پاسخ قاطع امیرعبداللهیان به توهمات پسمانده پهلوی

این چه رفتاری است که فردی که پدرش و خاندانش ده‌ها هزار نفر را در سال‌های حکومت‌شان در ایران به قتل رسانده و میلیون‌ها دلار از اموال ایران را سرقت کردند، امروز ادعای لیدری مخالفان را داشته باشند.

به گزارش مشرق، «حسین امیرعبداللهیان» در حاشیه نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو در خصوص اقدامات کشورهای غربی برای تروریسم‌شویی گفت: دشمنان ملت ایران خیلی تلاش کردند از جمهوری اسلامی ایران و فراتر از آن حتی از ایران بخواهند که مشروعیت‌زدایی کنند. کار دیگری که انجام شد این بود که بیایند تروریست‌ها را هم شستشو بدهند و چهره جدیدی از آنها خلق کنند.

وزیر امور خارجه ادامه داد: در گفت‌وگویی که با وزرای خارجه اروپایی و با دبیرکل سازمان ملل داشتم عنوان کردم که آیا آلمان‌ها می‌پذیرند اگر هیتلر فرزندی داشت، امروز بیاید و صدر اعظم آلمان شود؟ این چه رفتاری است که فردی که پدرش و خاندانش ده‌ها هزار نفر را در سال‌های حکومت‌شان در ایران به قتل رساندند و در چهل و چند سال پیش میلیون‌ها و میلیاردها دلار از اموال ایران را سرقت کردند، امروز ادعای لیدری مخالفان را داشته باشند.

وی تصریح کرد: این اقدام دقیقاً مانند این است که فرزند هیتلر امروز صدر اعظم آلمان شود و اینکه فردی که در گروهک تروریستی مسئول شهادت بیش از ۱۷ هزار زن، مرد و کودک بی‌گناه است، توسط یک سناتور آمریکایی به‌عنوان رئیس جمهور آینده ایران معرفی شود! البته مردم ایران پاسخ آنها را دادند.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه کاربرد واژه «تروریسم‌شویی» این مسأله و خطایی را که دارد صورت می‌گیرد به خوبی تبیین می‌کند، متذکر شد: آنها غرب را به خطا در تحلیل و ارزیابی نسبت به ماهیت تروریستی و غیر انسانی خودشان واداشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 22
  • غیر قابل انتشار: 21
  • محمود IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    احسنت حرف حساب زدید.اما افسوس که این غربیهای متمدن کروکور تشریف دارند و از حرف حق بیزار هستند
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 1
    حرص نخو
  • ًرضا IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 0
    ده ها هزار نفر كه چرت محضه
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    1 0
    ملت بزرگ ایران در سال ۵۷ این خانواده خائن به ایران رو استفراغ کرد حالا کدام ملتی بعد از چهار دهه استفراغ خودش رو میخوره ؟
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 0
    خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس