کد خبر 1483989
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۹
کشف ۲۰ کیلو حشیش در صومعه سرا/ ۳ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: حدود کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش توسط ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری پلیس امنیت عمومی استان کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ امیر وهاب‌زاده با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد، اظهار کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

‌وی با اشاره به دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی به سمت شهرستان صومعه‌سرا، افزود: با اقدامات فنی و نامحسوس پلیس امنیت عمومی استان و مأموران انتظامی صومعه‌سرا خودرو ماتیز حامل مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف ۱۹ کیلو و ۹۴۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در بازرسی از خودرو مورد نظر خبر داد و بیان داشت: همچنین ۱۰ کیلوگرم حشیش نیز از مخفیگاه متهمان در شهرستان رشت کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان ۳۹، ۴۱ و ۶۴ ساله این پرونده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده با بیان اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در امر تهیه و توزیع مواد مخدر و معتادان متجاهر، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    2 0
    دقیقا همکاری مردم موثرترین راه برای انهدام این باندهای جنایتکار میباشد نیروهای انتظامی تشکر تشکر
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    خرابش نکنین آ، حیفه
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    خرابش نکنین آ، حیفه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس