کد خبر 1440132
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
دستگیری ۴ سوداگر مرگ در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری ۴ سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید مختار باویر فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد افیونی توسط فرد و افراد سودجو در سطح شهر دهلران، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز تحقیقات ۲ نفر از متهمان را در حال توزیع مواد مخدر در محدوده یکی از میادین شهر دهلران با یک دستگاه خودروی سواری دستگیر و در بازرسی از خودرو آن‌ها ۶۳ بسته انواع مواد مخدر صنعتی آماده توزیع را کشف کردند.

وی بیان کرد: در همین راستا و عملیاتی دیگر ماموران کلانتری مرکزی ضمن دستگیری ۲ تن دیگر از خرده فروشان سابقه دار در مکان دیگر ۷۷ بسته موادمخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی، مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان مواد مخدر را از اولویت‌های اصلی پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان دهلران عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد مخدر در محله خود موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    نباید اینا رو بگیرن. نباید شهید بدیم بابت مبارزه با مواد مخدر. باید ایران مسیر ترانزیت مواد مخدر بشه پدر این اروپایی‌ها رو در بیارن. مردم ایران هم از فقر و فلاکت در میان
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 0
      تروریست نباش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس