کد خبر 1478473
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
سربازان صهیونیستی شماری از فلسطینیان از جمله چند کودک را ربودند

سربازان رژیم صهیونیستی شمار زیادی از مردم فلسطین از جمله چندین کودک را ربودند و در چندین بخش از کرانه باختری و در نزدیکی مسجد الاقصی به سمت مردم فلسطین حمله کردند.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش‌های منتشر شده روز جمعه، سربازان رژیم صهیونیستی شمار زیادی از مردم فلسطین از جمله چندین کودک را ربودند و در چندین بخش از کرانه باختری و همچنین در نزدیکی مسجد الاقصی به سمت مردم فلسطین حمله کردند.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که سربازان رژیم صهیونیستی پانزده فلسطینی از جمله سه کودک را در دروازه‌های منتهی به مسجد الاقصی هنگام خروج از مسجد ربوده و با خود بردند.

این منابع افزودند که سربازان و افسران پلیس صهیونیستی به ده‌ها نمازگزاری که سحرگاه سعی داشتند خود را به مسجد الاقصی برسانند حمله کردند و از ورود افراد زیر ۴۰ سال به این مکان جلوگیری کردند.

همچنین سربازان صهیونیستی دو پسر نوجوان به نام‌های «محمدحسین بداوی» و «حثیفه راعی» را در شمال الخلیل ربودند و به سمت شماری از فلسطینی‌ها از جمله زنان و کودکان حمله کردند.

در شهر «یتا» در جنوب الخلیل نیز سربازان صهیونیست مرد جوانی به نام «هشام ابوزهرا» را از خانه‌اش ربودند.

علاوه بر این، سربازان صهیونیستی «محمد شهادا»، نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی را از شهر «جریکو» در شمال شرقی کرانه باختری ربودند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    1 2
    اشکال نداره ، وسط دعوا که خیرات تقسیم نمی کنند
    • محمد IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      3 0
      دعوا... ،خیلی پستی ،من نمی‌دونم شما ها دیگه کی هستین چه لقمه ای خوردین،بیشرفی هم مثل بیشعوری درد نداره نه،العان راحتی،حداقل این چرندیاتو تو اون کله پوکت نگه دار لعنتی.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    0 0
    اسرائیل مظلوم کش بدبخت. کودک کش بیچاره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس