پیروزی شاگردان آقای خاص در شب درخشش جواهر

تیم فوتبال رم در هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا توانست حریف خود را شکست دهد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آس‌رم و امپولی در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه المپیکو با قضاوت باستیان دوشوپی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر رم به پایان رسید.

شاگردان ژوزه مورینیو در آاس رم پس از شکست در کوپا ایتالیا برابر کرمونزه امروز از ایستگاه بیست و یکم میزبان امپولی بودند و انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار داشتند تا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را حفظ کنند.

تیم فوتبال رم بازی را طوفانی آغاز کرد و توانست در دقیقه ۲ توسط راجر ایبانز روی پاس پائولو دیبالا گل اول را به ثمر برساند. چهار دقیقه بعد باز هم رم به گل رسید. دیبالا ملقب به جواهر دومین پاس گل خود را در این دیدار ثبت کرد و تامی آبراهام روی پاس این بازیکن آرژانتینی گل دوم را به ثمر برساند.

پیروزی شاگردان آقای خاص در شب درخشش جواهر

شاگردان مورینیو موقعیت‌های خوبی در ادامه دیدار به دست آوردند ولی گوگیلمو ویکاریو دروازه‌بان امپولی با واکنش‌های خود مانع از گلزنی بازیکنان رم شد. در دقیقه ۴۶ این دروازه با سه واکنش پیاپی و تماشایی توانست یکی از به یادماندگارترین صحنه‌های فوتبال را در تاریخ سری‌آ ایتالیا ثبت کند.

با این نتیجه رم ۴۰ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت و در مقابل امپولی با ۲۶ امتیاز در رتبه دهم ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس