کد خبر 1464159
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
«لیبرمن» خواستار از سرگیری ترور رهبران حماس شد

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار از سرگیری ترور رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شد.

به گزارش مشرق به نقل مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به تشدید عملیات های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری، خواستار توقف کمک های مالی قطر به نوار غزه و از سرگیری سیاست ترور رهبران جنبش حماس در غزه شد.

این مقام سابق صهیونیست گفت که اسرائیلی ها باید در هر نقطه از اراضی اشغالی امنیت داشته باشند و تحت هیچ شرایطی نباید در برابر فلسطینیان تسلیم شد.

این در حالی است که «عودید فوریر» عضو کنست از حزب لیبرمن «اسرائیل خانه ما» نیز تاکید کرد که باز هم زمستانی دیگر و کابینه نتانیاهو روی کار آمد و بار دیگر شاهد از سرگیری حملات راکتی از سمت غزه هستیم و پس از یک سال و نیم تحقق بازدارندگی، کابینه فعلی سیاست کوتاه آمدن در برابر غزه را ازسرگرفته است.

گفتنی است، شبکه صهیونیستی کان گزارش کرد که کابینه سیاسی و امنیتی در جلسه امروز پیامدهای عملیات شهادت طلبانه اخیر در قدس و احتمال تشدید تنش و درگیری‌ها در منطقه را بررسی خواهد کرد. منابع صهیونیستی احتمال داده‌اند با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اوضاع در اراضی اشغالی همانند سال‌های قبل رو به تنش و درگیری پیش برود.

این در حالی است که اوضاع در اراضی اشغالی امسال به نسبت سال‌های قبل بسیار ملتهب‌تر است و احتمال وقوع درگیری به مراتب بیشتر شده است.

بر همین اساس، «اسماعیل هنیه» رهبر جنبش حماس اخیراً طی اظهاراتی درباره شهادت هفت شهروند فلسطینی در اردوگاه «عقبه جبر» در جنوب غربی اریحا تاکید کرد که علیرغم قتل و کشتار وحشیانه، مقاومت همچنان موثرترین قدرت در میدان ها خواهد بود.

وی افزود که گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس به همراه تمام انقلابیون فلسطینی تا زمان بیرون راندن اشغالگران، به عملیات خود ادامه خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    شما که سابقه بسیار کثیف و ید بزرگی در ترور دارید. دارید دیگه نفس های اخرتون را میکشید سگ های هار کثیف
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    شما که سابقه بسیار کثیف و ید بزرگی در ترور دارید. دارید دیگه نفس های اخرتون را میکشید سگ های هار کثیف. ان شااله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس