رسانه صهیونیست: اسرائیل توان اقدام نظامی علیه ایران را ندارد/ موشک‌های تل‌آویو 10روزه تمام شد!

اختلافات داخلی صهیونیست ها کماکان به قوت خوب باقی است و هیچ توافقی برای عبور از این شرایط در میان صهیونیست ها شکل نگرفته است.

سرویس جهان مشرق - جامعه رژیم صهیونیستی کماکان شاهد تنش،‌ اختلاف و اعتراضات گسترده نسبت به دولت نتانیاهو و طرح اصلاحات قضائی است. صهیونیست ها روز چهارشنبه را، روز سراسری اعتصاب نامیده و دست به ایجاد اخلال در مسائل روز مره، از جمله مسدود کردن بزرگراه ها کردند.

صهیونیست ها با استفاده از موانع و سیم خاردار، بزرگراه ۱ را در سرزمین هی اشغالی مسدود کردند و ترافیک قابل توجهی ایجاد کردند، پلیس رژیم صهیونیستی نیز اقدام به دستگیری معترضان و باز کردن جاده ها کرد.

مسدود کردن اتوبان توسط صهیونیست ها و ایجاد ترافیک سنگین

ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود نوشت: "به پلیس دستور دادم هر جاده ای را که مسدود می کنند، باز کند، ما اجازه نخواهیم داد آنارشیست ها راه های اصلی را مسدود کنند."

در تل آویو نیز معترضان اقدام به مسدود کردن جاده ها درچندین نقطه کردند. صهیونیست ها همچین با مانع شدن از بسته شدن درهای قطار از سوار شدن مسافران به قطار جلوگیری کرده و مانع حرکت قطار ها شدند.

صهیونیست ها با متوقف کردن ماشین های خود، اقدام به بستن بزرگراه کرده اند

همزمان در کنست رژیم صهیونیستی نیز بر سر مسئله قانون اصلاحات قضائی درگیری های و تشنج هایی رخ داد. در هفته های اخیر، کنست به محل تنش و اختلاف میان کابینه و نمایندگان دولت ائتلافی نتانیاهو و جریان مخالف نتانیاهو به رهبری یائیر لاپید تبدیل شده است.

تظاهرات گسترده صهیونیست ها بر علیه دولت نتانیاهو

فارغ از انگیزه‌های پیشین نتانیاهو برای کسب قدرت بیشتر، چند سالی است انگیزه دیگری در نتانیاهو برای در دست گرفتن بالاترین قدرت در رژیم صهیونیستی ریشه دوانده است، نتانیاهو در نظر دارد با قرار گرفتن در کرسی نخست‌وزیری و استفاده از مصونیت قضایی حاصل از آن، برای فرار از محاکمه زمان بخرد و با استفاده از قدرت نخست‌وزیری و ائتلاف حاکم کنست برای رهایی خود از دادگاه‌های پرونده‌های سه‌گانه اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت، تمام تلاش خود را به کار گیرد، پرونده‌هایی که به سبب آنان تحت محاکمه قضایی است.

صهیونیست ها در روزی که برای ایجاد اختلال فراخوان داده بودند، اقدام به نگه داشتن قطارها کردند

ساکنان رژیم صهیونیستی، دانشجویان و اساتید دانشکده‌های حقوق و حتی بعضی از کشورهای اروپایی هم‌پیمان رژیم صهیونیستی با این روند خودکامگی مخالف هستند و به اعتراض روبروی کنست روی آورنده‌اند، تجمعات اعتراضی که بعضاً بیش از صد هزار نفر تخمین زده است که با توجه به جمعیت نه چندان زیاد تل‌آویو، بسیار قابل توجه است.

اختلاف و تنش در جلسه نمایندگان رژیم صهیونیستی

همزمان با تشدید اعتراضات و مخالفت ها علیه دولت نتانیاهو، تنش ها میان صهیونیست ها و فلسطینی ها افزایش یافته است و اکنون به غیر از مشکلات داخلی صهیونیست ها، رژیم صهیونیستی درگیر مسئله تشدید تنش با فلسطینیان نیز شده است، وضعیتی که شرایط بغرنج خاصی را برای این رژیم در چند دهه اخیر ایجاد کرده است.

تنش و درگیر پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شاکی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    1 1
    برخورد دسته های شغالان و گرگ ها
  • یزدان IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 4
    اونا بلدن مشکلشون رو حل کنن بفکر خودتون باشید که بزودی باید در دادگاه مردم جواب پس بدید
  • یزدان IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 2
    اونا بلدن مشکلشون رو حل کنن بفکر خودتون باشید که بزودی باید در دادگاه مردم جواب پس بدید
  • جولا IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    1 2
    حیف دستشون خالیه، برن کوکتل بگیرن بزنن سر نتانیاهو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس