کد خبر 1466106
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
وزیر خارجه آلمان

وزیر امور خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ در خصوص تغییر مواضع پوتین گاف داد که موجب تمسخر او از سوی مدودف شد.

به گزارش مشرق، آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ گفته است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه باید «۳۶۰ درجه تغییر کند» تا اوکراین امنیت پیدا کند!

به عبارت دیگر، همان طور که دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه خاطرنشان کرده، او باید دقیقاً همین کاری را که انجام می‌دهد ادامه دهد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی آرتی،از بربوک که روز شنبه در کنار آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا و دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین ظاهر شده بود، پرسیده شد که آیا اگر پوتین در سمت خود باقی بماند، "احتمالی برای امنیت درازمدت اوکراین وجود دارد؟ "

وزیر خارجه آلمان پاسخ داد: "اگر او ۳۶۰ درجه تغییر نکند، نه. "

دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهور سابق روسیه در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "خنده‌دار است که اروپا توسط چنین افراد نادانی اداره می‌شود. " وی با تمسخر گفت: "شکی نیست، استاد هندسه! که چنین خواهد شد. ما موضع مان را حفظ می‌کنیم. "

بربوک، بلینکن و کولبا در پنلی با عنوان "چشم انداز اوکراین" صحبت می‌کردند، که در آن این سه نفر تلاش کردند تصویری از آینده این کشور پس از جنگ ترسیم کنند. هر سه توافق داشتند که برای رسیدن به آینده، روسیه باید بدون پیش شرط از قلمرو مورد ادعای کی یف خارج شود که شامل منطقه روسی کریمه و چهار منطقه سابق اوکراینی است که در سپتامبر جهت الحاق به روسیه رای دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    9 1
    یه ذره ازبایدن کمترحشیش وتریاک بگیرین بکشین یاازبوریس جانسون الکل
  • ش. AE ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    2 5
    آلمان امروز باید قدردان آدولف هیتلر باشه که جامعه آلمان و اروپا رو از صهیونیست ها پاک کرد سخن این آلمانی بی بوته تاثیر در روند جنگ اوکراین نداره روسیه باید به اهدافش برسه
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    آمریکای فرتوت و انگلیسِ پوسیده، توانستند چند دلقک بی‌سواد، خائن و بی‌سواد را در راس حکومت‌های اروپایی قرار دهند، تا شاید چند روز بیشتر، حیات ننگین استعمار و استکبار ادامه یابد.
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    2 0
    حالا شما فکرشو بکن که غربگداهای ما چند تا سور به خر زدن که امثال این کلنگی رو الگوی خودشون میدونن!!!
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    "اگر او ۳۶۰ درجه تغییر نکند، نه. "!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس