کد خبر 1459854
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
آقای خاص برابر ناپولی اسپالتی زانو زد

تیم فوتبال ناپولی با برتری ۲ بر یک مقابل رم یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی سری‌آ ایتالیا نزدیک‌تر شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ناپولی و آس‌رم در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ یکشنبه در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا با قضاوت دنیله اورساتو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک ناپولی به پایان رسید.

ناپولی تلاش برای رسیدن به اسکودتو بعد از ۳۲ سال را به نیمه دوم فصل فوتبال ایتالیا کشانده بود. در حالی که دو تیم فرم خوبی داشتند، پارتنوپی اختلاف خود در صدر جدول لیگ را به ۱۲ امتیاز رسانده بود و جالوروسی سه تا از چهار بازی آخرش در لیگ را برده بود.

شاگردان لوچانو اسپالتی بازی را بهتر آغاز کردند و توانستند در دقیقه ۱۷ با سوپر گل ویکتور اوسیمین گل اول را به ثمر برسانند.

ارسال کوارتسخلیا از جناح چپ خط دفاعی رم را اوسیمین با سینه کنترل کرد و با یک ضربه فوق‌العاده زیبای روی پا توپ را به طاق دروازه روی پاتریسیو فرستاد.

آقای خاص برابر ناپولی اسپالتی زانو زد

اوسیمن با این گل موفق شد چهاردهمین گل این فصل خود در سری آ در شانزدهمین حضورش در زمین به ثمر برساند تا به رکورد بیش‌ترین تعداد گل زده شده در یک فصل خود دست یابد.

او فصل گذشته نیز ۱۴ گل به ثمر رسانده بود، اما این تعداد گل‌ در ۲۷ بازی به ثمر رسیده بود. در کنار اوسمین، کوارتسخلیا نیز هشتمین پاس گل خود را در این فصل ارسال کرد که عملکرد فوق‌العاده این بازیکن و همکاری‌ کم‌نظیرش با اوسیمن را نشان می‌دهد.

آقای خاص برابر ناپولی اسپالتی زانو زد

شاگردان مورینیو توانستند سرانجام در دقیقه ۷۵ توسط استفان الشعراوی روی پاس نیکولا زالوسکی گل تساوی را وارد دروازه ناپولی کنند.

اما این پایان کار نبود و ژیوانی سیمئونه توانست روی پاس پیوتر زیلنسکی گل برتری ناپولی را به ثمر برساند.

در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک ناپولی به پایان رسید.

با این نتیجه ناپولی در صدر جدول ۵۳ امتیازی شد و اختلافش با اینتر رده دومی به ۱۳ رسید.

در مقابل رم با ۳۷ امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس