فتح‌الله‌زاده حق نداشت در مورد قراردادم حرف بزند/ دشمن ما داخل تیم نیست!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه حق نداشت بدون اجازه من درمورد قرارداد صحبت کند.

به گزارش مشرق، ریکاردو ساپینتو بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: هفته سختی را گذراندیم. یکی از سخت‌ترین هفته‌های زندگی‌ام بود. اولین چیزی که فتح‌الله‌زاده بعد از بازگشت باید با خود می آورد نکات مثبت بود تا مشکلات حل شود که شاید بتوانیم به آسیا برگردیم.

وی افزود: اولین کاری که باید حل شود حل مشکلات است نه اینکه در تلویزیون علیه بازیکنان و مربی صحبت شود و از این مساله من خیلی شوک زده شدم. من هیچ وقت صحبتی از فتح‌الله‌زاده نکرده‌ام و هیچ وقت نگفتم این مشکلات از فتح‌الله‌زاده است. این احتیاط را داشتم که بگویم از زمان‌های خیلی گذشته بوده و یک نفر باید آن را حل کند. نگفتم این مشکلات تقصیر فتح‌الله‌زاده است یا فرد دیگری اما یک نفر باید آن را حل کند.

ساپینتو تصریح کرد: سه ماه منتظر شدم قبل از اینکه در موردش صحبت کنم. قبل از بازی با فولاد حرف زدم زیرا همه چیز متوقف شده بود و گفتم من، کادرفنی و حتی راننده من و خیلی افراد بودند که خیلی مشکل داشتند و من خواستم که لطفاً این مشکلات را برطرف کنند، اما تا الان مشکلات حل نشده و این مشکل اصلی ما در حال حاضر است. چون او در مورد مسایل شخصی من بدون اجازه در عموم صحبت کرد. قراردادم یک موضوع محرمانه است. نمی‌توانم در مورد قراردادم بدون اجازه او صحبت کنم و بگویم که پرداخت شده یا نشده است. مشکلم پرداختی نیست، مشکل آن چیزی است که باید پرداخت می‌شد.

وی افزود: تا الان باید ۵ حقوق ماهیانه من را بدهد و پاداش‌ها سه برابر بیش از آن پرداخت می‌شد و الان هم بعد از این بازی بیشتر شده است. به جای آرامش و راه حل داشتن، در مورد بقیه صحبت کردند. اگر می‌دانستم برنامه برگزار می‌شود در آن برنامه تلویزیونی صحبت می‌کردم. اگر مشکلی هست باید در داخل خانواده حل شود نمی‌توانیم به صورت عموم در موردش صحبت کنیم. خوشبختانه تیم ما بسیار متحد است و این تیم تمرکزش را از دست نداده است. این بازیکنان همگی مبارز و قهرمان هستند. آنها احترام و تشویق و حمایت مان را نیاز دارند. دارم با آنها کار می کنم اما این‌ها ستاره هستند و زندگی شان را در زمین می گذارند.

ساپینتو تصریح کرد: در زندگی من والدین عزیزم همیشه گفته اند به من اگر دلیلی نداری که نمی‌توانی پول کسی را بپردازی نمی‌توانی با او دعوا کنی، باید فروتن باشی و سعی کنی تا راه حل پیدا کنی ولی هیچ وقت آن ارتباط را خدشه دار نکنید. امروز یک برد فوق العاده با فشار بسیار زیاد به دست آوردیم. کادر فوق العاده فنی که هر روز کنارهم داریم با وجود مشکلات زیاد ادامه دارد. امیدوارم مدیرعامل یا یک نفر آرامش را به تیم بیاورد و مشکلات را حل کند چون به این نیاز داریم. دشمن ما داخل تیم نیست و بیرون از تیم است. باید تا آخر برای موفقیت بجنگیم. دو تورنمنت و ۵ فینال داریم و باید در آرامش باشیم.

سرمربی استقلال در مورد بازی با آلومینیوم گفت: نیمه اول خیلی بازی رقابتی بود و حریف خیلی قدرتمند بود و خیلی جنگید و خوب کار کرد ما و حریف فرصت گلزنی داشتیم. بازی هیجانی بود و همه می دانستند چقدر این بازی برای ما مهم است با وجود مشکلاتی که در این هفته داشتیم. مشکل اصلی برای من مربی این بود که بتوانیم هیجان و احساسات بازیکنان را کنترل کنم که در آرام باشند و انرژی برای جنگیدن داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در نیمه دوم بعد از اینکه دو سه نکته مهم را صحبت کردیم همه متوجه شدند که یک نیمه دیگر داریم که برنده شویم و خیلی خوب بازی را در نیمه دوم بردیم. سه چهار موقعیت گلزنی داشتیم. می‌توانستیم بیشتر موقعیت گلزنی داشته باشیم. اگر به دو سه فرصتی که داشتیم بازی را تمام می کردیم دیگر در ۱۰ دقیقه آخر تحت فشار قرار نمی گرفتیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنیم فراموش نکنید که سه سال بود استقلال در اراک برنده نشده بود و حریف ۱۰ بازی بود که نباخته بود و ۹ مساوی داشتند و مقابل سپاهان، پرسپولیس و تراکتور مساوی کرده بودند حریف تیم راحتی نبود ولی ما اینجا امدیم و با تمام مشکلات پیروز شدیم تیم فوق العاده ای که بهشان افتخار می کنم. تشکر می کنم از همه.

سرمربی استقلال حاضر به پاسخ به سوالات خبرنگاران نشد و گفت: امروز خیلی خسته‌ام بعداً در موردش صحبت می‌کنم و عذرخواهی می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    2 11
    اون قراردادت بخوره تو سرت مرتیکه شارلاتان . بیت المال مردم ما خوب داره بهت حال میده . نه ؟
    • لنگی IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      3 2
      لنگی احمق !!!
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      3 1
      مرتیکه شارلاتات خودتی بی ادب بی نزاکت بی فرهنگ.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 3
    قراردادت باید توی بورس شفاف سازی میشد. احتمالا نشده که ایشون اینجوری اعتراض داره.
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    یک قرون به این مردک توپ باز بدهید روز قیامت به شفاعت ما اهل بیت نمی رسید. به فتوای من پولی که فوتبالیستا می گیرند شبهناک و حرام است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس