انگشت اتهام لیبرمن به سوی نتانیاهو/ در وضعیت هرج و مرج کامل هستیم

وزیر دارایی سابق رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: نتانیاهو، اسرائیل را وارد هرج و مرج کامل کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز در گزارشی به انتقادات شدید «آویگدور لیبرمن» وزیر سابق دارایی رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، پرداخته است.

وی ضمن انتقاد شدید از سیاست های نتانیاهو، تاکید کرد: نتانیاهو، اسرائیل را وارد وضعیت هرج و مرج کامل کرده و تلاش دارد اسرائیل را از بین ببرد!

لیبرمن افزود: نتانیاهو تنها دو ماه پس از تشکیل کابینه جدیدش، اسرائیلی ها را دچار ترس و وحشت شدید کرده است.

وی با اشاره به پشت پرده کابینه جدید نتانیاهو، گفت: در شرایط کنونی نتانیاهو مورد سوء استفاده از سوی ایتمار بن گویر (وزیر امنیت داخلی) و «بتسلئیل اسموتریچ» (وزیر دارایی) قرار می گیرد و در شرایط کنونی کابینه وی چندین رئیس دارد نه یک رئیس!

وزیر سابق دارایی رژیم صهیونیستی که در گذشته هم پیمان نتانیاهو بوده، اما هم اکنون جزئی از مخالفان سیاسی وی محسوب می شود، افزود: طرح اصلاحات قضایی که از سوی وزیر دادگستری کابینه دنبال می شود، تلاشی برای سرپوش نهادن بر جرایم نتانیاهو است که در چهار پرونده به فساد و خیانت در امانت متهم شده است.

لیبرمن این اظهارات را در شرایطی مطرح کرده که روز گذشته نیز یائیر لاپید از سران جریان مخالف نتانیاهو، در جلسه کنست گفته بود که در شرایط کنونی نتانیاهو نخست وزیر نیست و یاریو لیوین وزیر دادگستری کابینه، در واقعیت نخست وزیری را برعهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس