یک سوال از آقای وزیر دارم/ می‌گویند عیبی ندارد از آسیا حذف شدید!

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: از آقای وزیر ورزش یک سوال دارم.

به گزارش مشرق، آرش رضاوند بعد از برد یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی جذابی بود و هم هواداران ما و هم هواداران حریف لذت بردند و مثل هفته‌های قبل توانستیم خوب بازی کنیم و برنده شویم.

وی در مورد اینکه دو شوت در دو مسابقه به تیرک دروازه زده گفت: شانس من است که توپ به تیرک می‌خورد؛ انشالله در بازی‌های بعد گل شود.

بازیکن استقلال در مورد شرایط مالی باشگاه گفت: شرایط ما که خوب نیست؛ همه دیدند و می‌دانند چه آشفتگی در باشگاه ما هست. فقط ما و هواداران هستیم و کسی از ما حمایت نمی‌کند. چه برنده شویم و چه نشویم حمایتی از سوی باشگاه نمی‌شویم که به قول معروف بخواهند انگیزه‌ای بدهند یا پاداش بدهند. هیچ اتفاقی نمی‌افتد. ۲۸ اردیبهشت آخرین بازی لیگ است، اما ما فقط ۴۰ درصد پول گرفتیم. چطوری باید بقیه پول‌مان را بگیریم؟ در این شرایطی که همه اجناس هر روز بالاتر می‌رود. شرایط برای ما سخت شده و ۳-۴ ماه است خودم دریافتی نداشتم و بازیکنان دیگر هم همینطور. بازیکنان جوان‌تر هستند که در خرج پول توجیبی‌شان هم ماندند. ما در تهران با خانواده زندگی می‌کنیم، اما جوانان شهرستانی داریم که دریافتی ندارند.

وی در مورد اینکه مدیریت باشگاه با تیم صحبت کرده‌اند، گفت: توقع داشتیم بعد از این جریانات مدیریت کنار ما باشد و با ما باشد و حرفی بزنند. بگویند درست می‌کنیم عیبی ندارد.

رضاوند در مورد اینکه مدیریت باشگاه می‌گوید ۷۰ درصد پرداختی داشته است، گفت: اصلاً اینجوری نیست؛ خودشان وقتی با ما هستند می‌گویند ۴۰ درصد! شرایط قراردادها طوری است که باشگاه باید سقفی را رعایت کند. اینکه فتح‌الله‌زاده می‌گوید آپشن قرارداد بازیکن درست است. بحث ما این نیست که آپشن بازی کردن را بگیریم، اما آپشن‌هایی بوده که در قرارداد بوده و باید با قراردادها پرداخت می‌شده است. آن را حساب نمی‌کنند و می‌گویند بازیکن ۶۰ درصد پول گرفته در حالی که اینها آپشن نیست در قرارداد بوده است. در باشگاه‌های دیگر هم چنین چیزهایی هست. فتح‌الله‌زاده آنها را حساب نمی‌کند و داخل آپشن می‌برد و می‌گوید شما فلان مقدار پول گرفته‌اید. در صورتیکه خودش در جمع ما بازیکنان بود می‌گفت اینقدر دریافتی داشتید ولی در جمع دیگر حرف دیگری می‌زند!

وی افزود: ۵ بازی دیگر باقی مانده و از اوخواهش داریم که کمک کند. دربی هم پیش رو داریم. آسیا را از دست دادیم. من با فولاد در آسیا بودم کلاس یک بازیکن بازی در آسیا است. زندگی اش تغییر می کند. فرشید اسماعیلی رفیق خودم است او در یک دوره در لیگ قهرمانان خوب کار کرد و به تیم العربی رفت شرایطش خوب بود. بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید در آسیا باشند. این یک ویترین است. یعنی چه عیبی ندارد که حالا حذف شدیم؟ سوال از وزیر دارم.

وی در مورد اینکه وزیر گفته نمی‌گذاریم استقلال حذف شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم حذف نشویم چه جوری باید پول مان را بگیریم؟! تلاش می کنیم مچ پایم ورم کرد نمی گویم اول بخاطر تماشاگر ان و منت بگذارم اول بخاطر خودم دوست دارم تیم قهرمان شود ولی ما کارمان را انجام میدهیم توقع حمایت داریم. یک کلام حمایت نمی کنند. سوال دارم چطور ی باید یکماه مانده به پایان مسابقات ۶۰ درصد پولمان را بگیریم؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    اگر قراردادش حدود دو میلیارد هم باشد، با چهل درصد یک چیزی حدود هشتصد میلیون گرفته.
  • IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    دو تا سوال بکن کیه که جواب بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس