.

گزارش افشاگرایانه مشرق از ارتباط گسترده عنصر منافقین با یکی از سیاسیون داخلی که سال‌ها است تحرکات سیاسی خود را به گروه‌های برانداز خارج از کشور گره زده آن قدر برای منافقین گران تمام شده که ...

به گزارش مشرق، گزارش افشاگرایانه مشرق از ارتباط گسترده عنصر منافقین با یکی از سیاسیون داخلی که سال‌ها است تحرکات سیاسی خود را به گروه‌های برانداز خارج از کشور گره زده آن قدر برای منافقین گران تمام شده که سخنگوی این گروهک تروریستی در واکنشی شتاب زده وارد میدان گردیده و نکات جالبی را به زبان آورده است.

جوابیه منافقین که در ترور و اقدامات تروریستی علیه مردم ایران کم نگذاشته‌اند، کوتاه اما دارای مضامین بسیار مهم درون متنی است.

به گزارش مشرق با تیتر «۲۵ بهمن ماه برنامه بعدی منافقین برای میرحسین» برمی‌گردیم در قسمتی از گزارش به نقل از یک منبع مطلع امنیتی عنوان می‌شود: «اردشیر امیر ارجمند همان زندانی فراری است که در جریان فتنه ۸۸ میرحسین را به شکل مرموز و تمام عیاری در اختیار گرفته، اداره می‌کرد و عامل اصلی خروج وی علیه نظام جمهوری اسلامی بود. این عنصر مرموز در همان مقطع بازداشت شد اما با استفاده از فرصت مرخصی از زندان، توسط گروهک منافقین از کشور فراری داده شد و به مقر آن ها در اطراف پاریس منتقل گردید».

ماجرای فراری دادن امیر ارجمند توسط منافقین در فرصت مرخصی اعطا شده در سال ۸۸ از جمله مواردی است که این گروهک بدسابقه را به واکنش واداشته است.

سابقه ارتباط امیر ارجمند با منافقین، به زمان فرار این فرد از ایران برمی‌گردد.

او با کمک ویژه منافقین موفق به فرار از ایران شده و بعد از آن یک وظیفه مهم را بر عهده گرفت.

اردشیر امیر ارجمند از جمله سرپل‌های مهم منافقین برای ارتباط با یک عنصر سیاسی داخلی است و برقراری ارتباط این دو نفر با هم برای گروهک نفاق که همه سرمایه خود را برای انتقال افکار خود به عنصر داخلی به کار بسته بسیار راهبردی است.

منافقین برای اینکه انرژی امیر ارجمند را هدر ندهند تا بتواند اهداف آن‌ها را پیش ببرد، تاکنون هیچ اظهار نظر رسمی در این خصوص نکرده بودند که البته با گزارش اخیر مجبور شدند این ارتباط را انکار کنند.

در بخشی از گزارش مشرق آمده بود: «برادر اردشیر امیرارجمند به نام منصور از سران سازمان تروریستی منافقین است که اکنون نمایندگی آن سازمان تروریستی در استراسبورگ فرانسه را به عهده دارد. این فرد عامل وصل اردشیر به گروهک نفاق و سرپل بعدی اردشیر با گروهک است. از آن جا که منافقین برای اردشیر ماموریت مهمی را طراحی کرده و اصرار داشتند که عضویت وی در گروهک آشکار نشود لذا نامبرده را پس از مدت کوتاهی با هماهنگی سرویس اطلاعاتی فرانسه به محل امن دیگری منتقل و برادرش منصور را به عنوان رابط وی با سازمان قرار دادند. سرویس اطلاعاتی فرانسه نیز با اغتنام از فرصت، ارتباط خود با اردشیر امیر ارجمند را تقویت و گسترش داد و به تدریج وی را به عنوان منبع اطلاعاتی به استخدام خود درآورد».

حالا در جوابیه منافقین به این گزارش، نکات جالبی وجود دارد که اشاره به آن خالی از لطف نیست.

مشرق در گزارش پیشین خود از ابلاغیه‌ای سخن به میان می‌آورد که از طرف سر پل منافقین یعنی امیر ارجمند به میرحسین موسوی دیکته شده است.

نوع انکار منافقین در خصوص وجود چنین چرخه کاری و ارتباط گسترده‌ و این که می‌گویند«کدام عقل سلیمی باور می‌کند که مجاهدین چنین ابلاغی به کسی بکنند و آقای امیر ارجمند هم‌چنین ابلاغی را بپذیرد؟!» نشان می‌دهد گویا امیر ارجمند از جایگاه ویژه‌ای در گروهک منافقین برخوردار است که حتی سخنگوی این گروهک هم در ادبیات خود نسبت به او بسیار با احتیاط رفتار می‌کند و کانه شان امیر ارجمند را بالاتر از صرفا یک مجری محض می‌داند.

نکته دیگری که در بیانیه اخیر سخنگوی منافقین توجه افکار عمومی را به خود جلب می‌کند نیاوردن اسم میرحسین موسوی به صورت مستقیم است.

منافقین در بیانیه خود هیچ اشاره مستقیمی به نام میرحسین موسوی نمی‌کنند و در حقیقت حاضر

به سوزاندن مهره دست دوم خود در تهران نیستند و نمی‌خواهند ارتباط مستقیمی با عنصری که

از طریق رشته‌های ارتباطی دیگر جذب شده است را راسا بر عهده بگیرند.

اما در عین حال برای امیرارجمند، مشاور ارشد موسوی سنگ تمام گذاشته و تمام تلاش خود

را می‌کنند تا موضوع ارتباط و انتساب امیرارجمند به خود را رد نمایند.

ذکر این نکته ضروری است که سخنگوی منافقین در بیانیه خود قسمتی از گزارش مشرق را ذکر می‌کند، اما در ادامه به هیچ عنوان گزاره به کار برده شده را تکذیب نمی‌کند.

در گزارش مشرق آمده بود: «گروهک تروریستی منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی یکی از سرکردگان م فتنه ۸۸ را به دست گرفته و بیانیه اخیر وی، دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد آن فتنه گر داده شده است».

ارتباط منافقین و سازمان جاسوسی کشور فرانسه

مسئله جالب دیگر در بیانیه اخیر منافقین تکذیب ارتباط آن‌ها با سرویس‌های جاسوسی غربی است.

موضع‌گیری خشمگینانه سخنگوی منافقین نسبت به برملاسازی ارتباط عامل این گروهک با میرحسین موسوی و همچنین اشاره مستقیم به ارتباط آن‌ها با سرویس‌های جاسوسی ظاهرا برای آن‌ها گران تمام شده است.

ادعای عدم ارتباط این گروهک تروریستی با سازمان جاسوسی فرانسه درحالی توسط سخنگوی منافقین مطرح شده که بررسی سابقه تاریخی این گروهک نشان دهنده ارتباط تنگاتنگ آن‌ها با سرویس‌های جاسوسی غربی و به طور خاص دولت فرانسه است.

فرانسه به عنوان اولین حامی گروهک تروریستی منافقین شناخته می‌شود که به سرکردگان این گروهک پس از فرار از ایران پناه داد و امکانات مالی و امنیتی ویژه‌ای برای این فرقه در نظر گرفت.

براساس گزارشات منتشر شده، پس از فرار مسعود رجوی به همراه ابوالحسن بنی صدر در سال ۱۳۶۰ به فرانسه، یک خانه ویلایی که محل زندگی صالح رجوی (برادر بزرگتر مسعود رجوی) در شهرک «اور سور واز» در استان سرژی در ۳۰ کیلومتری پاریس بود، به مقر فعالیت‌های سرکرده منافقین در خارج از ایران تبدیل شد و از همان ابتدا با تأیید دولت فرانسه، نقش مقر سرفرماندهی جنگ مسلحانه و اقدامات تروریستی این گروهک علیه مردم ایران را به اشکال مختلف ایفا کرد.

مرحوم هاشمی رفسنجانی رئیس وقت مجلس شورای اسلامی در جلسه ۴ اسفند سال ۶۰ در رابطه با حمایت فرانسه از گروهک تروریستی منافقین گفته بود: « فرانسه باید در آینده تاریخ جواب گوی ملت ما باشد و ما از فرانسه به این آسانی نخواهیم گذشت؛ اگر هم ما بگذریم مردم ما و این محرومانی که جسدهای قطعه‌قطعه شده بچه‌هایشان را از بیمارستان تحویل گرفتند و به گورستان بردند ازفرانسه نمی‌گذرند. البته فرانسه هم بدون آمریکا کار نمی‌کند.»

همچنین براساس گفت و گوهای مسعود رجوی و مقامات رژیم بعث عراق که منتشر شده، مشخص می شود رجوی در دیدار با سران رژیم بعث با اشاره به اطلاع واشنگتن و پاریس از اقدامات تروریستی این گروهک با افتخار می‌گوید: «همانگونه که اطلاع دارید من در سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۸۶ در پاریس بودم. در آن سال‌ها به این‌گونه نبود و به ما تروریست نمی‌گفتند؛ هرچند که کاخ سفید و کاخ الیزه می‌دانستند؛ با کاخ الیزه هم ارتباط داشتیم. می‌دانستند که چه کسی حزب جمهوری را در ایران منفجر کرد و چه کسی و چرا عملیات علیه رئیس‌جمهور و علیه رئیس‌الوزرای[ایران] انجام داد. آن‌ها می‌دانستند و خوب هم می‌دانستند ولی صفت تروریست هم به ما نزدند.»

درخصوص ارتباط نزدیک گروهک منافقین با دولت‌ فرانسه و سازمان جاسوسی این کشور، اسناد و مدارک بسیاری وجود دارد که در این گزارش مجال پرداختن به همه آن ها وجود ندارد.

تاکنون بسیاری از گردهمایی‌های سالانه منافقین که تا چندی قبل در فهرست گروه های تروریستی اروپا بودند، به راحتی و بدون هیچ محدودیتی در فرانسه برگزار شده است.

این رابطه تنگاتنگ و البته ترورها و خرابکاری‌های گروهک منافقین در ۴۴ سال اخیر که جز با حمایت اطلاعاتی سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی امکان‌پذیر نبوده، همگی نشان دهنده کذب بودن ادعای اخیر سخنگوی این گروهک تروریستی است و برگ دیگری از دروغ‌ها و خیانت‌های این گروهک علیه ملت ایران را ورق می‌زند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    2 1
    به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمم. برو مارمولک.خدا رسواتون کرده
  • سیدامیر IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    5 0
    هیئت حاکمه فرانسه تو پنج سال اخیر به صورت علنی! هر نوع دشمنی و خنجری رو از پشت و جلو به ما زدن ولی مسئولین گوگولی مگولی ما فقط به بدبد بسنده میکنن** بزرگواراران دشمنی این اشغالها رو حس کنید
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    واقعا توسط گروهک منافقین از کشور فراری داده شد و به مقر آن ها در اطراف پاریس منتقل گردید ؟؟؟. ... یعنی اینقدر قوی هستن ؟ میتونن داخل ایران کسی رو فراری بدن و ببرن فرانسه ؟ ادم دیگه میترسه کم کم .. یا ایران خیلی ضعیفه یا اینا خیلی خفن قوی شدن
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    1 0
    چرا باید بافرانسه سفیر داشته باشیم وقتی علنی این جنایتکارها را پناه داده و امکانات میدهد یک کاردار کافی است
  • علی شهیدی- موسسه دهخدا IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    نویسنده محترم. مراکز فرهنگی و آموزشی کشور توسط سرویس و ماسونهای فرانسه اداره می شود
  • شعور IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    پس چرا اونها که چپیه گردنشون انداختند و پول مردم بردن کانادا
  • فرزاد IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    22 1
    منافقین ازکفاربدترند.خدالعنتشان کند.
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    من نمیدونم چرا شما اینا رو انقدر بزرگ می کتید
  • گلمحمدی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    هیچ کس در ایران به اندازه مجاهدین ین خلق منفور نیست .
  • شهابی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    منافقین تو جنگ ایران عراق بچه های این مملکت به خاک خون کشیدن .هیچ جایگاهی دربین مردم ایران ندارن
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    نفرتی که مردم از رجوی و گروهش دارند
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    خانواده 17000 شهید ترور هر چه سریعتر باید شکایت از این تروریستها را شروع کنند تا با محکومیت تک به تک آنها، برای مجازات به ایران آورده بشوند.
  • حسن IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    میرموسوی را دست نشانده منافقین جنایتکار وطن فروش دانست کمال بی تقوائی وبی انصافی است الم یعلم بان الله یری کلا لدن لم ینته لنسفعا بالناصیه ناصیه کاذبه خاطئه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس