نحوه برخورد پلیس رژیم صهیونیستی با تظاهرات‌کنندگان علیه نتانیاهو +فیلم

رسانه‌های صهیونیستی تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد پلیس این رژیم تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را سرکوب کرده است.

به گزارش مشرق، تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، شامگاه شنبه، به خشونت کشیده شد.

این تظاهرات که از هشت هفته گذشته با تجمع ده‌ها هزار نفری در تل‌آویو، قدس اشغالی و حیفا آغاز شده، همچنان در اراضی اشغالی ادامه دارد. رسانه‌های صهیونیستی، شامگاه شنبه، برآورد کردند که حدود ۳۰۰ هزار نفر در این تظاهرات شرکت کرده باشند.

این تظاهرات در تل‌آویو، حیفا و قدس اشغالی و در اعتراض به آنچه کابینه رژیم صهیونیستی آن را «اصلاحات دستگاه قضایی» نامیده، برگزار می‌شود.کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» در چهارم ماه گذشته میلادی طرحی برای «اصلاح نظام قضایی» این رژیم ارائه کرد. نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با آنچه آن را «اصلاح نظامی قضایی» نامیده، از محاکمه فرار کند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، دیشب، گزارش داد که تظاهرات در خیابان «ایالون» تل‌آویو به تنش میان نیروهای پلیس و تظاهرات‌کنندگان انجامیده است. بر اساس این گزارش، پس از درگیری پلیس رژیم صهیونیستی و تظاهرات‌کنندگان، ده‌ها نیرو به محل اعزام شده‌اند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نیز بامداد امروز خبر داد که پلیس این رژیم ۲۱ معترض را به‌دلیل آنچه برهم زدن نظم عمومی و بستن بزرگراه ایالون خوانده شده، بازداشت کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس