سازمان امور مالیاتی

اساسا به پلیس سلاح داده می‌شود تا این نیروی حافظ امنیت و قانون نیازی به درگیری‌های معمولی نداشته باشد و در صورت ذره‌ای احساس خطر برای خود یا قانون؛ طبق قوانین بکارگیری، از اسلحه استفاده کند.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

"نقد اصولی" کجاست؟

نامردی در حق زاکانی

نامردی در حق زاکانی/ فائزه هاشمی: پلیس با ضاربان درگیر شود، بدون اسلحه!

هدایت‌ا... آقایی، فعال چپ و از دستگیرشدگان فتنه 88 به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا به شهرداری تهران اشاره کرده و درباره علیرضا زاکانی گفته است:

"آقای زاکانی یک پزشک است که نه به درد وزارت کار می‌خورد، نه شهرداری. امروز می‌بینیم که حتی نظافت که یکی از وظایف عادی شهرداری است با کیفیت پایین انجام می‌شود. ناوگان حمل و نقل هم مشکلات زیادی دارد."[1]

*یکی از نقدهایی که نخبگان کشور به فضای سیاسی دارند اینست که برخی فعالان این عرصه عامل ضعف در فضای گفتمانی و نقد سیاسی هستند. به این معنی که با بیان حرفهای غلط، بدون ربط و بعضا بدون هیچ سندی موجب می‌شوند که بدخواهی جای "انتقاد اصولی" را بگیرد، باب گفتمان بسته شود و مهمتر از همه اینکه عقلانیت و خردورزی به حاشیه برود.

کسی مدعی نیست که آقای زاکانی هیچ ضعفی ندارد و یا نباید به او انتقاد کرد اما انصافا تهران بزرگ در بحث جمع‌آوری زباله و حمل و نقل مشکل چندانی ندارد و با آمدن دکتر زاکانی در کسوت شهرداری هم اتفاق سوئی در این عرصه مشاهده نشده است.

بماند که اصلاح‌طلبان ستادی مشهور به بالانشینی و خوش‌نشینی هستند و بعید است آقایان اساسا با خطوط مترو یا اتوبوس آشنایی داشته باشند که اکنون مدعی وجود مشکل در ناوگان حمل و نقل شده‌اند!

***

باز هم قرار است سر مأمور پلیس بریده شود؟

فائزه هاشمی: پلیس با ضاربان درگیر شود، بدون اسلحه!

نامردی در حق زاکانی/ فائزه هاشمی: پلیس با ضاربان درگیر شود، بدون اسلحه!

خانم فائزه هاشمی، از فعالان اصلاح‌طلب به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با امتداد گفته است:

"واقعا وضعیت ما در ایران مصداق «هر دم از این باغ بری می‌رسد» است. هر روز یک حادثه، هر روز یک سانحه و اتفاق. آخرین اتفاق عجیبی که شنیدیم و جامعه را تحت تاثیر قرار داد، شلیک گلوله از سوی گشت ارشاد به پای یک بوکسور بود که با همسر و فرزندش به پارک پردیسان رفته‌بودند. این اقدام حتی با ذات تعریفی که حاکمیت برای گشت ارشاد دارد در تناقض است. اگر گشت ارشاد است و قرار است «امر به معروف و نهی از منکر» کند، اساسا چه نیازی به اسلحه دارد؟ این یک تضاد آشکار است. حتی اگر اسلحه دارند چرا باید به یک خانواده ولو این که حجاب زن از منظر آنها مناسب نبوده، شلیک شود؟ اگر حتی درگیری فیزیکی پیش آمده، نیروی گشت ارشاد هم می‌تواند درگیر شود، باز هم نباید از اسلحه استفاده و شلیک کند. بلکه باید موضوع را به شکل دیگری حل و فصل کند!" [+]

*البته حقیقت ماجرای درگیری در پارک پردیسان حتما بایستی از سوی مراجع قضایی بررسی و اعلام نظر شود. اما در فقره اظهارات خانم هاشمی گویا شاهد یک نظریه‌پردازی جدید در عرصه امنیت و پلیس هستیم!

به این معنی که خانم هاشمی گویا معتقدند اگر کسی با پلیس درگیر شد، خب بشود. پلیس هم مشغول زد و خورد شود نه اینکه از سلاح استفاده کند!

یعنی پلیس با مشت‌های گره کرده و فنون رزمی به جنگ افراد خشنی برود که صراحتا به روی نماد قانون یعنی پلیس پنجه می‌کشند و اگر به فرصتی دست یابند حتی سر مأمور پلیس را نیز گوش تا گوش و بدون هیچ واهمه‌ای می‌برند!

بماند که در این میانه علاوه بر مأمور پلیس، قانون هم ذبح می‌شود و زودا که اشرار بر جامعه مسلط شوند و حکم برانند.

در فقره استفاده پلیس از سلاح همچنین باید دانست که اساسا به پلیس سلاح داده می‌شود تا این نیروی حافظ امنیت و قانون نیازی به درگیری‌های معمولی نداشته باشد و در صورت ذره‌ای احساس خطر برای خود یا قانون؛ بلافاصله و البته طبق قوانین بکارگیری، از اسلحه استفاده کند.

ذکر این نکته هم خطاب به خانم هاشمی ضروریست که کار امنیتی یا انتظامی "خاله بازی" نیست. همانطور که اسلحه نیز نه یک وسیله تزئینی یا تفننی که ضامن حفاظت از قانونی است که هرگز و به هیچ قیمتی نباید شکسته شود.

***

1_https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1243343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 84
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    36 12
    خانواده هاشمی رابایدازاجتماعی حذف کرد
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      27 6
      فائزه اگر حرف نزنه کسی نمیگه لال است !
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      31 6
      این خانواده اشرافی غربگدا چرا دست از سر این مردم بر نمی دارند ؟!
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      23 7
      اصلاح طلبان بی لیاقت شهرداری تهران را با 85 هزار میلیارد تومان بدهی تحویل دادند از زاکانی انتظار معجزه نداریم !
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      26 2
      ضمن اعلام برائت از فائزه الان زرد الوی صادراتی درشت درجه یک را اینجا از من 35 بیشتر نمیخرند( با یک سال انتظار و دغدغه آفت و سرمازدگی و کود و ابیاری و ..... ) میخواستم بدانم الان تهران و مخصوصا تجریش و شهرک غرب چنده ؟ ایا امکانش هست خودم یه وانت بیارم کنار خیابان بفروشم دلال را حذف کنم یا شهرداری مانع میشه ؟ و حتما باید از مسیر میدان بار بالای 100 تومان به دست مصرف کننده برسه ؟ البته بنده انشاءالله از مسیر شهدا و انقلاب خارج نمیشم اما بقیه هم بترسند از عاقبت متروپلها و حج با پارتی بازی رفتن و مشششششرق عزیز تو هم بترس از سانسورکردن نظرات مردم . حالا جدی امروز زردالوی خوب انجا چنده ؟؟؟؟؟؟؟
    • سروش IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      7 3
      منظور خانم هاشمی اینه که پلیس ایران نباید از اسلحه استفاده کنه باید مثل پلیس آمریکا گویا که داره با گاو برخورد میکنه نه آدم از زور بازو و زانو بهره برده پس گردن خود ایشان را گرفته و زیر زانو برده به طوری که گلوله اسراف نشده و بیت المال ضایع نشده و مجرم پس دست و پا زدن خفه می شود. منظور ایشان همینه سند هم که داره و اصولا آنچه ما و جهانیان و قطعا خود ایشان دیده اند در ساکت کردن و ضایع کردن حق مظلوم بسیار کاربردی تر از اسلحه است. البته چون ایشان میراث دار پدرشان هست کسی جرأت نداره برای تطمیع ایشان از اسلحه و زانو بهره ببرد
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      6 1
      خب پلیس بخواد از تفنگ استفاده نکنه جلو کسی که قمه داره، دیگه حداقل باید یه باتومی چیزی داشته باشه، البته اگه باتون سلاح حساب نشه، که خب سلاح سرد حساب میشه! در کل خود این خانم بهایی و اون داداش مفسدش که الان زندان هستش، حاظرن که بدون اسلحه جلو اوباش قمه بدست وایسن؟ یا فقط بلدن از بیت المال بخورن و ....
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      11 3
      پیرزن پر حاشیه
    • مقدس IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      9 5
      فائزه بوگندو نكبت پا شو يه سر از قصر بابا جونت كه دزدى أموال مردم هست تشريف بيار باغ فردوس مولوى و ميدان غار بعد وراجى كن كه پليس نبايد مسلح باشد . عوضى انگل ستانى .
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      4 1
      فائزه پدرت دویست تا محافظ رسمی داشت چند نفر هم پشت پرده
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    15 2
    خانم فائزه هاشمی یادش رفته که پدرش در زمانی که رئیس جمهور بودند و بر مسند قدرت تکیه زده بودند در قوای دیگه همچون قوه ی قضائیه و مجلس دخالت می کردند و آنچنان خفقانی ایجاد کرده بودند که حتی کارمندی حق زدن ریش خودش را با تيغ نداشت. کسی حق نداشت پیراهن آستین کوتاه و یا شلوار لی بپوشد. کسی حق نداشت عروسی سر وصدا دار برگزار کند. خانم معلمی حق نداشت مانتوی رنگی بپوشد و همچنین کسی حق نداشت فیلمی را با دستگاه ویدئو تماشا کند . کسی حق نداشت دستگاه ماهواره در خانه ی خود داشته باشد و هزاران حق نداشتن های دیگر و اگر کسی اینگونه عمل می کرد سروکارش با کرام الکاتبین بود. اگر کارمند بود اخراج و اگر کارمند نیود حداقل شلاق و چند مدت هم زندان روی شاخش بود.
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      17 2
      دمت گرم داداش گل گفتی اینها تصور می کنند مردم دوران رقت بار ریاست جمهوری هاشمی را فراموش کرده اند.
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      17 0
      بابایش میگفت دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک ها !!!! خودشم میگه پلیس باید خلع سلاح بشود !!!!
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      9 0
      چرا بیشترین تعداد محافظ در ایران برای یک شخص که بیش از 20 نفر برای رفسنجانی بود همیشه مسلح بودند ؟
    • رضا IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      2 1
      تمام این حرفهایی که گفتید درست بود ولی همه این حوادث مربوط به سالهای اول انقلاب
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    19 22
    درود بر زاکانی
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      15 8
      خیابان ها و معابر و کوچه های شهر تهران کاملا"تمیز است از زحمات دکتر زاکانی در شهرداری تشکر و قدردانی می کنیم.
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      3 1
      آقای زاکانی لازم است فورا نام فعلی بزرگراه رفسنجانی را به همان نام زیبای قدیمش ( نیایش) فورا برگردانی . این خواست تمام مردم تهران است .
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    5 4
    وزین ترین وبلاگ مشرق دربین 1300تایی که تاالان بوده
    • سعید MD ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      15 0
      وضعیت کسی که رفیق بهائی ها هست معلومه اینها منافق و ضد اسلام هستند ضدیت با احکام اسلامی افتخار اینهاست ضدیت با انقلاب پیش کش
    • سعید MD ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      8 0
      وضعیت کسی که رفیق بهائی ها هست معلومه اینها منافق و ضد اسلام هستند ضدیت با احکام اسلامی افتخار اینهاست ضدیت با انقلاب پیش کش
  • مصطفی IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    10 5
    من اگر مسئول یا سر دربیر روز نامه مشرق بودم اصلا در مورد خانم هاشمی چیزی نمی نوشتم . ایشون همین رو می خواد. می خواد معروف بشه با این اراجیف و ما نباید کمکش کنیم.
    • سعید MD ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      1 2
      افرین
  • مصطفی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    7 3
    ما تو دانشگاهمون یک سر آشپز داشتیم که خیلی باش رفیق بودیم و هر سربسرش می زاشتیم می نشتیم و بلند میشدیم می گفتیم این چیه درست کردی. تا اینکه خسته شد و رفت الان یکی امده که ما سمت سلف نمی تونیم بریم هم غذا بشدت گرون شده و بشدت بی کیفیت . می خوام عرض کنم قدر نعمت ها و بنده های خوب خدا رو بدونیم و جاهایی که ضعف دارن را باید کمک کنیم حل بشه
  • امیررضا IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    9 0
    وضعیت اصلاح طلبها طوری شده که برای اینکه نشان بدن خیلی روشنفکرن با هر چه که ارگانهای نظام بگویند مخالفت می کنند، حرفهای فائزه هاشمی هم در همین راستاست، منطق و عقلانیتی در آنها نیست فقط مخالفته
  • mazaher IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    11 2
    مشرق جان چرا این خانم را بزرگش می کنین ،اینها از دید ملت ایران منفور شدن.
  • سید IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    7 4
    در بی سوادی اصلاح طلبان کدام عاقل تردید دارد!؟ آقای زاکانی حداقل پزشک متخصص! اما مثلاً نجفی قاتل که شهردار اصلاح طلبان بود، چه سوادی داشت؟!
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    18 2
    این فائزه بعد از توهین به پیامبر چرا دستگیر نشد؟
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      1 4
      به مصلحت نیست.
    • محمد IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      0 18
      چون عذرخواهی کرد و گفت قصد توهین نداشته و گفت من خودم به پیامبر (ص) ایمان و ارادت دارم.
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    9 8
    درود بر زاکانی
  • FR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    8 3
    چرت و پرت های اصلاح طلبان واقعا دیگه قابل تحمل نیست
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    7 1
    با توجه به افکار ایشان و اینکه سرمایه هایی در آمریکا و غرب دارند، ایشان تشریف ببرند امریکا و در خصوص پلیس های آنجا نظر بدهند.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    4 2
    با توجه به افکار ایشان و اینکه سرمایه هایی در آمریکا و غرب دارند، ایشان تشریف ببرند امریکا و در خصوص پلیس های آنجا نظر بدهند.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    3 2
    فائزه بهتره ساکت باشه
  • محمدایوب IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    7 2
    فائزه بابا گویا سر خیابان پاسداران برای تو یک ساندویچی زد که دیگه از خونه دور نشی در میان شورشیان بری دنبال ساندویچ سوسیس اون دور دورا. حوصله ات سررفته حرف میزنی.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    6 2
    نفوذی های 1342.
  • سعید MD ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    6 1
    از اصلاحطلبان جز نامردی چیزی دیده نمی شود
  • محمدایوب IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    5 2
    امام حسین ع میفرماید اگر دین ندارید آزاده باش این اصلاح طلبان دین که ندارند آزاده هم نیستند سرمایه های اسراییل ومزدور آمریکا هستند پس انتظاری از آنها نیست به شخصی گفتند هرچه به دهانت آمد نگو عقوبتی است .آن دنیایی گفت کدام دنیا گفت پس بگو
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    5 10
    فائزه هاشمی بانویی شجاع و آگاه هستند ولی متاسفانه اتهامات بی پایه و اساس در مورد ایشان کم نیست
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      9 3
      دمت گرم، روز مارو ساختی،. امروز تا شب میخندم!! خخخخخخخخخخ
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      7 1
      ان‌شاءالله در قیامت با ایشان محشور شوی و در تمامی اعمالش که آن‌ها را خیر می‌دانی!!! شریک شوی تا خداوند به تو پاداش!!! دهد.
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      4 1
      غربگدا حیا کن ایران اسلامی رو رها کن.
  • امیر IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    5 1
    میشه یکی به این فائزه بگه میدونیم که میسوزه .
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    5 1
    فائزه ساکت
  • علی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    3 0
    این روزها صحبت های فائزه چقدر چندش آور شده ؟! ظاهرا کسی هم نیست دهان این ،یاوه گو را گل بگیرد . یک سوال از فائزه خانم ؛ بادیگاردهای پدر و برادران بدرد نخورت ، مسلح نبودن؟!!
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    2 0
    فقط خداوند شر برخی افراد را از سر ملت کم کند.
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    3 0
    لعنت الله علی القوم الظالمین
  • محمدایوب IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    3 1
    آقایی گفته زاکانی پزشک هست به درد این کار نمیخوره راست میگه خودش مریضه وفائزه مریض وتاج زاده مریض وحجاریان افلیج ومریض وکلی افساد طلب مریض اونم بد خیم این باید آنها را مداوا کنه بعد زباله ها راهم جمع نمیکنه خوب آقایی دوستان موندن. دیگه بوش در میاد
  • امیرعلی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 0
    فائزه اشتباه کرد
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 1
    زاکانی مرد خوبیه
  • DE ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    2 0
    فائزه هاشمی: پلیس با ضاربان درگیر شود، بدون اسلحه!/ یکی از زمینه سازی هاو آماده کردن اوضاع برای کودتا قبلا راه اندازی و تقویت اراذل و اوباش خیابانی بود که بنی صدر اول انقلاب به کمک اراذل و اوباش منافقین و میلیشیای داعشی و خونخوار و حیوان صفت و درگیریهای خونین خیابانی و موسی خیابانی ..مشغول آن بود که مردم در تظاهرات میلیونی با صدای بلند فریاد میزدند سپه سالار پینوشه ایران شیلی نمیشه. و حالا سالهاست برای آماده سازی کودتاهای جورج سوروسی مانند کودتای نارنجی مخملی در اوکراین وآوردن یک دلقک سرکار ، بایستی اعدام حذف شود و پلیس هم خلع سلاح گردد تا اراذل و اوباش خیابانی موقع کودتا و آشوب و آتش زدن کشور از اعدام‌ نترسند و بدانند اگر رفتند زندان تمام مخارج زن و بچه آنان را کودتاچیان متقبل میشوند و مزد مزدوری آنان را میپردازند. لذا افراد پست و مقام موروثی داشته و بخور بخورهای غارتگر....با تمام سعی و تلاش خود برای حذف اعدام و خلع سلاح پلیس به میدان آمده اند و این زمینه سازی برای کودتای مخملی در ایران است.تا به کمک جورج سوروس باز قدرت را لیکن اینبار برای همیشه در دست گیرند و با سرعت تمام نیروهای سپاه و بسیج و انقلابی را حذف و حتی ارتش را به ارتشی پوشالی و بزمی ونه رزمی تبدیل نمایند و کشور را با بر جامهای بعدی پایگاه صدها هزار سرباز امریکایی نمایند. عین شاه خائن نوکر و دست نشانده امریکا. لذا چشمها را باز نگه دارید و هوشیار باشید . اگر این جماعت یک ذره دلشان برای ملت ایران میسوخت اینگونه به غرات اموال همین ملت مغول نبودند و برای پست و مقام و پول و قدرت آدرس تحریمهای دردآور به دشمن نمیدادند. مرگ بر شما وطنفرکشان غربگدای نوکر صفت بی بته و بی ریسه و بی اصالت جاسوس مفت دشمن.
  • غضنفر IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    3 0
    خانم فائزه هاشمی درست میگویندپلیس راچکاربه اسلحه بایداسلحه رابدست نجفی داد تادرحمام زن بیچاره وبی دفاع خودش رابکشدیکی راهم باید به شوهرفائزه خانم داد
  • MK ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    3 0
    شما دزدان اصلاحاتی خویبد؟!
  • محمدایوب IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    3 0
    فائزه هم نشین بهاییان چطور راننده تون اسلحه داره ودر سر خیابان یاسر یک ماشین جلویش می پیچد راننده پیاده شده اسلحه میکشه آنوقت پلیس که دائم با ارازل و اوباش سروکار داره نباید اسلحه داشته باشه
  • ب IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    2 0
    درود بر زاکانی ننگ بر فائزه
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    2 0
    این نوع تفکرثروتشان رابرخی اززمانی دارند که باشعارتک چرخ زدن بانوان وکف وهورازندگی لاکچری درست کردند
  • GB ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    6 0
    وقتی قوه قضائیه عمدا بی عدالتی میکند و لین بی غیرت فائزه را برای مطالب قبلش محاکمه نمیکند خوب معلوم است افاضات مزخرف مجددا میگوید مقصر تمام این همان قوه قضاییه بی درو پیکر است.
  • واقعا دممنون گرم NL ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    یکی یکی دیگه رو به بهانه حجاب با تیر جنگی اونم نه یدونه با چنتا
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    2 0
    باز این نکبت بی ابرو وهند جگر خوار اظهار نظر کردلعنت خداوند برهمه منافقان وخانواده ات مسببین این وضعیت پدرت میباشد بهتراست جوابگو باشید نه معترض طلب کار
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    دنیای که چاقوهاشونو ازرو بستند
  • زارع IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 0
    ای کمتر را شما بزرگ میکنید ..هزاران پیر زن مثل فائزه از صبح تا شب یا غر و لند میکنند یا فحش و نفرین میدن .چرا بقیه را متشر نمیکنید
  • اس AT ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 1
    ای زن شیطان صفت درد تو این و آن نیست درد تو از بس وقیح است قابل گفتار نیست درد خود را نزد عطاران بری سم ات دهند چون تو را دیگر در این دنیا دواءدرمان نیست درد تو بدتر بود در عالم دیگر اسیر مال و جاه وای بر حالت، در ان وادی ، تو را درمان نیست
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    چقدر طرفدار داره دخمل بابا؟؟!!!حتما لیاقتشو داره دیگه،نععع،
  • حسن US ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    2 7
    خوب پلیس راهنمایی و رانندگی هم پلیس است مگه اسلحه داره به همین ترتیب نیرویی که وظیفش امر به معروف هست هم نباید اسلحه داشته او که قرار نیست با اشرار درگیر بشه و اصلا وظیفش درگیر شدن نیست که اسلحه بخواد
  • ابراهیم IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 2
    کسی نیست دهان این خانم متوهم را گل بگیرد؟
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    وقتی امثال هدایت الله آقایی کسی نمی گوید این ثروت نجومی را از کجا آوردی ؟و مالیات و ....هم پرداخت نمی کند معلوم است بایستی گردن کلفتی کند،ترا خدا بازرسی کل و سایر دستگاههای نظارتی بروند سراغ ثروت و چگونگی کسب آن توسط امثال این فرد یک لیست تقریبا دویست نفره از کرباسچی تا م .ف که قبلا در ستاد بوده.اینا ها نان نظام را خوردند وچپاول کردن ،طلب هم دارند
  • علی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 2
    به به سرکار الیه فائزه، دختر قارون
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    16 0
    تنها قانونی که برای فائزه هاشمی وجود دارد پنجه کشیدن به روی نظام است و قانون شکنی. بابا جانش می گفت بدکاری کردی و تمام می شد می رفت تا فردا که بدترش را بکند. خلاصه کار بد شده عادت فائزه هاشمی. درست مانند مصی علینژاد که کار بد را افتخار می داند فائزه هاشمی هم کار بد نکند فرزند بابا جانش نیست. باید کار بد بکند و بعدش هم حرف بد بزند تا تازه بشود فائزه هاشمی !
  • عطا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 1
    فائزه داره حرف های باباش رو تکرار می‌کنه همون که می‌گفت نیروهای نظامی رو خلع سلاح کنیم بعد بریم زیر چتر حمایتی غرب شاید پیشرفت کردیم.
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 0
    اگه فائزه رد کرده پس کار درستیه
  • تقی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 0
    فائزه چون با بهایی ها دمخور شده قسم یاد کرده تا هر از چند وقت تن مرحوم پدرش را در گور بلرزاند و کلی دعا برایش جمع آوری کند ...
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 0
    اسلحه آخرین تصمیم یک پلیسه البته به شرطی که خودش بخاطر اجرای قانون کار رو به اسلحه کشی نکشونده باشه....حتی در مقابل اشرار...
  • Ali IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    یاد خاطره برخورد مودبانه تیم حفاظتی هاشمی که همسر برادر فائزه خانم را همراهی می کردند و آن خبرنگار نامحترم را مورد تفقد قرار دادند افتادیم و ...
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    1 0
    سرانجام تک تک اعضا خانواده هاشمی رفسنجانی همان رسوایی... میباشد
  • ایرانی با غیرت IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    حق با این خانم ف - ه است پلیس اصلا نباید اسلحه داشته باشد . در برخورد با اراذل و اوباش قمه به دست هم پلیس بایستی سعی کند فقط با پند و اندرز و موعظه ان موجود رذل را به راه راست هدایت کند دقیقا مثل پلیسهای امریکائی!
  • ایرانی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    0 0
    البته
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    10 0
    یادم میاد زمانی که هاشمی را سردار سازندگی می‌نامیدند من که نوجوان بودم از مدرسه برای استقبال ش بردند.در اثر فشار جمعیت به ماشین رفسنجانی نزدیک شدم.یکی از محافظینش با لگد به سیه ام کوبید که نفسم بند آمد.علاوه بر اینکه دیگر به استقبال هیچ مسیولی نمیروم تا عمر دارم از رفسنجانی نمیگذرم
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      1 0
      اف بر : اکبر ر...خدا عذابش را روز به روز بیشتر بکند .
  • حقيقت # IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    2 0
    وقتى لقمه ها عمرو عاصانه و منافقانه تهيه بشه و بره تو گلو حاصلش ميشه تو استخر فلاكت غرق شدن و ننگ بودن وارثان، هر كدام بنوعى شر مطلق ، يكى ميخواد بشه آل كاپن يكى هم ،. نگيم بهتره !؟
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    1 0
    اگر ننه و بابای آنها لقمه های حرام نمی خوردند و به بچه هایشان هم نداده بودند اینها اینجوری نمی شدند . ( فائزه : بهایی و طرفدار همه جانبه ترامپ ) ------ ( مهدی : دزد کلان و غارتگر مملکت ) ---( محسن : رانت خوار بزرگ کشور) -- ( یاسر : هفت تیر کش در نیاوران ) و .....
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    1 0
    بازفاااااائزه حرف زد!بخداحالمون ازش بهم می خوره!کی بهش اجاره داده توی کارپلیس کشور دخاالت کنه؟ اصلا این خااااانم کیست که دستوروایه ملت صادرمی کنه؟
  • سید IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    کار امنیتی یا انتظامی "خاله بازی" نیست. اقتدار پلیس جزو ضروریات است اراذل و اوباش هنجار وحرمت جامعه را می شکنند و خود هیچ حرمتی در جامعه ندارند باید با اسلحه با آنها برخورد شود وکسانی که از آنها دفاع میکنند به امنیت جامعه خیانت میکنند
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    0 0
    فائزه چقدر تو بلایی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس