1

برگزاری یک نشست از سوی ضدانقلاب با هدایت سازمان سیا در واشنگتن بار دیگر ارتباطات شبکه همکاری داخلی و خارجی گروهکی را عیان کرد!

سرویس سیاست مشرق- بعد از جلسه سران نهضت آزادی درمنزل یکی از اعضای ارشد این گروهک، برخی حاضران در آن جلسه تصمیم می‌گیرند به مرکز شهر رفته تا ستاد جنگ خیابانی در شهر را سازمان‌دهی کنند، یکی از این افراد به‌محض عبور از چند خیابان در کنار پل کالج تلفن همراه خود را روشن کرده و از چند ساختمان و خودرو در حال سوختن فیلم‌برداری می‌کند، آن روزها گرفتن فیلم و عکس و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی تازه تأسیسی چون فیس‌بوک و توییتر تازه رواج یافته و شبکه اغتشاشات از درون اینترنت در حال شکل‌گیری اولیه بود.

اما ماجرا وقتی جالب شد که سوژه موردنظر سیم‌کارت تلفن همراه خود را تعویض کرده و با گرفتن یک شماره تلفن به‌صورت مستقیم روی خط شبکه ماهواره‌ای منافقین رفته و شروع به ارسال گزارش مستقیم از آشوب‌های پیش آمده در روز عاشورا می‌کند، در میانه این گزارش مستقیم از تهران مجری برنامه از عامل گروهک نهضت آزادی می‌پرسد که چند درصد حاضران در خیابان هوادار موسوی هستند و چه تعدادی مریم رجوی را صدا می‌زنند؟ این عنصر گروهکی پاسخ عجیبی به این سؤال داده و می‌گوید که مهم نیست چند نفر از آشوبگران طرفدار موسوی هستند و چند درصد به سود فرقه شعار می‌دهد، مسئله مهم آن است که همه ما برای یک هدف خاص در خیابان حاضر هستیم! [۱]

مجری تلویزیون منافقین با تکمیل سخنان سرپل خود در تهران می‌گوید، موسوی، کروبی و خاتمی آلترناتیو تحرکات در آینده نبوده بلکه تسهیل‌کننده حرکت خواهند بود، فردای هتک حرمت فتنه گران به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از سوی هواداران سران فتنه در خیابان موسوی بیانیه شماره ۱۷ را منتشر کرده و در آن عوامل گروهکی را «امت خداجوی» می‌نامد.

روزنامه رسالت که آن روزها با دلسوزی ویژه به دنبال نجات چپ‌ها از افتادن در چاه گمراهی بود در سرمقاله خود با اشاره به بیانیه موسوی نوشت که نخست‌وزیر سابق قوه عاقله خود را ازدست‌داده و جاده‌صاف‌کن منافقین در خیابان شده است. این روزنامه نوشته بود که موسوی دچار خطای محاسباتی شده است. اشاره این یادداشت آن بود که لیدر فتنه اختیار عمل خود را به دست برخی گروهک‌ها سپرده است.

چرا «کرم» براندازی در کوچه اختر افتاده است؟ / کادرسازی لیدر فتنه برای سازمان سیا در دانشگاه جورج تاون

چرا «کرم» براندازی در کوچه اختر افتاده است؟ / کادرسازی لیدر فتنه برای سازمان سیا در دانشگاه جورج تاون

بازگشت حسین نواب صفوی به صحنه ترور

اما آن روزها در میان آگاهان سیاسی کسی به این سؤال مهم پاسخ نداد که لیدر میدانی فتنه‌گران با چه ترتیبی به منافقین مرتبط شده و این ربط سیاسی از چه کانالی پیش رفته است! چند روزی پس از حرمت‌شکنی فتنه‌گران در روز عاشورا گزارشگر تلویزیون منافقین در تهران توسط یکی از نهادهای امنیتی دستگیرشده و این فرد در دادگاه روایتی عجیب از ارتباط منافقین با سران فتنه را بیان کرد.

این مجرم امنیتی (عبدالرضا قنبری) در دادگاه رو به قاضی جلسه رسیدگی به اتهامات خود اعتراف کرد که گروهک منافقین تا مغز استخوان ستاد موسوی رخنه کرده و او را مثل موم در دست گرفته‌اند، این عنصر گروهکی در ادامه جمله عجیبی بر زبان رانده و می‌گوید ارتباط موسوی با گروهک منافقین حتی نزدیک‌تر از رابطه بنی‌صدر با حسین نواب صفوی بود! [۲]

این اشاره تاریخی و سیاسی در خود پیچیدگی‌های ارتباط ستاد موسوی با منافقین را به‌خوبی تشریح می‌کرد، ناصر تکمیل همایون که در فراری دادن رئیس‌جمهور مخلوع نقش داشته در شرحی تاریخی درباره ارتباط منافقین با بنی‌صدر نوشته است:

پس از وقایع خونین و تروریستی هفتم تیر سال ۶۰ خانواده بنی‌صدر به ما فشار می‌آوردند که تو نه چریکی نه خانه تیمی داری، به من می‌گفتند بنی‌صدر را تحویل مجاهدین بده، آن‌ها خانه تیمی دارند و می‌توانند او را حفظ کنند. یک روز من خواهر بنی‌صدر را دریکی از کوچه‌های امجدیه دیدم. او گفت مجاهدین مدام با ما تماس می‌گیرند می‌گویند تکمیل همایون آدم خوب و مطمئنی است، اما این‌کاره نیست. من گفتم پس با آن‌ها تماس بگیرید و بگویید با ما تماس بگیرند. مجاهدین با ما تماس گرفتند و اطراف خیابان آفریقا با من و ملکیان قرار گذاشتند. آن روز حسین نواب صفوی برای تحویل گرفتن بنی‌صدر سر قرار آمد، نواب صفوی بنی‌صدر را چون کودکی بی‌دست‌وپا تحویل گرفته و با خود برد.

این سطح از ارتباطات شبکه‌ای بعدها دوباره در ستاد موسوی در انتخابات سال ۸۸ دوباره تمرین شد، روایت است که دو ستاد موسوی نقش اساسی را در سازمان‌دهی فتنه بر عهده داشته است، یک ستاد در خیابان فاطمی و دیگری در قیطریه! اولی نقش سازمان‌دهی خیابانی را عناصر فعال را بر عهده داشته و دومی نقش لجستیک و هماهنگی را ایفا می‌کرد؛ اما حلقه اتصال این دو ستاد باهم بر عهده یک فرد به‌شدت تشکیلاتی بود تا پیش‌ازاین نامش خیلی هم رسانه‌ای نشده بود! درحالی‌که اصلاح‌طلبان تمایل داشتند فردی چون تاج‌زاده یا میردامادی نقش کلیدی در ستاد موسوی را بازی کند، ناگهان نخست‌وزیر سابق از اردشیر امیر ارجمند خواست تا ستادها را فرماندهی کند. امیر ارجمند هم با زیرکی خاص قربان بهزادیان نژاد را رئیس ستاد کرده تا در پشت‌صحنه بازی را هدایت کند؛ اما اردشیر امیر ارجمند چه کسی بود و چرا موسوی او را مرد سایه خود در ستادهایش قرار داده تا حدی که اصلاح‌طلبان نیز از او دلگیر شده و به‌صورت مجزا برای خود ستاد تبلیغاتی بزنند؟

اردشیر امیرارجمند با شمایل یک چهره مذهبی، حقوق خوانده و استاد دانشگاه وارد ستاد موسوی می‌شود. او در اولین قدم ترتیب یک جلسه انتخاباتی برای موسوی دریکی از محله‌های جنوب شهر تهران در مسجد نازی‌آباد را داده تا موسوی را فردی انقلابی و یک خط امامی تمام‌عیار نشان دهد. امیر ارجمند حتی قرار ملاقات دانشجویان رادیکال دفتر تحکیم وحدت با موسوی را به هم زده و اعلام می‌کند تندروها راهی به ستادهای موسوی نخواهند داشت. او در حالی در ظاهر سعی داشت چهره انقلابی از موسوی بسازد که در پشت پرده جلسات پنهانی با اعضای گروهک نهضت آزادی و نیز گروهک جنبش مسلمانان مبارز حبیب‌الله پیمان و نیز اعضای گروهک آمریکایی ملی – مذهبی (عزت‌الله سحابی) برگزار کرده و با آن‌ها مشورت می‌کرد.

امیر ارجمند معتقد بود که در آینده باید در درون نظام یارگیری کرده و آن‌ها را با بیرون نظام هماهنگ کرد، تشکیل ستادهای جعلی چون رزمندگان و جانبازان حامی موسوی ازجمله این دست فریبکاری‌هایی بود که محصول کار امیرارجمند بوده است؛ اما تز یارگیری از درون محصول خلاقانه امیرارجمند محسوب نمی‌شد! او این مدل کار تشکیلاتی را از منافقین آموخته و آن را ساخته‌وپرداخته کرده بود، از صبح پیروزی انقلاب اسلامی با دستور تشکیلات برخی نیروهای منافقین با نقش بازی کردن و انقلابی جا زدن خود وارد برخی سازمان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌های حساس شدند.

عباس زریباف ازجمله افرادی است که به همین شیوه وارد نهادهای انقلابی شده و توسط چپ‌های سازمان مجاهدین انقلاب سفیدسازی شد؛ بعدها زریباف در عملیات مرصاد به درک واصل شد. وب‌سایت ضدانقلاب گویا نیوز در یک افشاگری درباره ماهیت اردشیر امیرارجمند او را یک جاسوس متبحر خوانده است که از درون سازمان منافقین رشد کرده و قرار بود با موسوی وارد دولت شده و راه کلاهی را ادامه دهد.

کرم نفاق نخست‌وزیر سابق در دانشگاه جورج تاون

برگزاری یک نشست از سوی ضدانقلاب با هدایت سازمان سیا در شهر واشنگتن بار دیگر ارتباطات شبکه همکاری داخلی و خارجی گروهکی را عیان کرد، در این جلسه رسانه‌ای یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات با یادآوری نقش سران فتنه از یکی از آن‌ها نام آورده است. این فرد با آوردن نام موسوی او را کرم براندازی خوانده و گفته است که ضدانقلاب از بیرون به‌نظام ضربه زده و افرادی چون موسوی باید مانند کرم از درون آن را تخریب کنند. این استعاره عجیب از نقش موسوی در آینده آشوب‌ها قابل‌توجه و تفسیر است.

پس از فروکشیدن اغتشاشات سایبری، هفته گذشته میرحسین موسوی با انتشار یک بیانیه به‌شدت رادیکال باهدف دمیدن روح برآشوب، خروج خود از چهارچوب انقلاب اسلامی را رسمی کرد، وب‌سایت کلمه که اغلب نظرات سازمان منافقین را از زبان موسوی بیان می‌کند؛ درباره بیانیه جدید نوشته است که موسوی خواهان «شورای ملی» در ایران شده است. این کادرسازی جدید بی‌شباهت به پروژه تروریستی شورای ملی مقاومت در دهه ۶۰ نیست!

در این تشکیلات تروریستی اعضای گروهک منافقین، همراه با بنی‌صدر و تعدادی از اعضای جبهه ملی در خارج چون مهدی خان بابا طهرانی با یکدیگر بیعت کردند، نتیجه این همکاری مشترک آن بود که اعضای تشکیلات از پاریس به عراق رفته و در طول جنگ تحمیلی برای رژیم بعثی مزدوری کردند.

به نظر می‌رسد که پروژه جدید تعریف‌شده برای موسوی برای تشکیلات شورای ملی بی‌شباهت به شورای مقاومت منافقین نیست! همراهی برخی عناصر انحرافی با این خط جدید نیز نشان از همین ماجرا دارد، سه روز پس‌ازآنکه موسوی طرح جدید خود را با کُد ققنوس اعلام کرد، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی در زاهدان نیز از این طرح استقبال کرد.

برخی منابع اعتقاددارند که پروژه جدید سازمان سیا برای هدایت تشکیلاتی اغتشاشات برای روزهای آینده (۲۵ و ۲۷ بهمن) برنامه‌ریزی کرده است. فراخوان طرح جدید از سوی منافقین در شبکه‌های اجتماعی گستردگی سایبری یافته و ضدانقلاب داخلی و خارجی آن را هدایت می‌کنند.

گفته‌شده است که مانند دهه شصت منافقین نقش اصلی را در «شورای‌ملی» بازی خواهند کرد. در این تشکیلات تروریستی اردشیرامیرارجمند به نمایندگی از سرپل داخل نشین حامد اسماعیلیون به‌عنوان نماینده خارج نشین از سوی گروهک منافقین فعال خواهند بود. برخی منابع نقل کرده‌اند که برگزاری چند تظاهرات از سوی ضدانقلاب در پاریس در همین شورای جدید هماهنگ شده است. این منبع خبری فاش ساخته است که کریم سجادپور عضو نایاک؛ فرامرز بهاروند از اعضای قدیمی منافقین و شهریار آهی مأمور ارشد سازمان سیا در تشکیلات جدید نقش پدرخوانده را بر عهده خواهند داشت.

چرا «کرم» براندازی در کوچه اختر افتاده است؟ / کادرسازی لیدر فتنه برای سازمان سیا در دانشگاه جورج تاون

این ماجرای پیچیده سرنوشت دردناکی برای میرحسین موسوی ساخته است، وضعیت این روزهای نخست‌وزیر سابق به‌جایی رسیده است، چند عنصر تکفیری؛ داعشی مسلک و همکار با سرویس‌های جاسوسی او را کرم براندازی خوانده و میدان را برایش داغ می‌کنند، شاید بهتر است موسوی این روزها از وضعیت آزاد خود در کوچه اختر استفاده کرده و از همراهانش درباره ارتباطات نیما زم با اردشیر امیرارجمند بیشتر جستجو کند.

زم در دوران حضور در پاریس بازیچه دست عنصر منافقین شده و چنان دچار توهم گردیده بود که ادعا می‌کرد او روحانی را بر سرکار آورده و برای نظام زمستان داغ خواهد ساخت. مدتی بعد پس از مشاوره با سرپل منافقین او کانال آمدنیوز را تغییر سیاست داده و به آن محتوای تروریستی بخشید. زم بعدها در اعترافات خود بیان کرد که از امیرارجمند او را فریب امنیتی داده است!


[۱] https://www.isna.ir/news/۸۸۱۱-۰۵۲۵۶

[۲] https://www.khabaronline.ir/news/۶۸۵۰۸۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 84
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    15 3
    چهارتا احمق مرده شورشون ببرند
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      13 5
      یک لحظه فکر کنید فرچه توالت مصی پولینژاد شده اپوزیسیون ایران، از خنده روده بُر خواهید شد یا علی کریمی معروف به پینو کیو با رضا ربع الپهلوی که پول توجیبیشو از مامان فرح میگیره و بعد از دستشویی رفتن اول از عروسک هاش سان میبینه بعد میره رختخواب لالا کنه با پستونک بقیشون هم که هیچ نگیم بهتره مرده شور اپوزیسیون ایران رو ببره ادم حالش بهم میخوره از اپوزیسیون هم شانس نیاوردیم
  • شخص AU ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    5 4
    آب رو بریزید همون جا که میسوزه :))
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    10 4
    چقدر نفرت انگیزند این خائنین خارج نشین آدم حالت چندش و تهوع بهش دست میده ...درود بر خامنه ای رهبر خردمند ما و خدا رو شکر سایه سپاه بالای سرمون هست وگرنه معلوم نبود با چه وحشی هایی هر روز سروکار داشتیم. ما قدر حضور سپاه ارتش و نیروی انتظامی مون رو می دانیم و ممنونیم ازشون. من یک زن خانه دار فرد عادی از این مملکت هستم و اطمینان دارم خداوند این ضد انقلاب ها رو سخت مجازات خواهد کرد....
  • سعید IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 2
    چند می گیری فتنه کنی ؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    4 3
    ۵ تا پت و مت
  • YOYOمیتازد IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    10 2
    به فاحشه ها میزدادن تاتئوریزه ی کاباریسم کنن جای حرم سرابان مسعود اخته تیمارستان سالمندان موزه تیرانا سوروس های آلبانی خالیه
  • ناشناس IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    72 14
    آقا ما دیشب از بنترنشنال دیدیم یعنی آنجاش که این مصی همه رو بغل می کرد ته فیلم طنز بود انگار ایران رو فتح کرده بودن والا اینا تيمارستان اختصاصی می خوان نامردی پیش بقیه ی دیوانه ها باشند
  • مسعود رمضانی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    55 40
    با سلام مسیولین فقط بتوانند قیمت تخم مرغ را کنترل کنند جزو اعجوبه‌های روزگارند مردم از مسیولین تا امید شده اند
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      1 4
      احسنت،واسه همین هم اینطور تو ۲۲ بهمن اومدن.دیدن اگه به امید این مسیولین باشن هم کشورشون هم انقلابش رو از دست میدن.ما مردم خودمون کشور و انقلاب رو نگه داشتیم.
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      1 2
      چطور جرات میکنی تا وقتی که تمام سرزمین های از دست رفته ایران را پس نگرفتیم از اسایش حرف میزنی و درخواست رفاه میکنی؟ جنگ بزرگ ایران تبرای پس گرفتن سرزمین ها تازه شروع شده
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      1 2
      چطور جرات میکنی تا وقتی که تمام سرزمین های از دست رفته ایران را پس نگرفتیم از اسایش حرف میزنی و درخواست رفاه میکنی؟ جنگ بزرگ ایران تبرای پس گرفتن سرزمین ها تازه شروع شده
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      3 2
      اگه دغدغه ت تخم مرغه فقط خب میتونیم از ایالات متحده کمک بگیریم با هم همفکری کنیم چون اونا هم همین مشکل رو دارن🤪 مسأله ایرانه ایران به تخم مرغ محدودش نکنید😑
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      2 1
      کرمک متوهم کوچه اختر خودشو تو آئینه ققنوس میدید!؟
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      5 2
      مردم ایران بخاطر تخم مرغ انقلاب نکردند بلکه بخاطر استقلال ازادی انقلاب و جمهوریت بر مبنای اسلام انقلاب گردید بله این روزها بخاطر فریب مردم در سال ۹۲ و ۹۶ شعار تزویر دیوار کشی در پیاده روها وربنای شجریان سختی و گرانی هست اما شان مردم بزرگ ایران با قدمت هفت هزار ساله در حد قیمت تخم مرغ پایین نیاورید
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      5 6
      مردم ایران بخاطر تخم مرغ انقلاب نکردند بلکه بخاطر استقلال ازادی انقلاب و جمهوریت بر مبنای اسلام انقلاب گردید بله این روزها بخاطر فریب مردم در سال ۹۲ و ۹۶ شعار تزویر دیوار کشی در پیاده روها وربنای شجریان سختی و گرانی هست اما شان مردم بزرگ ایران با قدمت هفت هزار ساله در حد قیمت تخم مرغ پایین نیاورید
    • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 0
      ۱۷:۲۳ - دغدغه تو چیه دانشمند؟
  • سپیده IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    5 8
    سوال اصلی این است که شما چرا این حرفها را باور می‌کنید؟ یک ذره به واقعیت رفتارهای آدمها و حرفهایشان نگاه کنید. اگر کسی خرابکار باشد وقتی اوضاع پس باشد فرار می‌کند. اگر کسی بخواهد براندازی کند مخفیانه کار می‌کند. کسی که از کانال رسمی و قانونی برای تغییر اقدام می‌کند هیچ ربطی به خارج از کشور ندارد. هر چقدر که از آدمهای داخل کشور را به عنوان دشمن جدا کنید کمک بیشتری به دشمنان خارجی و خارج‌نشین می‌کنید. اگر به جای این همه مقاومت در مورد تقلب (که حتی در کنکور سراسری هم اتفاق می‌افتد) می‌گفتند چک کردیم میزان تقلب آنقدر نبوده هرگز این مشکلات پیش نمی‌آمد. اگر به اعتراضات رسیدگی می‌شد هرگز تفرقه پیش نمی‌آمد. اما شما یک مسیر انکار مشکلات را گرفته‌اید و هر روز کار را بدتر می‌کنید. نشان به آن نشان که حتی یک خبر از کشوری که این همه مشکل و چالش دارد پیدا نمی‌کنید، یک راه‌حل نمی‌بینید فقط به یک داستان بی‌سروته تخیلی ساخت خارجی‌ها چسبیده‌اید چون کار ساده‌تری است.
    • CA ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      7 2
      سال ۸۸ قبل از انتخابات چند نظر سنجی انجام شد از جمله یکی بوسیله اربابت آمریکا. و در تمام نظرسنجیها احمدی نژاد قاطعانه جلوتر بود. انتخابات شفاف بود و میرحسین فتنه باخت اما بجای قبول نتیجه انتخابات کشور رو به آشوب کشید. البته چون او یقین داشت بازنده انتخاباته نقشه اغتشاشات رو قبل از انتخابات کشیده بود. برنده یا بازنده برنامه موسوی براندازی بود. فکر میکرد اگه پیروز بشه نقشه کودتا رو با یک روال به ظاهر قانونی دنبال میکنه، اما وقتی با نظر سنجی‌ها یقین کرد شانس پیروزی او غیر ممکنه، اغتشاشات رو تنها راه برای ایجاد هرج و مرج و درنهایت براندازی با کمک آمریکا دید. البته همونطور که نظر سنجیها بطور صحیحی پیشبینی کرده بودند موسوی شکست خورد و با وجود متحد کردن همه دشمنان نظام, در براندازی هم مفتضحانه شکست خورد. و با وجود گذشت نزدیک به ۱۴سال امروز هم مثل یک سگ هار حاضره هرکاری بکنه تا جمهوری سلامی رو زمین بزنه. یعنی کینه این مردک نسبت به جمهوری اسلامی با کینه فرح و رضاربع پهلوی و مسعود رجوی تروریست هیچ فرقی نداره و به همین خاطر هم هست که همتون برای براندازی یه تیم تشکیل دادید و تا حالا هر فتنه و جنایتی هم تونستید کردید. و معمولا شما وقتی میلیون ها ایرانی رو در ۲۲بهمن در خیابونها میبینید داغدارتر و عصبانی تر از همیشه شروع به یاوه سرایی میکنید. ما هم میگیم عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید. مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ. ما تا آخر ایستاده‌ایم.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    4 4
    ياشاسين دلار 42هزاري تومني و ياشاسين سكه ي 24ميلوني تومني
  • نادر IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    2 2
    اگر بسمت عقلانیت نرویم محکوم به شکستیم .مسئولان به اراده وخواست ملت برگردند.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    34 7
    امپراطوری باستانی ایران دوباره زنده شده است و ناله های این بیچارگان نمیتواند جلوی آن را بگیرد
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      2 2
      بخشش جزئیازانقلاب ماست که بادین ماضمانت میشه تامردم به فطرتشون برسند وجبهه فاسداکمترتانابودبشه
  • نادر جابری IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    23 36
    کاری به کسی ندارم . آخر و عاقبت این حکومت با این روش که عمل میکنه خود بخود ورافتادنه . دیر و زود داره سوخت و سوز نداره.
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      9 2
      عاقبت مسئولای غیرشفا رانتی اشرافی ورافتادنه
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      16 6
      کاملا از لحن پیام های تکراری که دادی مشخصه خیلی مستقل و خودجوش داری نظر میدی و قلم به مزد نیستی
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      12 5
      من هم کاری به کسی ندارم مطمئن هستم که این انقلاب خدائی است و پیروز است، دیر و زود داره و سوخت و سوز نداره.
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      4 2
      چهل و چهار سال است که مدام میگویند شش ماه دیگر کار جمهوری اسلامی ایران تمام است چهل و چهار سال است که در بیست ودوم بهمن هرسال جشن پیروزی انقلاب با شکوه تر از سال قبل برگزار میشود انهم بوسیله مردم انقلابی ایران
    • رمضانعلی محمدیان IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      5 2
      بسم الله. کل شیء هالک الا وجهه عاقبت هر چیز ورافتادنه اتحاد شوروی رفت اتحادیه اروپا ناقص الخلقه شده ایالات متحده رو به زواله اسرائیل چندسال دیگه تمومه و حکام عرب بعدش میرن
  • علوی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    3 3
    اشکال این تحلیل یک نوستالوژی ست که میخواد ارتباط موسوی رو به سال ۸۸ به بعد ربط بدهد اما وقتی باند فرح یعنی زهره کاظمی بخوانید رهنورد و خواهر امیر ارجمند در کانون پرورش فکری کودکان با فرح بودن و اکنون هم اون سر نخ زمان پهلوی معدوم به ته نخ که رسیده علنی شده حالا شما چرا این وسط رو قیچی میکنید ؟!! امام ره چاره ای نداشتند چنانکه امیرالمومنین علی ع با اشعث یهودی مسلمان نما و ابوموسی اشعری و امثالهم ناگزیر به اداره حکومت بودند تا اینکه به شهادت رسیدن حالا همان صورت مسئله است لذا نخست وزیر دوران دفاع مقدس با وصف دوران دفاع مقدس براتون پارادوکس ذهنی ایجاد نکند کما اینکه منافقین در خاندان رفسنجانی هم رخنه داشتند و کما اینکه ارباب همه اینها کدخدا ست آنها با علم به این هجم از نفوذ هر سال را پایان نظام میدانند غافل از اینکه صاحب این نظام صاحب الامرعج هستند و رهبری و ما مردم امانت دار هستیم ولاغیر اما ای کاش مسولان مثلا انقلابی اینها را بفهمند و توهم ناشی از تکریم میز خارج شوند .یک شوک لازم دارن
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    28 13
    اگه اینها هم گوشت کیلویی چهارصد هزار تومنی بخورند اونوقت آرام میشن
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      3 2
      شما نمونه ای از آنهایی هستی که در لشگر بزرگ خشایار برای فتح یونان دائم نق میزدن یا آنهایی که وشت اریوبرزن ها را خالی کردن
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      3 0
      ده ها میلیون بندگان خوب خدا و کم بهره از مال دنیا همرزمان عجمیان و الله وردی دیروز فارغ از غم گوشت و نخود و لوبیا برای استقرار و تداوم دین الهی در جای جای ایران به میدان امدند انها میدانند روزی رسان خداست انها میدانند پول دار ها و سرمایه دار هایی از جنس ان دکتر سلاخ و اربابشان امریکای جهانخوار سعی در بالا و پایین کردن بازار دارند تا مردم التماسشان کنند برای تکه نانی اما زهی خیال باطل
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      4 2
      اون دوتای دیگه رو نمیدونم ولی مصی موسیخ و اون نازنین خره مدتها پیش مجانی پادویی کردن
  • وحید IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    8 11
    حالا چرا این نویسنده متن بالا اینقدر عصبانی است؟
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      3 2
      ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      2 2
      ۲۰:۲۶ - ای مگس عرصه سیمرغ وقتی بلد نیستی مجبوری حرف بزنی؟
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    35 5
    قیافه ها رو انگار با خودشونم دعوا دارند
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    در این نشست نمی توانم رضا پهلوی را قبول کنم.... فاتحه ی آن انقلاب خوانده لست
  • امینی IT ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    6 2
    حتی تصور اینکه روزی کشور دست این چهار تا داغون بیوفته تن آدم رو میلرزونه…
  • امید IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 2
    هنوز بی غیرت و بدبخ نشدیم که روسپی های خیابانهای لوس آنجلس و لندن و واشنگتن برای ما حکومت رانی کنند.مردم ما بیدارند و دشمنان را خوب می شناسند.
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    8 8
    فقط رفراندوم وسلام
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      4 4
      خواب بودی رفراندم انجام شد در بیست و دو بهمن مردم رای به جمهوری اسلامی ایران دادند بازم برو بخواب سال دیگر ۲۲ بهمن
    • محمد قزل IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      4 3
      ۲۲بهمن رفراندوم شد کور بودی
    • CA ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      8 3
      کور بودی نسناس رفراندم به اون بزرگی رو توی همه شهرها و روستاهای ایران ندیدی؟ ضدانقلاب دلش رو به این چهارتا پتیاره و مریم رجوی و خوش کنه.😈😈
  • علی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    8 6
    اگر واقعا اینها مشتی مفلوک و بی‌مایه و بیچاره‌ اند شما چرا اینقدر جلز و ولز می‌کنید؟
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      3 2
      این چهارتا اواره با گلو پاره کردن و یقه دریدن نتوانستند تجمعی بیش از صدالی دویست نفر بوجود بیاورند اما در بیست ودوم بهمن مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران بالای بیست و یک میلیون نفر خودجوش در خیابانها جشن پیروزی خودرا گرفتند
    • CA ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      8 1
      جلز و ولز مال تو و ضد انقلابه که میلیونها ایرانی عاشق وطن٫ترک و کرد و لر و بلوچ و عرب و فارس و ..و..و..رو زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در جای جای ایران مقتدر دیدید و از غم و غصه و حسادت دارید میترکید. بترکه چشم حسود و جلز و ولزتان بیشتر باد دشمان ایران‌زمین.
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 1
    اگر این باشه که نویسنده عنوان کرده قاعدتاً سیستم های امنیتی کشور بیشتر اشراف دارند. لذا نباید اجازه عرض اندام ولو برای یک لحظه به این جماعت داده شود. اینطور که معلومه همه عناصر هم شناخته شده هستند. پس زدن ضربه اول در هر درگیری یعنی پیروزی در آخر کار . لذا الان زمان اقدام سراسری و هماهنگ نظام برای ریشه کنی یکباره و همیشگی این منافقان و عناصر نفوذی داخلی ست‌ بسم الله،
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    10 1
    ازاین جماعت آبی گرم نمیشه
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    6 10
    خوب میسوزی مشرق، درود بر آقای موسوی که هر دفعه امثال مشرق و خوب میسوزونه
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      3 2
      مطمئن باشید خاتمی میر حسین زهره رهنورد و کروبی هم مثل منتظری خوراک مامور خواهند شد اما جمهوری اسلامی ایران با صلاوت به راه خود ادامه خواهد داد خون هزاران شهید تضمین و رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران است
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      3 1
      نخ خیمه شب بازی عروسکی میر حسین و زهرا رهنورد در دستان دشمنان قسم خورده ملت ایران میباشد چرا مشرق بسوزد فعلا که شما دارید میسوزید چون هرسال باشکوهتراز سال قبل جشن استقلال وازادی و جمهوریت بر مبنای اسلام ایرانیان برگذار میگردد
    • حمیدرضا IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      3 0
      *** خطاب به 17/53 ....مشرق نیوز رسانه هست و در رسالت خود هم اطلاع رسانی انجام می دهد .... 17/53 محترم منظور شما تحلیل های عالی و متعهد و متخصص مشرق نیوز هست که آنهم آفرین داره .
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      3 1
      فعلا که میر حسین موسوی در حال سوختن است جز چهارتا بادمجان دور قاپ دیگر کسی تحویلش نمیگیرد مردم ایران هم هرسال لعنتش میکنند
  • من IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    4 1
    شتر در خواب بیند پنبه دانه، اینها خودشون و دوستاشون سر کارن، اینقدر زور بزنن تا به زباله دان تاریخ برسن، درحالی که ایران و نظام و مردمش مانده اند و مقتدر و پیروز، ان شاءالله
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    6 1
    دندتون نرم میخواستین ۸۸ اعدامشون کنید حالا این خوکهای کثیف را رفع حصرم کردید
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      3 2
      کسی که به کشورش و مردمش خیانت کنه لیاقت صفت خوک رو نداره خوک در عین نجسی موجود و مخلوق خداست که آزاری به انسان ها نداره اما قدرت طلبان جبهه اصلاحات و قشر خاکستری ظلمی کردن در حق کشور که نابخشودنیه
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      3 1
      اتفاقا نباید اعدام کنند همان حصر خانگی بسنده میکند اینها در حصر روز بروز پیشرفت جوانان نخبه انقلابی را میبینند و در اتش جهل خود میسوزند
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      3 0
      نباید این خائنین اعدام شوند اینها باید در حصر نگهداری شوند تا مردم بزرگ روزبروز بیشتر ماهیت خبیث و منافقانه این خائنین را بشناسند میر حسین موسوی ارزوی مصدق شدن را بگور خواهد برد مصدق و کاشانی جان شیرین خودرا برای استقلال مردم ایران دادند اما میر حسین و زهرا رهنورد عروسک خیمه شب بازی منافقین و شیطان بزرگ هستند نخ بازی تهوع اور این حضرات در دست دشمنان قسم خورده ایرانیان میباشند امروز میر حسین کروبی و زهرا رهنورد دستشان برای اکثریت ملت ایران رو شده است که اگر محاکمه میگردیدند شاید اصلاح طلبان از انان اسطوره میساختند اما امروز این وحوش مهره سوخته ای بیش نیستتد و مردم ماهیت اصلی ایشان را درک کرده انداصلاح طلبان هم برای محاکمه این وحوش خیلی یقه پاره کردند تا از جامه ایشان پیراهن عثمان بسازند اما نتوانستند اصلاح طلبان هم دیگر از زنده بودن اینها راضی نیستند و مرگ اینها برایشان منفعت بیشتری خواهد داشت پس باید باشند تا با مرگ طبیعی با شیطان محشور شوند .
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      2 1
      نباید این خائنین اعدام شوند اینها باید در حصر نگهداری شوند تا مردم بزرگ روزبروز بیشتر ماهیت خبیث و منافقانه این خائنین را بشناسند میر حسین موسوی ارزوی مصدق شدن را بگور خواهد برد مصدق و کاشانی جان شیرین خودرا برای استقلال مردم ایران دادند اما میر حسین و زهرا رهنورد عروسک خیمه شب بازی منافقین و شیطان بزرگ هستند نخ بازی تهوع اور این حضرات در دست دشمنان قسم خورده ایرانیان میباشند امروز میر حسین کروبی و زهرا رهنورد دستشان برای اکثریت ملت ایران رو شده است که اگر محاکمه میگردیدند شاید اصلاح طلبان از انان اسطوره میساختند اما امروز این وحوش مهره سوخته ای بیش نیستتد و مردم ماهیت اصلی ایشان را درک کرده انداصلاح طلبان هم برای محاکمه این وحوش خیلی یقه پاره کردند تا از جامه ایشان پیراهن عثمان بسازند اما نتوانستند اصلاح طلبان هم دیگر از زنده بودن اینها راضی نیستند و مرگ اینها برایشان منفعت بیشتری خواهد داشت پس باید باشند تا با مرگ طبیعی با شیطان محشور شوند .
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 1
    سنگ بخوره به اون شکم گنده ت. ایران عزیز بعد از ۴۰ سال ساخت ابزار قدرت که ابرقدرتها به پشتوانه تسلیحات و مدیریت میدانی ایران به جنگ غرب میروند، اکنون با داشتن منابع سرشار انرژی و معادن بیشمار، جوانان نخبه و ایده پرداز، با جغرافیای نامحدود، در آستانه شکوفائی اقتصادی قرار دارد. قطرات خون حاج قاسم به بار نشسته، پاینده ایران و رهبر حکیم آن.
  • ناشناس م IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    3 3
    شما که این همه اطلاعات دارید چرا عناصر داخلی به قول شما سران فتنه اینقدر راحت تو مملکت ویراژ میدن اگه راست میگید محاکمه کنید یا .... زیادی نزنید
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    2 1
    چرا حالا باهم قهرند 🤣🤣🤣
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      1 0
      چون هیچکدام همدیگر را قبول ندارند مثلا فرچه توالت مصی پولینژاد رضا ربع الپهلوی را قبول نداردو همین طور الی اخر
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    3 1
    حجه الاسلام رییسی در همین یکسال حداقل 10 سال سرنگونی دشمن را جلو انداخته و انشا.. با همین فرمون پیش بره مردم مشکل را در هم می پیچند
  • باغبان پیر FR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    7 1
    اینها دلقک های سیاسی و آدمک های خیمه شب بازی هستند که سر نخ شان دست چند کشو غربی است
  • ایثارگر IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 1
    چرا تا 4سال پیشدازاین حزفها نبود سعی کنید باز بگذشته یهنی به سال 97 باشیم ونکذاریم دشمنان جرات اینکارها را داشته باشند وسلام
  • هادی موحد IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    11 2
    مردم انقلابشان را دوست دارند و دشمن را له می کنند
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      2 2
      مردم نه ساندیس خورها
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    مشکلات مدیریتی وسوئ تدبیر داریم،گرانی و بیکاری داریم،فشار حداکثری اقتصادی داریم،اما این عنتر امنتر ها را هیچ کس حتی خودشان هم قبول ندارد.بیچاره های لرزه برای آنکه اربابانشان تکه استخوانی جلویشان بیندازند،مجبورند هر از گاهی واق واق کنند.هنهایی که ادعای حل مشکلات را در براندازی می دانند اگر راست میگویند یک عصای موسایی نشان دهند،دیروز با تودهنی که خوردند باید خیلی احمق باشند دوباره واق واق کنند
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 2
    دم اون مو فرفری گرم با اون افشاگری هاش
  • FR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    2 1
    متاسفانه بین مردم خیلی طرفدار دارن و این برا نظام خیلی خطرناکه
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    کرم و تبر!
  • بایراق IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    سلام‌حاکمیت‌برابر‌تحقیقات‌وپژوهشها در‌طول‌تاریخ‌همیشه‌‌ازدرون‌ضربه‌خورده منظورم‌نفوذیها‌نیست‌.رانت‌عدم‌شایسته سالاری‌.دروغ‌.اشرافیت.نژاد.پرستی. مقام‌پرستی‌.تملق‌ستم‌.ربا‌.رانت‌،...
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    2 1
    در طول ۴۴ سال عمر پر پرکت جمهوری اسلامی، ضد انقلاب ها چند کودتا انجام دادند. منافقین بیش از ۱۸ هزار مردم کوچه وبازارو سران نظام را ترور کردند.۸ سال جنگ تحمیل کردند چند فتنه را با کمک تمام کشورهای متخاصم و گروهک ها و سلطنت طلبان و پسر محمد رضا دزد و مریم روسپی برنامه ریزی کردند. در سال جاری در ماهای اخیر هم با کمک چندین کشور اروپایی و امریکایی و اسرائیل و همه گروهک ها و عوامل داخلی انها به زعم و گمان خود می خواستند کشور را بگیرند. اما کور خواندند . اینها فکر کردند کباب دارند درست می کنند اما نمی دانستند دارند خر داغ می کنند. دیروز در ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن دیدیم که این مردم خوب پای آرمانهای خود ایستاده اند. پای خون شهدا ایستاده اند. درسته کاستی و کمبود هست اما نمی خواهند وطن و کشور خود را به بیگانگان و مزدوران و جیره خواران غرب بدهند.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    4 1
    اگر آن ترورهای سال های ابتدایی انقلاب شکل نمی گرفت و امثال باهنر , رجایی , بهشتی , مطهری و ده ها چهره انقلابی و نابغه شهید نمی شدند اصلا یکی مثل موسوی حتی نمی توانست مشاور یک سازمان معمولی شود و شما اشتباه می کنید که فکر کنید یکهویی موسوی مخش تاب برداشته خیر ! بحث نفوذ خیلی پیچیده تر از این حرف هاست یک نفوذی حتی ممکنه سال هایی هم عالی کار کنه ولی به وقتش بره سراغ ماموریت اصلیش .
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    1 2
    همه دعواها از اول‌ تاریخ‌بر‌سر‌ سرورمان‌ علی ع بوده است و حالا که یک امپراطوری بنام‌علی ع تشکیل شده، ۴۴سال است که همه شیاطین به جنگ‌ایران امده اند. پس ای همه کفر و ای همه فاشیسم به سمت مادرمان ایران هجوم بیاورید تا تک تک شما را زیر خاک کنیم.
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    3 1
    مسیح شبیه کرم سیب یه
    • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 0
      صحبت کردن هر فردی نشان دهنده شان و شخصیات خانوادگیشه
  • حاج قاسم IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    4 1
    اهمیت ندین
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    2 1
    کاملا آماده مقابله با فتنه جدید هستیم، دیگه واژه ای به نام فریب خورده نداریم، همه با قرار قبلی وارد آشوب می شوند. منتظر موشهای گنده هستیم، چهار ماه صبر کردیم تا آدمهای اصلی اغتشاشات، خودشون رو‌ نشون بدهند.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    فقط خودمان باید اصلاح شویم!.
  • علی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    قدرت طلبی و تکبر خصلتی است که هر کسی بدنبالش باشد را برزمین خواهد زد شیطان نیز بدلیل تکبر و نافرمانی از امر خداوند از درگاه الهی رانده شد و سابقه 6 هزارساله عبادتش هم هیچ کمکی به او نکرد لذا هیچکس نمیتواند ادعا کند تا پایان عمر مصون از خطا میباشد خدا عاقبت امر همه ما را ختم به خیر و سعادت کند و از وساوس شیطانی نجات دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس