1

گروهک تروریستی احوازیه از طرف سازمان استخبارات عربستان حمایت شده و به نظر می‌رسد که بانی سیرک ضد انقلاب در بروکسل رژیم سعودی بوده است.

سرویس سیاست مشرق- روز گذشته برخی عناصر معاند با هدف تحریک کشورهای اروپایی برای افزایش تحریم‌های اقتصادی علیه مردم ایران در برابر مقر شورای اروپا در بروکسل یک تجمع چند نفره برگزار کردند.

از جمله حاشیه‌های مهم سیرک ضد انقلاب در بلژیک برجسته شدن اختلافات میان لیدرهای اغتشاشات بود، تا جایی‌که سلطنت‌طلبان و عناصر منافقین(هواداران اسماعیلیون) به ضد خورد فیزیکی و لفظی با یکدیگر پرداخته و عناصر گروهکی بارها علیه یکدیگر شعار دادند.

انتقال درگیری‌ها از مونیخ به بروکسل نشان می‌دهد که سازمان سیا برای ایجاد خط وحدت میان اضداد گروهکی(پروژه هم‌گرایی تضاد) با بحران اساسی روبرو شده است.

جالب توجه آن‌که پس از پایان این سیرک تبلیغاتی سعید بشیرتاش از عناصر ضد انقلاب در یک توییت اعلام کرد که اسپانسر این تجمع گروهکی موساد بوده است! بشیرتاش که سابقه دلالی و قاچاق انسان به اروپا را نیز دارد نوشته است که علی‌رضا آخوندی برای این پروژه کمک مالی جذب کرده است. علی‌رضا آخوندی (مغز متفکر حامد اسماعیلیلون) نماینده سوئد در پارلمان آن کشور بوده و مشهور به لابی‌گری برای صهیونیست‌ها می‌باشد.

هزینه سیرک بروکسل را چه کسی پرداخت کرده است؟ + عکس

هزینه سیرک بروکسل را چه کسی پرداخت کرده است؟ + عکس

اما ساعتی پس از اعلام این خبر یکی از اعضای گروهک تروریستی احوازیه پرده از اسپانسر سیرک بروکسل برداشته و در یک افشاگری جالب توجه اعلام کرد که هزینه این کارناوال سیاسی را نه لابی آخوندی بلکه تجزیه‌طلبان وابسته به رژیم آل سعود پرداخت کرده‌اند، حافظ فاضلی گفته است که هزینه سفر، اقامت، ایاب و ذهاب را این گروهک تروریستی پرداخت کرده است.

گروهک تروریستی احوازیه از طرف سازمان استخبارات عربستان حمایت شده و به نظر می‌رسد که بانی سیرک ضد انقلاب در بروکسل رژیم سعودی بوده است.

حافظ فاضلی عضو ارشد این گروهک تروریستی پیش از این پرده از سیاست عربستان در اغتشاشات برداشته و در گفتگو با وب‌سایت یک گروهک تجزیه‌طلب کردی مدعی شده بود که آینده براندازی تجزیه‌طلبی است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    22 7
    انچه عیان است چه حاجت به بیان است. همه چیز مثل روز روشن بود. اگر نبود باید تعجب میکردیم. خدا لعنتشون کنه
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
      2 0
      جمشید شارمهد به اعدام محکوم شد این سرنوشت عبرت انگیز تمام خائنین به ملت ایران میباشد
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    18 7
    دلقکهای بدبخت خاک تو سرتون
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    18 5
    هر تجمعی در اروپا و آمریکا مشخصه اسپانسرش کیه عربستان اسرائیل اروپا و آمریکا
  • ح IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    7 2
    اگر تونستین یه تجمع بدون پرچم تجزیه طلب برگزار کنید بعد بیاید ادعای وطن دوستی کنید!!
  • ح IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    8 4
    ما آریایی هستیم عرب نمیپرستیم!!❌ هزینه های رسانه و تجمعاتمون رو عربها میدن✅
  • V IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 0
    از خارج دارند انقلاب میکنند
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    3 0
    سیرک زندگی ما تو ایرانه
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    4 2
    به عربستان پاسخ دندان شکن ندادید،بازیتون میده.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 1
    مشرق جون ! حالت بهم نخوره تو رو خدا ، من ميگم شما جماعت متاسفانه بهره اى از شرف نداريد وگرنه اون پنج تا كامنت رو سانسور نميكرديد ! آره بابا اين جورياست !  
  • ساس IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    فاز کنترل تجزیه بر مبنای شبکه های مجازی اجتماعی منفصل است که افراد کشور از آنها استفاده میکنند و جدایی فیزیکی رادر جهان مجازی تمرین میکنند . و مشوق آن هم نشان دادن باغ سبز در سواحل خلیج و کانادا و اروپاست. تزریق تحلیل های کوتاه استخواندار ترجمه شده و چند زبانه با استخدام تیم های جوان کارتونساز جویای کار ژاپنی و شرکتهای نوپا میتواند سالها ریشه سوز سیاست های صهیونیزم و آتئیسم و شوونیزم بین الملل باشد.باید ناخودآگاه جوانان افریقا اروپا و آسیا را لرزاند
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    هشصد میلیارد را دست کم گرفتی. عربستان مگه بانک اپوزسیونه؟ خودش کلی خرج داره هاب منطقه بشه. با ثروتی که از ایران بردن می‌شد امپراطوری ساخت. خوشبختانه همش خرج عیاشی شد. :) صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس