تساوی استقلال در نیمه نخست/ دروازه‌بان آلومینیوم ستاره شد

نیمه نخست بازی دو تیم استقلال تهران و آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل ‏‬به پایان رسید.

نیمه اول بازی دو تیم با قضاوت پیام حیدری جذاب و پرسرعت بود. استقلال باوجود حضور پرشمار هواداران آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی اراک، فشار زیادی را روی دروازه تیم میزبان وارد کرد اما موفق به گلزنی نشد. حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم ستاره زمین در نیمه نخست بود.

در دقیقه ۲۱ و بعد از اشتباه مدافعان آلومینیوم، توپ در موقعیت آفساید به محمد محبی رسید که پورحمیدی ضربه این بازیکن را مهار کرد. پورحمیدی در دقیقه ۲۶ هم روی شوت مهدی قایدی اجازه نداد دروازه آلومینیوم باز بشود.

در دقیقه ۲۷ شوت آرش رضاوند هافبک استقلال به تیرک دروازه آلومینیوم برخورد کرد و در دقیقه ۳۴ هم این بار نوبت سعید مهری بود که شوت محکم و از راه دورش توسط پورحمیدی مهار بشود.

آلومینیوم هم البته تیم دست و پا بسته ای برای استقلال نبود و چند موقعیت خوب گلزنی به دست آورد. در دقیقه ۲۹ و در بین حملات استقلال، «زاپاتا» مهاجم خارجی آلومینیوم ضربه محکمی به سمت دروازه آبی پوشان زد که سیدحسین حسینی این شوت را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۴۰ هم ضربه سر محمدرضا آزادی با اختلاف اندک از کنار دروازه به اوت رفت تا این نیمه جذاب با تساوی بدون گل به پایان برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس