کد خبر 1478402
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
چرا اسرائیل مواضع حزب‌الله لبنان را هدف قرار نداد؟

پایگاه خبری «آکسیوس» به نقل از دو مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسرائیل به علت نگرانی از احتمال درگیری با حزب‌الله لبنان، حملات دیشب خود را متمرکز بر اهداف و مواضع حماس کرد.

به گزارش مشرق، این مقامات صهیونیستی گفتند: اسرائیل تلاش کرد حملات دیشب خود را بر نوار غزه و لبنان و اهداف حماس متمرکز کند تا از هر گونه تنش و درگیری بیشتر با حزب‌الله خودداری کند.

به گفته این دو مقام صهیونیستی «وزرای اسرائیل در پایان گفتگوهای خود درباره نوع پاسخ به شلیک گسترده راکت‌ها از جنوب لبنان به این نتیجه رسیدند که اسرائیل هیچ منفعتی در ورود به جنگ در لبنان ندارد و احتمال ورود به یک درگیری منطقه‌ای بسیار بالاست.»

در پی حملات موشکی گسترده از نوار غزه و جنوب لبنان، ساعاتی پیش یک مسئول امنتیی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با وب‌سایت «والانیوز» اعلام کرد که «شلیک موشک از غزه و لبنان ثابت می‌کند که قدرت بازدارندگی اسرائیل کم‌رنگ شده است.» وی با این حال مدعی شد: اما ما زمان مناسبی را برای تحمیل هزینه‌ای دردناک انتخاب خواهیم کرد.

در همین راستا «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت: کابینه نتانیاهو در توانایی برقراری و حفظ بازدارندگی در برابر گروه‌های مقاومت فلسطینی و حزب الله لبنان عملکرد ضعیفی داشته است.

اسموتریج در ادامه افزود: تلاش می‌کنم تا وفاداری‌ام را به کابینه نتانیاهو حفظ کنم، اما عملکرد وضعیت امنیتی ما اکنون غیرقابل دفاع است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    20 1
    چون مثل سگ از سیدحسن نصرالله می ترسند
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    9 0
    این روز خوشتونه روزهای نکبتارتون خیلی نزدیکه مرگ بر ملعون کودک کش
  • CA ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    7 8
    نیازی نیست که مواضع حزب الله بزنه مواضع ایران تو سوریه هفتگی یکی دو بار میزنه
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      5 1
      خلیج فارس دریای عمان و دریای سرخ هم یک روز درمیان شاهد تیرهای غیبی است که به کشتی های صهیونی برخورد میکنه و انها را نفله مینماید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس