کد خبر 1451877
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
لیبرمن: کابینه «نتانیاهو» پایان صهیونیسم است

وزیر دارایی سابق رژیم موقت صهیونیستی دولت تازه تاسیس «بنیامین نتانیاهو» را «پایان صهیونیسم» خواند.

به گزارش مشرق، یکی از مقام‌های ارشد سابق رژیم موقت صهیونیستی اذعان کرد که شروع به کار دولت تازه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل پایان صهیونیسم است.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی سابق و رئیس حزب «اسرائیل بیتنو» روز دوشنبه در نشست فراکسیون کنست، دولت تازه تاسیس بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر را «پایان صهیونیسم» خواند.

وی در سخنرانی تند خود علیه دولت نتانیاهو گفت: «تاسیس دولت ششم نتانیاهو پایان دولت اسرائیل نیست، پایان صهیونیسم است.»

ژنرال صهیونیست «ایال بن رووِن» معاون سابق فرمانده منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به آغاز کار کابینه جدید این رژیم گفت که «بنیامین نتانیاهو» امنیت اسرائیل را با تصمیمات غیرمسئولانه‌اش، تهدید می‌کند.

معاون سابق فرمانده منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه رادیویی گفت: «نخست‌وزیر خوب می‌داند برای به خطر انداختن امنیت اسرائیل تصمیماتش چقدر غیرمسئولانه هستند.»

ایال بن روون در ادامه از برخورد حتمی میان سربازان ارتش اسرائیل و افرادی که تحت فرمان اسموتریچ (وزیر دارایی رژیم صهیونیستی) هستند ابراز ترس و نگرانی کرد.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی که با آغاز سال جدید میلادی، کار خود را با حمله به «نابلس» آغاز کرده بود، این بار نظامیانش، دو جوان فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رساندند.

نیروهای درمان در کرانه باختری، صبح دوشنبه خبر دادند که دو فلسطینی که یکی از آن‌ها ۱۷ ساله و دیگری ۲۱ ساله بوده‌، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در منطقه «کفر دان» در شمال غرب شهر جنین، به شهادت رسیده‌اند.

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) در این باره نوشت: «دو جوان شهید و هشت نفر به ضرب گلوله نیروهای اشغالگر اسرائیل در جریان حمله به روستای کفر دان در غرب جنین مجروح شده‌اند. حال یکی از آن‌ها وخیم است.»

خبرگزاری وفا در ادامه اشاره کرد که یکی از شهدا «محمد سامر حسن حوشیه» (۲۱ساله) نام داشته که از اهالی منطقه الیامون بوده و پس از اصابت گلوله به سینه‌اش به شهادت رسیده است. «محمد احمد عابد» (۱۷‌ساله) دیگر شهید فلسطینی و از اهالی کفر دان است که گلوله به شکم و ران او برخورد کرده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 1
    کار ایران خیلی سخت شده نتانیاهو علیه ایران تهاجمی کار می کنه و ایران باید سیاست خارجی اش رو نسبت به اسرائیل کامل تغییر دهد .
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      0 0
      کار ایران سخت شده؟! طرف رو هواست. ببخشید این رفیق خوشگل نازنین شما آخر کارشه.
  • علی افصحی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    17 0
    قطعا وعده های الله متعال در قرآن غیر قابل تخلف و وقوعش حتمی است این که به گفته لیبرمن صهیونیست، کابینه ششم نتانیاهو پایان نه تنها اسرائیل بلکه پایان صهیونیزم باشد یا با مجاهدت جبهه مقاومت و یا هر دو و نیز عوامل دیگر ، مهم آن است که موجودیت اسراییل غاصب موقتی و ناپایدار است . امام خامنه‌ای برای نابودی اش تاریخ هم تعیین کرده ، بیست و پنج سال که پنج سالش گذشته! و این پیش بینی نابودی صهیونیزم و اسرائیل نه پیشگویی که بر اساس آموزه های قرآن است. قرآن در سوره حشر آیه دو می فرماید:« وطنوا انهم مانعتهم حصونهم گمان می کردند پناهگاه های مستحکم و سامانه گنبد آهنین محافظشان خواهد بود اما «فآتهم الله من حیث لم یحسبوا خداوند نابودی اشان را از نقطه ای رقم زد که هرگز به فکرشان نمی رسید و قدف فی قلوبهم الرعب و درونشان را پر از هراس نمود و یخربون بیوتهم بایدیهم و ایدی المومنین و موطنشان را به دست خودشان و نیز با جهاد مومنین نیست و نابود کرد. این که لیبرمن صهیونیست نتانیاهو را نه تنها نابودی اسرائیل غاصب بلکه صهیونیزم می داند حکایت از وعده صادق الله متعال دارد به شرط این که جبهه مقاومت همچنان مهاجم باشد چنان که با حمایت بی دریغ امام خامنه‌ای فرمانده بی بدیل جبهه مقاومت ، این جبهه مهاجم تر از همیشه شده و بر علیه اسرائیل غاصب همه روزه عملیات اجرا می کند. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس