کد خبر 1472090
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۶
کشف بیش از ۲۰۰ هزار ترقه در شهرستان دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: ماموران در بازرسی از دو منزل ۲۷۷ هزار انواع مواد محترقه خطرساز به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان کشف و ضبط کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدرضا محمودیان فرمانده انتظامی شهرستان دیلم صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به نزدیک شدن به چهارشنیه آخر سال و سوء استفاده بعضی افراد سود جو و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه دو نفر در امر تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز فعالیت دارد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان دیلم قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی و هماهنگی با مقام قضایی، منزل افراد مورد نظر در دو نقطه شهرستان دیلم با رعایت کلیه موازین، بازرسی به عمل آمد. ماموران در بازرسی از این منازل ۲۷۷ هزار انواع مواد محترقه خطرساز به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این ارتباط دو متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، ابراز کرد: پلیس ضمن آماده باش تمام نیروها و ظرفیت‌های خود در برخورد با افرادی که به بهانه چهارشنبه سوری مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی، اقدام به تخریب اموال عمومی شهر یا موجبات آزار و اذیت دیگر شهروندان را فراهم می‌کنند، به آن‌ها به هیچ وجه اغماض نمی‌کند و با دستگیری و معرفی به محاکم قضائی، بازداشت شدگان را حداقل تا پایان سال آزاد نخواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    بجای این همه فعالیت های بی مورد و احمقانه و بگیر و ببند ، خودتان بیایید ترقه های استاندارد و کم خطر تولید و اماکنی را برای این کار بچه ها ایجاد کنید تا هم بچه ها انرژی درونیشان تخلیه شود و هم نیروی انتظامی به کارهای مهمتری رسیدگی نماید و از حجم ورودی به اماکن قضایی کاسته شود .
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    برخورد خوبه یا ارشاد؟ فرهنگ ایرانی و اسلامی درسته یا فرهنگ اسلامی و ایرانی؟ پلیس درسته یا نیروی انتظامی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس