر بود و استقلال اکنون ۵۲ امتیازی است و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول و بالاتر از پرسپولیس ایستاد. البته سپاهان امشب به مصاف تراکتور می رود. به این ترتیب استقلال قهرمان فصل پیش به تکرار قهرمانی خود در این فصل نیز امیدوار است و همچنان در کورس با سپاهان است. قائدی در اوج امادگی است و گل سه امتیازی او خیلی به آبی پوشان کمک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    جالبه تمام نربی عای استقلالی ب لستقلال امسال باختن
  • یدالله میش دو قلی IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    فوتبالو ولش کنید . فقط شادی روح << q مرث پوراحمد >> جمیعن یه صلوات محمدی پسند بفرستید . امیدوارم ایشان دیگه تا آخر عمرش خوکشی نکنه چون جزو گناهان کبیره هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس