1

بررسی تحلیلی- گفتمانی پنل‌های نشست اردشیر امیرارجمند نشان می‌دهد که خط آموزشی و تبلیغی آن نزدیک به مدل کادرسازی و سازمان‌دهی سازمان تروریستی منافقین است.

سرویس سیاست مشرق- برگزاری یک کلاس آموزشی اینترنتی با عنوان گفتگو برای نجات ایران موردتوجه رسانه‌های ضدانقلاب در خارج از کشور قرارگرفته است، این کلاس توجیهی توسط سازمان تروریستی منافقین برگزارشده و محوریت آن بر عهده اردشیر امیر ارجمند مشاور میرحسین موسوی بوده است.

در این همایش که با ادعای حضور «طیف وسیع و متنوعی از فعالان سیاسی و مدنی و مطالبه گران و دادخواهان» برگزار شد، ۴۲ چهره اقدام به سخنرانی کردند که ۲۳ نفر از آنان در داخل کشور (که ۸ نفرشان در زندان به سر می‌برند) و ۱۹ تن دیگر از خارجِ کشور حضور دارند.

در این همایش که با حضور چهره‌های عبور کرده از ساختار جمهوری اسلامی در داخل و اپوزیسیون مهاجر بود، شرکت‌کنندگان در شش پنل و طی دو روز، آخرین بیانیه یکی از سران فتنه (میرحسین موسوی) و به‌طور ویژه طرح وی مبنی بر همه «پرسی آزاد»، «تشکیل مجلس مؤسسان» و «تدوین قانون اساسی جدید» ذیل کلیدواژه «نجات ایران» را محور گفتگوهای خود قرار داده و به تعبیر خود «مقابله کم‌هزینه با استبداد دینی»، «چگونگی گذار به دموکراسی» و «لزوم جدایی دین و دولت» مورد تأکید قراردادند.

برگزاری کلاس آموزشی سرپل منافقین با اسم رمز رفراندوم برای نجات ایران!/ چرا لیدر اصلاحات پروژه عبور از جمهوری اسلامی ایران را کلید زده است؟ + تصاویر

این جلسه اینترنتی در حالی برگزار شد که ضدانقلاب در خارج از کشور به گسست کامل رسیده است، این وضعیت باعث شده است شبکه مادر در اغتشاشات (سازمان سیا) طرحی جدید برای حفظ موقعیت آشوب را برنامه‌ریزی کند. در این طرح یک تقسیم‌کار ویژه میان برخی عناصر گروهکی در داخل با سرپل‌های آن‌ها در خارج از کشور صورت گرفته تا فرآیند رهبری اغتشاشات بار دیگر از خارج به داخل منتقل شود.

این طرح در فتنه سال ۸۸ به مدت هشت ماه به کار گرفته شد، گفته‌شده است که اردشیر امیرارجمند و محمدجواد اکبرین از اعضای شناخته‌شده منافقین و تعدادی از اعضای گروهک آمریکایی ملی- مذهبی و برخی عناصر فراری وابسته به اصلاح‌طلبان محوریت این عملیات را بر عهده‌دارند.

در این همایش اردشیر امیرارجمند عنصر نفاق و مشاور موسوی کُدهای جالبی را درباره لزوم عملیات جدید سازمان سیا بیان کرده و از لزوم همبستگی میان نیروهای سیاسی برای یافتن راهکارهایی جهت نجات ایران گفته است.

امیرارجمند مدعی انعطاف‌ناپذیری نظام شده و تأکید کرده است که این موضوع هیچ چشم‌اندازی برای اصلاحات بنیادین باقی نگذاشته است.

سرپل نفاق با اشاره به این موضوع که نظام جمهوری اسلامی با محو جمهوریت مواجه شده و تنها پوسته‌ای از آن باقی‌مانده، گفته است: نظام جمهوری اسلامی با اتکای چیزی به نام حجاب اجباری در حال پیشبرد اهداف خود می‌باشد، در حقیقت یک این‌همانی میان جمهوری اسلامی و حجاب اجباری به وجود آمده و سیستم فکر می‌کند که با هر ترفندی و هر هزینه بسیار سنگینی می‌تواند خود را نگاه دارد!

این خط دستوری به‌خوبی نشان می‌دهد که چرا برخی نیروهای سیاسی فعال در کشور در روزهای اخیر مسائلی قابل‌تأمل چون برگزاری رفراندوم و طرح عبور از جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرده‌اند.

روحانی و خاتمی چرا شبیه رجویست‌ها سخن می‌گویند؟

حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق که باوجود باخبری از حس تنفر اصلاح‌طلبان از خود در هفته‌های گذشته بار دیگر موضوع برگزاری «رفراندوم» را مطرح کرده است. روحانی با طرح کلی همه‌پرسی در سیاست داخلی، سیاست خارجی، فضای اجتماعی و فرهنگی و اقتصاد زمینه را برای طرح مصداق‌های سخنانش در فضای مجازی از طریق تیم رسانه ایش را فراهم ساخته است. بر همین اساس مشاوران نزدیک به روحانی بنا دارد تأکید کنند که مقصود او مساله «احیای برجام و رابطه با آمریکا» در سیاست خارجی، مساله «نظارت استصوابی» در سیاست داخلی، مساله «گشت ارشاد» در مسائل اجتماعی و مساله «یارانه‌های پنهان» در اقتصاد بوده و لازم است که نظام حکمرانی در این رابطه دست به همه‌پرسی بزند.

محمد خاتمی نیز پس از اعلام بیعت با شبکه آشوب در پاییز سال گذشته و زیبا دانستن شعار «زن، زندگی و آزادی» روز گذشته در دیدار با برخی اعضای نزدیک به هسته سخت اصلاحات آن شعار را برای براندازی پرهزینه و بدون بازخورد اجتماعی دانسته و گفته است که جمهوری اسلامی به حکومت اسلامی تمایل پیداکرده و باید تغییر کند!

نکته جالب‌توجه آنکه سخنانی که خاتمی و روحانی برای عبور از جمهوری اسلامی و تشکیل یک حکومت عرفی سکولار بر زبان آورده‌اند از سوی اردشیرامیرارجمند سرپل نفاق موبه‌مو تکرار شده و در این جلسه آموزشی اینترنتی برای اعضای حاضر در بحث تشریح شده است.

برگزاری کلاس آموزشی سرپل منافقین با اسم رمز رفراندوم برای نجات ایران!/ چرا لیدر اصلاحات پروژه عبور از جمهوری اسلامی ایران را کلید زده است؟ + تصاویر

فیلم/ روحانی و خاتمی چرا طرح عبور از جمهوری اسلامی ایران را مطرح کردند؟

مشاور میرحسین موسوی گفته است که ساختارهای جمهوری اسلامی ایران را مولد رفتارها و کنش‌های تناقض‌آمیز دانسته و بیان داشت کرده است که نظام دیگر هیچ‌چیزی ندارد و تنها به دستگاه‌های سرکوب خود متکی شده است و دقیقاً در این شرایط است که آقای میرحسین موسوی در بیانیه آخر طرح ۳ مرحله‌ای خود را بیان می‌کند.

امیر ارجمند همچنین با طرح این ادعا که سیستم دچار یک انسداد کامل نظری، گفتمانی و عملی شده و نیروهای سیاسی چاره‌ای جز همفکری برای یافتن راه نجات ایران ندارند، اظهار داشت: هیچ‌کدام از نیروها و جریان‌های سیاسی به‌تنهایی نمی‌توانند کاری رو انجام دهند این نیازمند همبستگی و در وهله خود، انجام گفتگوی ملی است.

مشاور میرحسین موسوی بابیان اینکه همه ماها یکسری اصول، آرمان و دغدغه‌هایی داشته‌ایم که سالیان سال به آن خوکرده‌ایم، گفت: باید با رعایت اصول اخلاقی، توجه به خیرعمومی (سکولاریته کردن حاکمیت)، توجه به یکپارچگی سرزمینی باید از برخی علایق خود عبور کنیم و به یکدیگر نزدیک شویم (بازتعریف دوباره فعالیت‌های ضدانقلاب) و در کنار آن ملاحظات اقلیت را نیز در کنار خواست اکثریت موردتوجه قرار دهیم.

جالب‌توجه آن‌که در این کلاس آموزشی برخی عناصر رادیکال اصلاح‌طلب و نیز نیروهای ضدانقلاب که دوران محکومیت خود را در زندان می‌گذرانند نیز شرکت کرده و متنی را برای اعضا ارسال کرده‌اند. ازجمله این افراد می‌توان به مصطفی تاج‌زاده و نرگس محمدی اشاره کرد.

برگزاری کلاس آموزشی سرپل منافقین با اسم رمز رفراندوم برای نجات ایران!/ چرا لیدر اصلاحات پروژه عبور از جمهوری اسلامی ایران را کلید زده است؟ + تصاویر

برگزاری کلاس آموزشی سرپل منافقین با اسم رمز رفراندوم برای نجات ایران!/ چرا لیدر اصلاحات پروژه عبور از جمهوری اسلامی ایران را کلید زده است؟ + تصاویر

عکس/ ایران ستیزی محور عملیات روانی کلاس آموزشی منافقین

مصطفی تاج‌زاده در پیام ارسالی به این نشست آموزشی همان خط ترویجی منافقین را تبلیغ کرده و با طرح مسائلی چون رفراندوم و سکولاریزه کردن حاکمیت ادعا کرده است که نجات ایران به معنای آن است که حکومت مشروعیت دینی نداشته باشد.

علیرضا بهشتی شیرازی یکی از مشاوران سابق موسوی نیز در این نشست با تائید محتوای فکری تاج‌زاده طی سخنانی گفته بود که تغییر امری قطعی است و ما باید خود را برای آن آماده کنیم.

جالب آنکه این جماعت متوهم مدل حکومتی خود را نیز تعیین کرده‌اند! احسان شریعتی در بخشی از همایش منافقین اعلام کرده است که ایران آینده به‌صورت شورایی اداره خواهد شد، در ابتدای دهه شصت برخی گروهک‌های تروریستی نزدیک به افکار علی شریعتی مانند فرقان، آرمان مستضعفان و موحدین ازجمله جریان‌هایی بودند که روی طرح سازمان سیا برای تجزیه ایران با مدل شورایی تأکید داشتند.

همچنین در این کلاس آموزشی دو تن از اعضای فرقه ضاله بهاییت نیز حاضر بوده‌اند.

برخی کارشناسان سیاسی اعتقاددارند که هدف از دعوت عناصر فرقه‌ای به این نشست اینترنتی آموزش سازوکار پیچیده و تشکیلاتی این فرقه به اعضای حاضر در نشست بوده است، مهوش ثابت شهریاری و فریبا کمال‌آبادی از رهبران مؤثر این فرقه صهیونیستی در این کلاس آموزشی سخنرانی کرده‌اند. این عناصر تشکیلاتی بهاییت درطی سخنرانی خود را برانجام فعالیت منسجم و اقدام اجتماعی تأکید کرده‌اند.

در ساختار تشکیلاتی فرقه ضاله بهاییت اقدام اجتماعی مقدمه تغییر بافت جمعیتی، تسلط به نقشه و تشکیل شهر موازی است. شهر موازی در ساختار سیاسی این فرقه به معنای تشکیل یک ایران تجزیه‌شده و چندپاره است که تنها عامل حیات آن ارزش‌های سکولاریستی است!

برگزاری کلاس آموزشی سرپل منافقین با اسم رمز رفراندوم برای نجات ایران!/ چرا لیدر اصلاحات پروژه عبور از جمهوری اسلامی ایران را کلید زده است؟ + تصاویر

ترکیب سخنرانان نشست آموزشی منافقین و مطالب ارائه‌شده در پنل‌های مختلف دارای چند نکته قابل‌توجه است:

۱- این همایش بر اساس بیانیه میرحسین موسوی و در چارچوب شکل‌دهی به جبهه رقیق و متشکل از مخالفان داخلی و خارج از کشور جمهوری اسلامی برگزار شد.

۲- نگاهی به‌عنوان همایش بانام «برای نجات ایران» بیانگر آن است که این کلیدواژه دقیقاً از بیانیه اخیر موسوی انتخاب و مبنای کنشگری و دریافت ایده‌ها و نظرات بر اساس طرح ۳ مرحله‌ای میرحسین موسوی می‌باشد.

۳- ترکیب شرکت‌کنندگان در این همایش نشان می‌دهد که تلاش شده است که فعالان حوزه دینی اما منتقد نظام، فعالان زن، فعالان قومیت‌ها، نمایندگان گروه‌های اپوزیسیون نمایشی از همبستگی برای عبور از نظام جمهوری اسلامی را برجسته سازند.

۴- فضای کلی بحث‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که منافقین در تلاش است تا میرحسین موسوی را به محور جبهه ضدانقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده و خاتمی، روحانی و نیز هسته سخت اصلاحات را ذیل آن تعریف کند.

برگزاری کلاس آموزشی سرپل منافقین با اسم رمز رفراندوم برای نجات ایران!/ چرا لیدر اصلاحات پروژه عبور از جمهوری اسلامی ایران را کلید زده است؟ + تصاویر

بررسی تحلیلی- گفتمانی پنل‌های نشست اردشیر امیرارجمند نشان می‌دهد که خط آموزشی و تبلیغی آن نزدیک به مدل کادرسازی و سازمان‌دهی سازمان تروریستی منافقین است.

وب‌سایت ضدانقلاب گویا نیوز در یک افشاگری درباره ماهیت اردشیر امیرارجمند او را یک جاسوس متبحر خوانده است که از درون سازمان منافقین رشد کرده و قرار بود با موسوی وارد دولت شده و راه کلاهی را ادامه دهد! سر پل منافقین پس از اجرایی کردن دو پروژه هدیه ۶۰ و بولتن سیاه حالا آخرین برگ بازی سازمان سیا را نیز بازی کرده است، البته شیوه رفتاری با عناصر فعال در این خط تروریستی مشابه برخورد در مرصاد است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 89
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ناشناس IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    42 18
    به جای بحث کردن در مورد اینها اقتصاد رو درست کنید
    • پویا نوری IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      7 3
      اگر تروریستها و منافقین اقتصادی داخلی و دست پرورده اصلاح طلبها و خائنین بگذارند و راست گو هستند دست از گرانفرشی و همکاری و همسویی با آمریکا و اروپا بردارند و با قاچاق دلار به خارج از مرزها و ار بی ارزش کردن پول ملی بردارند ، اقتصاد درست میشود
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      7 3
      بزرگوار همین جانوران دوپا عامل اصلی گرای تحریم و تورم برضد ملت ایرانند
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      3 2
      این روزها جای خالی فدائیان اسلام چه در خارج ایران چه در داخل ایران را بخوبی میشود لمس کرد... راهی که اگر بسته نشود ایران در مسیر تجزیه قتل وغارت قرار خواهد گرفت .
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      3 2
      چشم منتظر اوامر ملوکانه بودیم
    • جمال IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      6 6
      به جای این بحث ها دولت وزرای بی کفایت صمت و اقتصادش را تغییر دهد
  • مهر IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    اسم خاتمی را که می آورید باید وضو بگیرید این سید در قلب های پاک جا داره
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      45 4
      جای خاتمی محفوظ است اما جایی دیگر
    • AE ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      39 4
      اگر میدانستی وضو برای چی است و سید چه معنی میده بهتر فکر میکردی
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      41 5
      در قلب نمیدونم ولی در جای دیگه.......
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      7 4
      اگه فقط 5 میلیارد امروز برام بریزه من براش غسل هم میکنم وضو که چیزی نیست بالاخره او گفته همه ما فرزندش هستیم او برا فرزنداش و حتی وزیرش نجفی کم نزاشته
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      22 4
      در قلبهای تاریک بله قطعا
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      13 7
      اگرچه مشرق سانسور و تحریف می کند اما بدان که خاتمی پلید سالهاست که در خط ویرانی و زوال ایران قدم گذاشته و ثابت قدم و با برنامه و بدون هیچگونه انحرافی از خط شیطان به پیش می رود. روایت است که پدر وی مرحوم آیت الله خاتمی بعد از انتصاب وی به وزارت عزا گرفته بود و می گفت به واسطه این منصب دولتی پسرش از آینده انقلاب و کشور بیمناک است.
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      4 3
      جناب خرافه گرا با نام مهر. خود شما مردم دیندار را متهم به خرافه گرایی می کنید.
    • محققی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      16 3
      تووضو بگیر چون خیلی خاک برسر انسان های کوته فکری مثل شما درصدر اسلام هم همین باگفتمانهای اینچنینی موجب پاره پاره شدن اسلام شدن اگر امثال روحانی خاتمی خبیث محاکمه شده بودن الان برای مردم ونظام تعیین تکلیف نمی کردن
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      4 21
      نمیدونم چرا اینها از اسم رفراندوم وحشت دارند. شما که میگید تظاهرات میلیونی 22 بهمن، خوب همین تظاهرات را قانونی بصورت رفراندوم برگزار کنید تا مشت محکمی بر دسهان استکبار جهانی باشد.
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      15 5
      اگه چیزی نمی دونی لال میشی حرف نزنی و شکر نخوری؟ خاتمی رو ما همشهریانش بهتر میشناسند. مردک دوره باز منافق. نفاق ذاتی این موجوده.
    • شرمنده باش IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      6 2
      ارواح عم . . . . ت
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      11 2
      کلاس آموزشی برای بررسی راهکارهای سودان کردن ایران
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      8 3
      البته قلب های سیاه و کثیف و پر از نفاق و ریا و فتنه منافقین ...
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      10 3
      لعنت بر سیرک شیاد محمد خاتمی جنایتکار که ریشه فساد اخلاقی و نا امنی و دشمن دین و اخلاق و استقلال و عظمت و ابهت کشور و اسلام د ملت است و برنامه های دشمن را در ایران اجرا می کند.!
    • رضا IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      6 1
      اتفاقا یه نفر راجع به مسعود رجوی هم همینو ميگفت که تو مرصاد رفت به قعر چاه
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      5 1
      تو وضو گرفته ای اسم این شخصو نوشته ای؟ به زودی معلوم می شود که قلب پاک چه قلبی است و خاتمی چه کسی است؟ آن روز خیلی نزدیک است. روز مرگ
    • محمد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      11 1
      خاتمی جزمبطلات وضواست
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      8 1
      آره واقعا همین جعفر کذاب پاک هست و هم طرفدارهایی که از آب پاکتر هستند، ولی نمیدونم چرا پدر بزرگوار همین آدم ، ایشون رو غربزده معرفی کردند، تمام کشورهایی که به این مملکت حمله کردند به مرور زمان هضم و جذب این فرهنگ شدند ، چرا ؟! چون این فرهنگ برتر هست بدون هیچ اغراق و طرفداری از فرهنگ کشور میگم ، ولی کسانی که بیشتر و تندترین موضع را اوایل انقلاب علیه غرب گرفتند به تدریج شیفته و جذب فرهنگ غرب شدند ، چرا چون شخصیت اخلاقی ندارند و خودفروخته و خود کم بین بی هویت هستند ، امام جواد علیه السلام میفرمایند از کسی در كه نزد خودش احساس شخصيت نكند از شر او ايمن مباش.
    • ناصر IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      6 1
      در قیقا ببین که کیای براش دست و هورا میکشن . منافقین و تجزبه طلبها و بی خردها و مواحش و مفسدین و ...
    • FR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      3 1
      باید دهانمان را بشوییم چون حالت تهوع را تجربه کرده ایم
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      5 2
      مثلاً قلب چه کسی؟ کسانی که از خدا دور شده اند؟ یا کسانی که به شیطان نزدیک شده اند بلکه از شیطان هم جلو زده اند؟
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    4 16
    از رییس جمهور محترم خواهشمندیم لایحه ای ارائه کنند تا بکار بردن نام کشور برای استانهای جدا شده ایران جرم محسوب بشود. با تشکر
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    2 8
    از رئیس جمهور محترم خواهشمندیم لایحه ای ارائه کنند تا بکار بردن نام کشور برای استانهای جدا شده ایران جرم محسوب بشود. با تشکر
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    18 18
    زیر چکمه های امپراطوری ایران رفراندوم کنید ناله کنید و زجه بزنید ای بیچارگان به زودی در البانی و باکو و ...، له خواهید شد.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    22 10
    حیات سیاسی فرقه اسلاحات تمام شده است، جفتکپرانی این اوباش تقلا برای بقا است که البته فایده ای ندارد
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    19 15
    ترکیه رکورد دار آذری کشی در جهان است. ارمنستان حالا حالاها به این رکورد نمی رسد.
  • محمدی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    18 3
    پرونده سازی مضحک و بیهوده
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    17 25
    با روی کار اومدن رئیسی و احمدی نژاد ایران رسما به خاک سیاه نشست ؟
    • ارسلان IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      با روی کار آمدن اکبر رفسنجانی و خاتمی و حسن فریدون ایران زیر آوار خاک سیاه بود. این دو بزرگوار که گفتی سالها آواربرداری کردند تا رسیدیم رو. فتنه ۸۸ و ۱۴۰۱ کار شماها برای رفتن کشور به عقب در همه زمینه ها بود.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    7 16
    امیر ارجمند دانشگاه شهبد بهشتی استاد ما در حقوق عمومی بود.... نکنه اون موقع هم هضو گروهک بود.... بی خود نبود من ناخواسته ازش میترسیدم 😂
  • علی افصحی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    11 52
    امام خامنه ای :« صحنه گردانان شرارت ها بسیار حقیر تر از آنند که به نظام آسیب بزنند » این بازی های کارگاه های آموزشی و جلسات توجیهی و ادای فهمیده ها را درآوردن جواسیس و ضدانقلاب خشن و اسلحه به دست ، قداره بند ، راه بند و شکنجه گر از دم فاسد ،فقط برای سرگرم ساختن عناصر ضدانقلاب برای آتش افزوزی فتنهٔ دیگری است. همانند منافقین ! که در شرایط غیر عملیاتی آن قدر بیهوده گویی های چندین ساعته برگزار کرده و می کنند تا آن چند نفر « ملو!» ی! باقی مانده از فتنه های گذشته ، بی هیچ چهرهٔ جدیدی ( چون هیچ گونه جذابیتی برای هیچ کس ندارند) را بتوانند مدیریت کنند. جالب این که زندانیان جمهوری اسلامی ایران عزیز هم در این کلاس آموزشی از زندان سخنرانی می کنند ! تاج زاده هم هست ! فائزه هم هست ! مهوش ثابت هم ناگهان روی جفت پا ایستاده و سخن گفته ! نرگس محمدی منافق زن رحمانی منافق ! هم هست و...حالا از چی گفته اند و شنیده اند جالبه ! بهائیت از « تشکیل شهر موازی یا تجزیه گفته » ! ملیون از سکولار ! عمله و اکره موسوی از « نجات ایران » ! و کلا هر کی به هرچی معتقد بوده ، بدون لحاظ دیگری به زبان رانده همه هم می خواهند برای « نجات ایران » شاه بشوند !! خب یک عاقلی در بین این جماعت متوهم باشد می گوید هنوز که خبری نیست که همه علیه هم صحبت کرده و بافته های همدیگر را که رشته می کنند و هیچ کدام هم متوجه نیستند که فقط حرف زدن ملاک نیست بلکه بالأخره باید متوجه شد که در کجا و چه محیطی صحبت می کنند. البته پیروز این میدان کارزار ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز است چون تنها نظام اسلامی جهان است که جمعیت بیش از هشتاد میلیونی منسجم و آمادهٔ هر نوع فداکاری و به شدت مؤمن و متدین را در برخورد با گروهک های تا بن دندان وابسته به شیطان بزرگ آمریکا را در اختیار داشته و در هر فتنه ای این مردم ایمانی و ولائی ، خود به میدان آمده و کانون فتنه را از هم متلاشی ساخته و می سازند. که آخرین هنر این امت متحد ولائی «سر به گونی کردن عوامل میدانی آشوب « زن زندگی هرزه گی » بود ! آشوبی که کت وشلواری های ریش بزی ای چون نایاک را هم فریب داده و روی تروریستی اشان را بالا آورد و نشان داد که « از غم و بی آلتی افسرده » اند! بتوانند همه تروریستند ! حتی دکتر شان !و نخبهٔ ریاضی اشان مثل محمدعلی نجفی ! و... سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    6 10
    خدا رحمت کند پهلوان خلیل عقاب را اگر در ایندوره جوانتر بود بدون شک از این افراد بجای حیوانات سیرک استفاده میکرد. و درآمد زیادی کسب میکرد. اینها فقط برای دلقک بازی در سیرک کاربرد دارند ولا غیر.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    2 24
    همه عزیزان حاضر و غایب در این جلسه مورد احترام ما هستند.
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      4 1
      شما?????😏
  • پویا نوری IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    8 14
    پس بیخود نبود که شهید حسن آیت ابتدای انقلاب به دست منافقین ترور شد چون قصد داشت که هویت میرحسین موسوی این فرد مشکوک را برملا کند از همان ابتدا هم مشخص بود که منافقین، گروهک فرقان ، و افرادی چون میرحسین موسوی ، بنی صدر و همچنین روحانی و بعضی افراد دیگر که بنا به دستر آمریکا هویتشان برملا نشده دست در دست هم دارند برای به زانو درآوردن انقلاب
  • هادی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    17 15
    مشکل از خاتمی و روحانی نیست
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    12 7
    ورشکسته های دربدر زنگ زده مفلوک
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    17 10
    این مفلوکها میخواهند از جمهوری اسلامی عبور کنند اینها که قادر نیستند دماغ خود را بالا بکشند خخخخخ
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    8 17
    اصلا ارزش پرداختن نداشت اینها پارازیت هم نیستن. ما به جای پرداختن به لاتا علات اینها باید به فکر حل مشکلات اساسی کشور باشیم
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    11 15
    در تمام آشوب ها نام خاتمی و روحانی وجود دارد !!!
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    9 14
    وقاحت و بیشرمی و خیانت پیشگی حسن روحانی اعجاب برانگیز است. از آن عجیب تر فعالیت این خائن بالذات در بالاترین سطوح ا جرائی و ا منیتی و تقنینی کشور در چهل سال گذشته است.
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    2 5
    ای کسانیکه دل درگرو عزت وعظمت ایران اسلامی وعزیزمان بسته اید بدانید یگانه راهی که ملت ما را به اوج عزت میرساند محبت به همنوعان خودست درمعاشرت وتجارت جانب انصاف را درنظربگیرید وبرای آینده کسانیکه بناست با گشودن چشم به این جهان مسیر سرافرازی را پیمایند کار کنید .رفراندوم این کلمه یا رمزی که معاندین خصوصا رسانه هایشان برروی آنتن های افکارشان برده اند ازقبل هم پیش بینی میشد که به آن دامن بزنند وقطعا درآینده به آن دامن خواهندزد .به احترام تمامی شهدایی که برای استقلال واحیاو عظمت اسلام راستین خویش را فدا کردند تا کَشوری بی مانند دردنیا درهمه ابعاد فرهنگی واقتصادی ونظامی و سایر وجوه آن به رخ زرمداران وزورمداران عالم بکشانندبرشماست اقتصاد را سامان دهید ای مدیرانی که بناست کشور برمحور فکرشما بچرخدازتکرار مکررات درقالب سخن بپرهیزید گره مشکلات موجود اقتصادی که پنجه درپنجه دشمنان قرارگرفته را باز کنید وباید مردم برآنچه میگویید احساس خوشایندی کنند .جبهه اقتصادی را درالویت قرار دهید زیرا خوف آن دارم که درجبهه داخلی کسانی خدای نکرده وجود داشته باشند که با گرانی تلاش کنند دررفتارهاوتصمیمات کلان کشوری تاثبر بگذارند پس راهی که بتواند این نقشه شوم را خنثی کند ورضایت مردم فراهم شود مبارزه با گرانیهایی است که درباره آن توضیح داده شد بعدازسپری شدن زمان مردم نمی پسندند که شاهد گرانی باشند این توطئه که متمرکزبراقتصادازسوی عوامل داخلی وخارجی است بهرنحوی خنثی کنید .
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    25 2
    اول رسیدگی به مفاسد اقتصادی
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    3 2
    فائزه دوس داره ستاره!!!!!!! باشه
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    13 16
    «لزوم جدایی دین و دولت» - یعنی خاتمی دین داره ؟
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    13 0
    زخم بستر نگیره # زخم_بستری
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    3 1
    زخم بستر نگیره # زخم_بستری
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    36 14
    چپ و راست می رید به همه انگ منافق می زنید؟!
    • NL ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      2 2
      مشرق بارها و بارها تا همین دو سه ماه پیش طی مقالات طولانی به عربستان سعودی میگفت آل سعود و نوکر صهیونیسم و بیشترین توهینها رو میکرد ولی همین نوکر صهیونیسم الان شد ه دوست جمهوری اسلامی!مکر و دغل و نفاق که شاخ و دم نداره!
    • NL ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      1 0
      به همه انگ منافق میزنه
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      1 0
      ناگفته خود پیداست، نیازی نیست که کسی به اینها انگ بزنه، اینها خوده انگ هستن
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    2 1
    فلانی گفت بین بد و بدتر رایدادیم لاریجانی ادامه روح جهانگیری نیستیم همتی فلانی اخ بود
  • NL ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    6 11
    مکر و دغل!
  • سعید IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 1
    تفکرات غربگرایانه در نزد ملت غیور ایران جایگاهی ندارد
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    1 2
    بهمن 88 سازمانهای نظر سنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند خیلیها نمیدونند ممکنه در تله بیفتند
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 1
    وای چقدر فواحش ؟
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    2 1
    گور پدر تمامی اپوزیسیون خارج و خائنین داخلی شون !
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    16 12
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • ES ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    4 10
    اینا خودشون رو نمی توانند نجات بدن ایران با کوه مشکلات؟ به نظرم ذهنیت مردم را به کشف حجابی ها و ضد انقلاب و غیرو مشغول نکنند و اهمیتی ندهند به چتد کشف حجابی که دنبال معروفیت و جذابیت و هیجان منفی هستن و دنبال حل ریشه ای مشکلات ملت باشند این گروه ها همیشه گفتن نجات ایران اما فقط خودشان را نجات دادن!
  • ضد ظلم IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    5 1
    محمد جواد اکبرین عضو مجاهدین خلق؟؟
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    12 2
    «حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق که باوجود باخبری از حس تنفر اصلاح‌طلبان از خود» البته هردو منفور مردم اند، هرچند با سیابازی ادای تنفر از هم دربیارند و شونه خالی کنند
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    1 0
    چرا مبتذل میخواین همه چیو به منافقین خلق ربط بدین
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    هیچ‌چیزی ندارد
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    خیلی جالبه به خدا، یعنی نظاممون نمیدونه این گستاخی ها و شیطنت ها و پیش کشیدن دائم موضوع انحرافی رفراندوم و دوقطبی سازیه کشور و توهین به انقلاب و ملت و رهبری عزیزمون عملا و علنا زیر سر چه کسی هست و از گور کدوم وطن فروشان خائنی بلند میشه.؟؟؟ فقط خدا میدونه تا کی باید این کشور و ملت سینه شو جلوی خیانت خائنین سپر کنه و دسته گل های پاکی مانند سردار سلیمانی مظلوم و محجوب و دانشمندان و نیروهای حافظ امنیت بی پناه و شریف و موحدش رو فدا کنه.
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    غربِ دشمن خدا همینقدر احمق است! بازندگانی که با تلاششان باختشان را بزرگتر می کنند... «نصر من الله» و وقتی ایرانیان عزیز علنا طرفدار حق بودند «ان تصروا الله ینصرکم...» شکست پشت شکست برای این احمق های دشمن خدا و مرکز خداگرایی جهان به ارمغان می‌آید... همینطور که ۴۳ سال شکست خوردند
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 1
    به مسائل بیخودی گیر ندین.. رو مخ ملت راه نرین تا انقلاب نابود نشه.... ۵
  • بهلول IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 2
    پیر و پاتیل های آلبانی توان وضو گرفتن ندارن چون دائم در حال انجام مبطلات وضو هستند.
  • ارش IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 1
    البته اصولگرایان که محبوب قلوبند!!!
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 1
    کاش جرات داشتید
  • علی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    وقتی کسی فرق بین دوست و دشمن را نمی فهمد و کسی که دشمنی علنی دشمن ( اعم از داخلی و خارجی ) درطی سالیان متمادی علیه ملت خودش را فراموش میکند و کسی که برای نجات کشور و مردمش از دست همان دشمنان تابلودارو بین المللی خون پاکش را نثار میکند را نمی شناسد و بد تر اینکه بدامان همان دشمنان ملت پناه میبرد و علیه محافظان امنیت و اقتدار و پیشرفت کشورش مطلب مینویسد و جلسه توطئه آمیز و تفرقه افکنانه و تجزیه طلبانه برگزار میکند را چه باید نامید ؟ آیا اینها همه نشانه جهل مدرن هست یا اینکه مسخ امپراطوری رسانه ای فریب و دروغ دشمنان داخلی و خارجی این ملت شده اند ؟ دریوزگی این افراد برای دریافت لقمه نانی جهت زیست دوروزه دنیا از دست دشمنان ملت آنها را پست تر از حیوان نموده که اگر سگی لقمه نانی از صاحبش بخورد همواره وفادار به او خواهد ماند دریغ اینکه بسیاری از همینها از قبل همین جمهوری اسلامی به نان و نوائی رسیده و لی حالا دست صاحبان این کشور یعنی ملت خود را گاز میگیرند ای لعنت به این قدر نشناسی و بی غیرتی
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 1
    این احمقهای مفلوک نمیدانند که چقدر ازنظر مردم ایران بی ارزش وپست هستند پسر روح.....فهمیده بود باباش جاسوس ملکه میباشد میخواست به شهید لاجوردی بگویدکه توسط پدرنامردش بهقتل رسید
  • دهقان IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    2 14
    افرادی مثل موسوی خاتمی و روحانی چهره های منفور نزد مردم هستند اگر دولت حامی اینها نبود و خط قرمز حساب نمی شدند تا حالا صد بار به درک واصلشون کرده بودند تمام بدبختی های ما زیر سر این ملعون ها که گروه خوارج شدند هست لا اقل نه از مطلعین داخلی از ایران شناسان متفکر همان غرب که بی طرف و صادق هستند مطالعه کنید تا روشن شویداین سه نفر و وابستگان آنها ارزشی برای ملت ایران قابل نبودند و نیستند طوری که ملت را پاپتی خطاب کردند
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    1 2
    منافقین جایگاهی ندارند این وصله ها هم به اصلاح طلبان و ملی گراها و کسانی که سالهاست تحت فشار باندها و جریانهای سیاسی انحصار طلب و فرصت طلب هستند
  • مهری IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    1 1
    اصل ۵۹ قانون اساسی به چه دردی میخوره؟
  • فرهاد محسنی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 1
    دشمنان نظام ج.ا.ایران در حماقت محض درحال پیروی از رهنمودهای شیطان بزرگ برای رسیدن به قدرت به بهای تجزیه و نابودی ایران هستند.
  • ایثارگر IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    4 1
    قبل ازهرچیزاجرای قانون:فاسدی بنام روح نادانی باید بابت خیانت غصب منصبی بنام ریاست جمهوری ویک سی ام کردن توان اقتصادی ملت وبازکذاشتن دست جاسوسانی شبیه خودش وقس علهذا؟! آیاکسی هست شرچنین فاسدی رو ازس ملت ایران کم کند؟!
  • سید فروزان CH ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    1 0
    ۲۳ نفر داخل کشور و ۸ نفر از آنها از داخل زندان در این جلسه شرکت داشتهاند ؟؟؟؟؟
  • خلیل IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    1 1
    عزل انقلابی وزیر صمت و اقتصاد رسانه های معاند از 207 یک میلیاردی و خانه های متری 60 میلیونی به وجد آمده اند و ذوق کرده اند
  • DE ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    1 1
    روحانی و خاتمی به خاطر عبور از موازین اسلامی خلع لباس روحانیت شوند، و به خاطر حمایت از تروریسم جلب و محاکمه شوند.
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    2 2
    کاش بدون دولت و مسئولین بودیم بهتر بود
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    1 1
    مردک کذاب پینوکییو پدر مردم رو با بی تدبیریش در اورده بعد باکمال پرویی تزهم میده اگر باهاتون درست برخورد میشد الان روتون انقدر دراز نشده بود مشکل اساسی مردم اقتصاد که باعث وبانیش شیخ بنفش وبی عرضه افسادطلب هست خودش تو کاخ زندگی میکنه بعد دم از مردم میزنه ای خدا تیر غیبت رو بفرست امین
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    2 1
    تک تک حرفهای این عزیزان درست بوده و دغدغه وطن دارند انچه واضح است فساد سازمان یافته و ساختاری است که حکومت را دربرگرفته و برای حفظ این فساد به هر ترفندی دست میزنید. مشرق نیوز دنبالچه این فساد سازمان یافته است که سرو ته شما به روسیه و چین میرسد و هیچ ارتباطی با ایران و اسلام ندارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس