قاسم رضایی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما برابر قانون مکلف هستیم از هنجارشکنی‌هایی چون کشف حجاب، سگ‌گردانی و دور دور کردن‌های بی مورد جلوگیری کنیم و در برخورد با این گونه ناهنجاری‌ها هیچ مماشاتی نداریم.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

خط و نشان فرماندهان پلیس برای "سگ‌گردانی"

باید از مجلس شکایت کنیم!/ خط و نشان فرماندهان پلیس برای "سگ‌گردانی"

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، روز یکشنبه گذشته در حاشیه نشست طرح دریا که با حضور فرماندهان انتظامی استان‌های مازندران ، گیلان و گلستان در شهرستان رامسر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اجرای طرح تشدید برخورد با هنجارشکنی را خواست مردمی معرفی کرد و افزود: در ایام تعطیلات این سه استان با جمعیت شناور بالای ۳۰ میلیون نفر مواجه هستند و به همین دلیل برقراری امنیت و رعایت هنجارهای اجتماعی از درخواست‌های مردم این استان ها بوده است.

به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی با بیان این که نیروی انتظامی در برابر درخواست تامین امنیت و آرامش روانی مردم، وظیفه شناس و تکلیف‌مدار است، گفت: اگرچه ساحل به نفع مردم آزاد شده و در اختیار عموم مردم  قرار گرفته است اما این آزادسازی به مفهوم این که ساحل از هر جهت برای ناهنجاری و قانون شکنی آزاد باشد، نیست.

این مقام ارشد پلیس کشور تأکید کرد: ما برابر قانون مکلف هستیم از هنجارشکنی‌هایی چون کشف حجاب، سگ‌گردانی و دور دور کردن‌های بی مورد جلوگیری کنیم و در برخورد با این گونه ناهنجاری‌ها هیچ مماشاتی نداریم.

سردار رضایی افزود: عموم مردم هنجارهای فرهنگی و اجتماعی را مسیر و مقصدهای سفر رعایت می کنند و در عین حال معدود افرادی هستند که مردم را آزرده خاطر می‌کنند که مکلف هستیم از بروز چنین ناهنجاری‌هایی جلوگیری کنیم.[1]

*این صحبت‌های نفر دوم پلیس کشور،‌ امید آنرا زنده می‌کند که دیگر شاهد صحنه‌های هنجارشکنی از قبیل سگ‌گردانی و کشف حجاب در محیط‌های عمومی نباشیم.

ضمن اینکه حمایت از اقدام قانونی،‌ شرعی و مردم‌مدار پلیس در این زمینه نیازمند حمایت عمومی و رسانه‌ای است و پلیس نباید در مقابل هشتگ‌بازی عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی تنها بماند.

همه ما باید بدانیم که خدشه‌دار شدن امنیت روانی یا فیزیکی یک نفر به معنی ویران شدن امنیت همه است و اینطور نیست که وقوع ناامنی روانی در یک نقطه کشور به دیگر نقاط ربطی نداشته باشد.

از فراجا نیز این انتظار وجود دارد که دستور کارهای قانونی خود را با رشادت و مهابت و البته در کنار رعایت پیوست‌های مؤمنانه اجرا کند و در این راه از ملامت هیچ ملامتگری نهراسد.

لازم به ذکر است که مقامات پلیس کشور باید نسبت به این واقعیت جامعه‌شناختی کاملا آگاه باشند که اجرای بد یا ضعیف یک قانون نتیجه‌ای به مراتب بدتر از اجرا نشدن قانون دارد ضمن اینکه مبارزه با سگ‌گردانی یک مبارزه و خواست عمومی است.

پیش از این یکی از اعضای مجلس خبرگان نیز خواستار حرکت مردمی برای مبارزه با سگ‌گردانی شده بود.

***

باید از مجلس شکایت کنیم!

باید از مجلس شکایت کنیم!/ خط و نشان فرماندهان پلیس برای "سگ‌گردانی"

مرتضی مبلغ، از چهره‌های اصلاح‌طلب در واکنش به اظهارات سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس مبنی بر ارسال پرونده آقایان روحانی و صالحی به قوه قضائیه به اتهام استنکاف از قانون هسته‌ای مجلس، به خبرآنلاین گفته است:

"می‌دانم که نمایندگان مجلس در مصوبه ها و اعلام نظر خود درباره امور کشور مصونیت قضایی دارند، ولی اگر ابعاد حقوقی آن اجازه می داد، از مجلس باید شکایت می‌شد. زیرا وقتی دولت روحانی و تیم مذاکره کننده از یک و نیم سال قبل با تلاش زیاد داشتند مساله برجام را به سرانجام می رساندند تا به نحوی بتوانند مسایل بین المللی و در نتیجه مسایل کشور را حل و فصل بکنند؛ -نمایندگان- با تصویب همین قانون سنگ بزرگی جلوی پای دولت انداختند و وضعیت کشور را به اینجایی رساندند که در حال حاضر در آن قرار داریم. آنان ناگهان با تصویب قانون مذکور؛ درست در زمان ایجاد گشایش برای کشور و مردم، مانع بزرگی جلوی پای دولت گذاشتند تا نتواند کار خود را به سرانجام برساند."[2]

*درباره اظهارات مبلغ بایستی به این نکته جالب اشاره کرد که اساسا آقای روحانی و دولت اعتدال هرگز مصوبه مجلس را بر مبنای مانیفست اصلی آن اجرا نکردند بلکه آیین‌نامه‌ای را برای اجرای آن مصوب کرده و همان آیین‌نامه را در دستور کار قرار دادند به نحوی که اساسا مصوبه مجلس اجرا نشد.[3]

پس کسی حق ندارد مدعی باشد که مصوبه مجلس اجازه نداده آقایان به امیال خود در بحث توافق نهایی با آمریکا برسند. زیرا اساسا مصوبه‌ای اجرا نشده است. بماند که برجام در غایی‌ترین فصل خود و در هنگام اجرا شدن هم هیچ آورده‌ای برای مردم ایران نداشت.

از طرف دیگر عده‌ای نباید به دنبال گروکشی سیاسی باشند و آقایان روحانی و صالحی و هر مسئول دیگری اگر حسابشان پاک است طبعا نباید از هیچ پیگیری بعدی هراسان باشند.

***

1_ irna.ir/xjJKWr

2_ khabaronline.ir/news/1642919

3_ mshrgh.ir/1161134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 135
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    25 16
    عجب خبری!!! نمایندگان مجلس و سگ!!!
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      4 13
      باید بررسی بشه
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      35 14
      احتمال این را می دادیم که سگ بازان و سگ پرستان برآشوبند!
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      31 5
      لطفاقانون 688 مکرر1 راتصویب کنید وما را از دست همسایگان سگ پرست در آپارتمان نجات دهید.
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      28 5
      چرا غرب‌زده‌ها برای کشتار سگ و گربه در آمریکا عزا نمی‌گیرند؟ در آمریکا سالانه ۲/۷میلیون سگ و گربه ولگرد معدوم می‌شوند، چون محل‌های نگهداری محدود بوده و همگی پر شده‌اند. آن‌وقت غرب‌زده ایرانی در مقابل معدوم‌سازی سگ‌های ولگرد جبهه گرفته و برای سگ‌ها سفره می‌اندازد. نه اینکه هر کاری که غربی‌ها انجام دهند، درست است! این مطلب تنها برای بستن دهان «nice people»های داخلی است.
    • ایرانی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      23 4
      اگر سگ گردانی خلاف است چرا کاری اساسی نمیکنند
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      17 5
      هر وقت بحث ساماندهی انواع مالیات به عنوان مهمترین گزینه مبارزه با فساد پیش میاد بازاریان و اقشار مختلف پزشک و مهندس و وکیل و سلبریتی اعتصاب و اعتراض راه میاندازند انوقت میگن چرا بجای سگ و حجاب که اتفاقا کار مفسدان اقتصادیست با اختلاس برخورد نمیکنید واقعا امشب شب اول قبر چند نفر از شما خواهد بود ؟ شمارش معکوس شروع شده تا دیر نشده به خود بیایید
    • ناشناس LB ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      29 6
      آقا خداوکیلی زن و بچه ما از دست سگ و سگ بازان در پیاده رو و آپارتمان و پارک و غیره آسایش ندارند و در ناامنی هستند ... دیروز یک مرد لاغر دو سگ شیانلو را با خود بیرون آورده بود یعنی به هیچ وجه تسلطی بر آنها نداشت ... این رسم باید از این کشور کلا بر آنداخته شود.... چقدر باید بگوییم ؟
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      3 4
      سلام. اشتباه این علامت + رو زدم
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      21 4
      دولت انقلابی پس از موفقیت در آزاد سازی سواحل شمال باید سگ گردانی را نیز ممنون کند.
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      14 3
      دولت روحانی اگر عُرضه داشت در سالهای 92 تا 97 برجام را به سرانجام می رساند و تحریم ها را لغو می کرد اما نتوانستن پس افساد طلبان شکست برجام را به گردن مجلس نیندازند.
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      17 1
      سگ حیوانی مفید و بی آزار است . اسلام برای استفاده از این حیوان در مکان و شرایط مناسب دستوراتی هم دارد .سگ پرست ها را باید مواخذه کرد که از این حیوان استفاده ابزاری می کنند و شان حقیقی خودشان را که کمتر از حیوان است نمایش می دهند .
    • DE ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      6 9
      دلار چند؟
    • DE ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      3 3
      دلار چند؟/ این یارو که نوشته دلار چند پیداست یکی از دلال های عقب افتاده ذهنیست. که در شله زرد دنبال گوشت میگرده.
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    17 5
    خداروشکر
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      14 68
      ما برابر قانون مکلف هستیم از هنجارشکنی‌هایی چون کشف حجاب، سگ‌گردانی و ... جلوگیری کنیم/// [[ مشکل بی دینی و بلکه ضددینی شدنه]]. هدف زندگی خیلی ها رفاه گوسفندی و لذت جویی و خوشگذرونی است. راه حل اینا بگیر و ببند نیست.
    • مردم IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      14 2
      خدا را شکر
    • به 10.57 IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      19 3
      پس راه حلش چیست؟ وقتی مردم کمربند ایمنی نمی بستند و یا ماسک نمی زدند راه حلش چه بود؟ چرا برای همه قوانین بشری می گویید باید پلیس برود قاطعانه برخورد کند اما تا اسم حجاب و اخلاق می آید می گویید بگذارید خود مردم بفهمند؟ مهم نیست خود مردم بفهمند یا نفهمند. مهم هم نیست به ماسک اعتقاد داشته باشند یا به کمربندی ایمی. مهم این است که بقیه جامعه سالم بماند.
  • سهیل IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    35 21
    به جای این بحث های پوچ سیاسی برید مشکل مردم رو حل کنید؟
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      18 13
      هرچیزی جای خود
    • GB ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      6 11
      واقعا نمی دونید مردم دارن چه وضعی رو تحمل میکنند!!!!!!!!!!!!!!
    • GB ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      8 7
      منظورم به گرانی و اینها هست
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    20 14
    بشنوید از مادر عروس
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    24 15
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
    • امیر IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      10 9
      باشه .... چشم ... حتما.....
  • غلامرضا IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    31 4
    این موضوع مثل این میمونه که مغازه های مشروب فروشی آزادانه مشغول فروش مشروبات الکلی باشند بعد پلیس بیاد با افراد مست که درحال عربده کشی هستن برخورد کنه ( تو هر شهر بزرگ مانند کرج حداقل دو سه هزار سگ فروشی و مکانهای پرورش و نگهداری سگ وجود داره که آزادانه مشغول کسب درآمدن . )
    • LB ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      39 6
      کاملا موافقم این موضوع را از ریشه در کشور قطع کنید و هر چیز مرتبط با آن را ببندید و جرایم بسیار سنگین برایش قرار بدهید . ما با یزید بخاطر سگ بازیش مخالفیم بعد در هر شهر ما هزاران سگباز در حال تردد و آزار دیگران هستند
  • محمدایوب IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    20 5
    اولا آقای مبلغ خودشو ناراحت نکن خودتون هم میدونید قوه قضاییه مال این حرفا نیست که روحانی را محاکمه کنه دوما حالا مجلس هم یه چیزی میگن حالا اگه حسین فریدون روهم فقط رو کم کنی بوده چرا اگه شما شکایت کنید سریعا رسیدگی میکنند مثل فائزه آنکه بهش فحش داده بود سریع گرفتن ومحاکمه اما فائزه لات بازی هرچی میخواد میگه آزاد آزاد در قضیه بورسیه ها دیدیم روحانی ودارودسته اش چه کردند اما دکترای دزدیش وشکایت خصوصی داشت قوه قضاییه خواب خواب قانون مال ما بد بخت بیچاره هاست نه ولنجک نشین وپاسداران ووو
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      30 2
      اره قانون فقط مال فقرا است
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      14 2
      اره قانون فقط مال فقرا است
  • حسینی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    23 5
    سلام, بسیار راجب سگ گردانی قشری خودخواه وهنجار شکن که به فرهنگ ایرانی توهین کرده وبه حقوق مردم جامعه گستاخی میکنند صحبت شده که این افراد محیطهای عمومی را با سگشان الوده ونجس کرده که برای دیگران ازلحاظ بهداشتی قابل استفاده نیست ویا چندین مورد هم که گزارش علنی شده سگهای مدگور به کودکان اسیب زدهاند , تاکی این ملت شریف باید منتظر یک قانون اجرایی قاطع جهت جلوگیری از سگ گردانی عده ای متجاوز به حقون شهروندی دیگران باشند؟
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    12 5
    شما دیگه زورتون نمیرسه
  • سید IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    10 5
    این جناب مبلغ هم یکی از همان کسانی است که زلفش را به زلف برجام نافرجام گره زده بود و اینک دلواپس حذف شدنش از سیاست به دنبال حذف شدن برجام است!!!!
  • رضا IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    45 6
    ای کاش دغدغه دزدی،زورگیری،کیف و موبایل قاپی مزاحمت نوامیس رو هم داشتید
    • ب IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      22 3
      احسنت
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      15 10
      دارند. تو فقط می ترسی کسی جلوی سگت را بگیرد.
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    3 2
    با همه متفاوت هست(رنگ رخسار حکایت کند ازسردرون)
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    26 5
    سگها بر خلاف گربه ها حتما باید در فضای باز به مدت زیاد بگردند والا بیمار و پرخاشگر می شوند. لهذا بر خود سگ گردانی نمی توان اعتراضی کرد. بر اصل نگهداری از سگها باید ممنوعیت گذاشت.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    7 7
    امان از این مجلس
  • TR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    15 7
    عالیه مبارزه با بدحجابي و سگ گرداني و دور دور
  • مژگان IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    31 12
    ببین دلار چند ؟
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      12 7
      حواس به سگ گردانی باشه دلار رو یادت میره.
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    15 7
    عالی است برخوردکنید
  • محمد IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    14 6
    با عرض پوزش از خوانندگان عزیز و گرامی . فکر نمیکنم.من یقین دارم که جناب مبلغ خویشتن را به خواب خرگوشی زده . چرا که کسی که واقعاً خواب باشد با یک تلنگر بیدار میشود ولی جناب مبلغ و کلاً این جماعت غربگدا عادت به این دارند که شعور و فهم مردم را نادیده بگیرند و خود را علامه دهر. ولی زهی خیال باطل مردم با انتخاب درست تودهنی محکمی به مبلغ و هم فکرهای آنان دادند.مبلغ نادان این تذهبون
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    24 0
    همینقدر هم نسبت به اشد مجازات برای اینهمه زورگیری و خفت گیری های جور واجور که امنیتی برای جامعه نگذاشته اصرار داشته باشید خوبه
  • نادری IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    7 2
    امان از اثلاه تلبی
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    20 1
    شما لطف کن قدرت و بذار واسه مهار اراذل و اوباش که مامورینتون ازشون کتک نخورن،موادفروشا و خفت گیرا پدر مردمو تو مملکت درآوردن،
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    3 0
    خط و ربطها دارد مشخص میشه
  • محمد بازنشسته IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    3 3
    از زورشان تبانی کردند و حقوق متناسب سازی بازنشستگان کشوری را خلاف شعارهایشان حذف کردند
  • علیرضا IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    5 4
    باسلام،البته لازم به یادآوریست که طبق قانون غیرازحسن فریدون وصالحی بعضی دیگرازمقامات خائن دردولت قبل بایدمحاکمه شوند
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    37 18
    بسم الله.ببینیم وتعریف کنیم..الان در اتوبوس ومترو وتاکسی وپیاده روها وداخل ماشینها،بعضی خانمها کلا همان شال را هم برمیدارند ودر مقابل تذکر امثال بنده،با حالت تهاجمی میگویند،به تو چه!
    • SE ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      36 40
      اگر من بجای اون خانمها بودم چنان تو دهنت میزدم که راه منزلتو نتونی پیدا کنی
    • ف IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      27 28
      واقعا به تو چه....
    • ماندانا IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      17 2
      عالی
    • SE ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      26 19
      گیرم که مشکل تو با چهار خال موی زن حل شد با گرانی سرسام آور گوشت،مرغ،برنج چه میکنی؟!!!
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      26 7
      کرونا نشان داد که رفتار تک تک ما ،در سلامت جامعه موثر است. بی حجابی در غرب که باعث فروپاشی خانواده ها ورواج فحشا وآسیب به فرزندان ناشی از طلاق و... شده ،نشان میدهد که حجاب ،باعث آرامش اجتماعی شده ونقش موثری در حفظ خانواده دارد.خانواده هم نقش موثری درکاهش همه ناهنجاریهای اجتماعی از جمله اعتیاد ودزدی وفساد دارد.پس همه چیز آشکار در سطح جامعه،به همه ربط دارد.
    • به ۱۰:۰۹ IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      34 9
      امثال تو به عنوان مفسد فی الارض باید محاکمه شوند که کارشان دفاع از گناه علنی است. امثال تو دستشان به خون آن دختر بچه 5 ساله آغشته است. امثال تو عامل ناله های فرزندان طلاق پشت در دادگاهها هستید. امثال تو عامل روابط نامشروع و سقط جنین و قتلهای عشقی و ناموسب هزینه های ساله هزاران میلیاردی دادگاههای آنها برای کشور هستید. با کمال وقاحت جامعه را به گند می کشید و تازه طلبکار هم هستید؟ شما از خاوری و جزیاری هزاران بار دزدترید. آنها فقط پول را دزدیدند اما شا هم پول را می دزدید و ه عفت و حیا و غیرت را. تا امثال شما هستید البته سایر گناهکاران و مجرمان احساس آرامش دارند.
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      11 7
      گناه از عوامل مشکلات اجتماعی است وبرکت را از زندگی فرد وجامعه بر میدارد.همه عوامل گرانی مربوط به موضوعات مادی نیست.
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      10 11
      بعید نیست بهایی باشن و عمدا این هنجارشکنی رو دارن انجام میدن
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      13 14
      اگر من بجای اون خانمها بودم چنان تو دهنت میزدم که راه منزلتو نتونی پیدا کنی/// یکم_ دستور "امر به معروف و نهی از منکر" دادن و ایشون به این دستور دینی عمل کرده. دوم_ تو هر کشوری باید به قانون اون کشور عمل کرد. وجود داری تو آمریکا به پلیس بگی به تو چه مربوط؟ زانوشو میگذاره رو گردنت یا با کلت مگنوم یه خشاب تو شکمت خالی می کنه. سوم_ دموکراسی چی میشه؟ شاید شما بهایی یا یه اصلاح طلب بیدین باشی ولی 99% مردم ایران مسلمونن و برای اعتقاداتشون نزدیک به 300.000 شهید دادن. دهن کجی کردن به اعتقادات اکثریت مطلق مردم (همون دهها میلیون مردمی که حاج قاسم رو بدرقه کردن) وفق دموکراسیه؟ آیا بهتر نیست به قانون مملکت تمکین کنید ولو اون رو قبول ندارید (چون اصلا دین و خدا و پیغمبر رو قبول ندارید) و اگر این شرایط براتون غیرقابل تحمله کسی جلوی مهاجرت شمارو که نگرفته. شماهم یکی مثل صدها هزار مهاجر. ایشالا هرچه زودتر از ایران میروی و هرگز برنمی گردی. ایران مال کسی هست که عاشقش باشه و حاضر باشه براش جون خودش و 1 یا 2 یا 3 یا 4 یا 5 و حتی 6 فرزندش رو تقدیم کنه.
    • محمد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      9 11
      آقای اگر من بجای اون خانمها بودم چنان تو دهنت میزدم که راه منزلتو نتونی پیدا کنی/ اگر هم من تو رو ببینم دندون هات رو تو دهنت خرد می کنم.
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      15 7
      در آخرالزمان بی دین ها علیه دینداران گستاخ می شوند و این نشانه ای از آمدن منجی بشریت هست برای پاک سازی انها
    • شایان IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      11 3
      بی حجابی= فساد= بی انصافی و گران فروشی
    • ناشناس ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      0 5
      بزرگوار میدونی اینا به شما ربطی نداره
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    26 9
    با سگ گردانی برخورد کنید ولی لطفا: با خودروساز ایرانی، دلار ۳۳، سکه ۱۶، پلاسکو، متروپول، سیسمونی گیت، ۷۵۲، عنابستانی، ۴ میلیون مسکن، برنج بالای ۱۲۰ و ... هم برخورد کنید
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    20 13
    واقعا متاسفم که پلیس مملکت ما بجای ایجاد امنیت برای مردم به این موارد میپردازه درصورتی که مجرمین و دزدان مملکت راحت دزدی میکنن و هزاران نا امنی دیگر.
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    12 5
    برجام آوردی برای کشور نداشت
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    8 2
    بعله چقدر هم برخورد می کنید!!!!! و اینقدر کارتان درست بوده که خیابان ها از کار درست شما به خودش می بالند!!!
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    15 2
    روحانی وداردسته باصد دلیل دیگه هم می شود محاکمه کرد!قوه قضائیه ولی فعلا دوست ندارد ،برتی خودش دشمن درست کند!؟
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    12 1
    آقای مبلغ به هر چی سنگ پا تو عالمه یه سور زدی بابا!!!! بی خیال، خالی بندی هم حدی داره. خیلی راست میگید، متن توافقی که ازش حرف می زندید و قرار بود امضاء بشه منتشر کنید تا همه ببینند قرار بود چه دسته گلی به آب بدهید!!!!؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    11 3
    سردار محترم بارها برای رفع مزاحمت سگ گردانی آنهم نه یکی دو تا و یک روز و دو روز به ۱۱۰ زنگ زدیم هرگز رسیدگی و اعتنا نکردند که نکردند،منطقه یک شهرک نفت پارک ارغوان و همچنین رفتار و اعمال منافی عفت در آلاچیق های پارک گلستان....بی اعتنایی پلیس موجب درگیری مردم با هم و عواقب بعدی خواهد داشت
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    13 13
    ما برابر قانون مکلف هستیم از هنجارشکنی‌هایی چون کشف حجاب، سگ‌گردانی و دور دور کردن‌های بی مورد جلوگیری کنیم .قانون فقط تو اينجور چيزاس ؟؟؟؟؟ براي اختلاس و دزدي و آقازادگي و..... قانون وجود نداره؟؟؟؟؟؟ چرا جاهاي ديگه از مجلس شکايت نميکنيد؟؟؟
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      25 8
      دشمن خدا! آری به خدا مشکل فقط همین هاست. وقتی علنا حکم خدا را شکستید و گناه علنی را آزاد کردید گناهان مخفی و زیر میزی که دیگر چیزی نیستند. شما دارید عفت و حیا را می دزدید که جبران ندارد و آنها فقط پول می دزدند که به هر حال قابل برگشت و جبران است.
  • احمد IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    15 4
    این اقایان باطلاح نماینده عرضه تامین رفاه و معیشت مردم را ندارند دنبال کارهای انحرافی می روند
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    9 6
    واقعا این سگ گردانی امنیت روانی مردم رو بهم ریخته
  • مجتبی ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    9 2
    شما که انقدر از برجام بدتون میاد خوب بذاریدش کنار
  • ali IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    2 1
    اقای مبلغ وقتی ل... در کمتر از بیست دقیقه قانون مذکور را تصویب کرد براش دست زدید هورا کشیدید.حالا شده ادم بد .البته قبول دارم که اگر لاریجانی تصویب نمیکرد الان وضع بهتر بود و مسوب اصلی باید لاریجانی معرفی شود.اما انگار در خوابی، که مهره اصلی اصلاحات داره میشه همین لاریجانی .اینطور که معلومه.پس از شکایت دست بردار فعلا!!!!
  • ایرانی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    7 6
    بنده از سگ گردانی خوشم نمیاد اما عجیبب اینجاست که مشکل کل کشور ما شده سگ گردانی دزدانی که از ترسشان نمیشود یک روز خانه را خالی گذاشت آنها چی مهار آنهاواقعا" اولویت بر سگ گردانها ندارد
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      2 3
      دزدیدن اخلاق و امنیت خیلی بدتر از دزدیدن پول است. البته مغز شما ظاهرا توان درک این موضوع را ندارد.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    6 1
    پلیس ما به موقع اقداماتش را انجام میده و و واقعاً هم باید از پلیس قدردان باشیم اما در بعضی موارد متدسفانه دادگاه ها اقدامات وتلاش های پلیس زحمتکشدر راستای امنیت جامعه را ساده می گیرند و قاطعیت به خرج نمی دهند و باعث تداوم پُر رویی اراذل واوباشوسگ گردانان و... میشوند.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    10 1
    روحانی و خاتمی رو مجازات کنید. با تشکر
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      3 1
      فعلا مصلحت نیست.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    7 6
    آخه اختلاس گران ، دزدان بیت المال ، دزدان منازل ، قاچاقچیان ،ریا کاران ، کم فروشان ، گران فروشان ، زمین خواران ، فاسدین اقتصادی ، رانت خواران و .... همگی دستگیر و محاکمه شدند و به سزای اعمال خودرسیده اند !!!!! حالا نوبت به هنجارشکنان رسیده !!! واقعا از این همه تلاش سپاسگزاریم .
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      6 3
      امثال تو از هزار خاوری بدترند. آنها یک گناه کردند و تو میلیونها گناه را توجیه کردی. آنها پول را دزدیدند و تو حیا و غیرت را دزدیدی.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    6 3
    مجلس اگه عرضه داشت بجای شکایت بابت برجام پولایی که روحا نی دزدید رو برمیگردوند به ملت
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      3 1
      مجلس انقلابی اگر به مصلحت باشد قاطعانه برخورد میکند مانند گران فروشی.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    14 12
    کسایی که دوست دارن زنان در دمای بالای 40درجه حجاب ،آن هم رنگ مشکی بپوشند خودشون یه امتحانی بکنند.التماس دعا
    • محمدرضا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      2 3
      متاسفانه
    • آرش IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      9 3
      میشه بفرمایید بهونتون برای زمستون و فصل های دیگه چیه؟؟؟
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      4 5
      تو آلبانی همه بی پوشش میگردن عادت کردین.
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      13 4
      اولا آتش جهنم خیلی گرمتر است. خون فرزندان کشته هوسرانی والدین شده هم خیلی داغ است. ثانیا کسی که با آرایش سنگین و لباسهای تنگ و چسبان بیرون می آید از گرما می ترسد؟ ثالثا کسی نگفته حتما سیاه بپوشند! اما یک روسری دو گرمی برایشان سخت تر از ساعتها آرایش است.
    • عبدالله IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      6 3
      حجاب برای همه است مرد و زن باید رعایت کنند؛ هرکس به اقتضای شرایطش و البته بخاطر خودش بیشتر. بیخودی گرما را بهانه مکن که بیحیائی ربطی به سرما/ گرما ندارد.
    • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      1 0
      حجاب در گرمترین آب و هوا به مدت طولانی امتحان شده و برای مقیدها هیچوقت مشکلی نبوده. ضمنا در قانون حجاب، اسمی از رنگ خاصی برده نشده
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    8 5
    باز هم خوبه بعد از این مدت فکری به حال سگ بازی یه عده خاک بر سر کردید
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    5 7
    اختلاس و دزدی رو حل کردن موند سگ گردانی ، طرف دوست داره بره جهنم تو رو سنه نه
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      5 1
      بره، امنیت جامعه رو نباید فدا کرد، تو جاهایی که آزادی شون رو به رخ می‌کشید میگن انسان آزاده تا زمانی که مزاحم آزادی و امنیت دیگران نشده، ااینا مزاحم امنیت خانواده، جوانان پاک، باعت افزایش فرزندان بی سرپرست و... میشن پس حتی اگر مسلمان نباشی، اگر ایرانی نباشی، اگر به نظام و قانون اعتقادی نداشته باشی ولی واقعا به دموکراسی و آزادی معتقد باشی باید بدانی برخورد با هنجارشکنان عین دموکراسی است، چوان خواست مردم و باعت امنیت اجتماعی است
  • محمد IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    1 1
    اگر این آقایان مذاکره کننده دولت یازدهم سیاست مدران ومذاکره کننده خبره وچیره دستی بودند،راه برون رفت امریکا از برجام در زمان نوشتن برجام می بستند وطوری برنانمه ریزی میکردند برون رفت از برجام برای امریکا هزینه داشته باشد سالهاست کشور ما در گیری مذاکره هسته ای است انتظار بر این بود چنان قرار دادی ببندند این قدر طول نکشدکه سالها هزینه برای کشور داشته باشد .کشورمدام ما درگیری این مسئله نشود ومسائل حل شده بار دیگر تکرار نشود.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    4 4
    ای کاش اختیارکل ایران دست شماهاسربازان امامزمان بوددنیاگلستان میشدتشکرازحمایتت
  • ایمان IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    6 2
    کل سگهای ولگرد باید سقط بشن لاشه اونها هم برای استفاده حیات وحش به جنگلها و محیط زیست برده بشه تا غذای پلنگ و گرگ و غیره بشه تا حدی که تعداد سگها به عدد نرمال برسه
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    3 1
    کدوم گشایش
  • DE ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    2 3
    جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما برابر قانون مکلف هستیم از هنجارشکنی‌هایی چون کشف حجاب، سگ‌گردانی و دور دور کردن‌های بی مورد جلوگیری کنیم و در برخورد با این گونه ناهنجاری‌ها هیچ مماشاتی نداریم/ ای بابا خب راحت بگو داریم جلوی آمادگی کودتای مخملی جورج سوروسی را میگیریم
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    5 1
    چرا از اقای روحانی در مورد خالی کردن خزانه تبدیل ان به سکه وارز وفروش انها . وحیف میل 18 میلیارد دلار استفاده نوری چشمی ها از دلار 4200 تومانی وچوب حراج به مال ملت وگماردن افراد فاسد درسمت مدریتی ووووو شکایت نمیشود وچرا محاکمه نمی گردد
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    4 2
    اینکه مماشات ندارین اظهر من الشمس است!
  • فرهنگی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    5 1
    من هم به عنوان یک دانش آموخته علوم اجتماعی خواستار اقدام فرهنگی و علمی در مقابل ناهنجاری های اجتماعی هستم.
  • سالار IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    5 3
    مرحبا سردار رضایی ، بالاخره در این کشور یک نفر پیدا شد تا جلوی هنجارشکنان بایستد شیر مادر حلالت سردار . حمایتت می کنیم
  • حبیب IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    2 3
    اگه راست میگید احمدی نژاد را محاکمه کنید
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    6 1
    سگ گردانی با فرهنگ مردم ایران بر نمی تابد مردم از دست سگ گردانها خیلی عاصی وروح وروانشون درگیره الان از زمان طاغوت بدتر شده مجرمین و خلاف کاران و مخلین امنیت خیلی راحت دارن جولان میدن زیرا پلیس خیلی منفعلانه برخورد میکنه پلیس باید خیلی سفت وسخت ودقیق برخورد کنه تا احدی از مجرمین جرات برهم زدن امنیت مردم نداشته باشد جنوب ایران هرمزگان مناطق مرزی روستاها هم مردم ازدست قاچاقچیان سوخت بران آسایش ندارن و درامان نیستن اونم چون پاسگاها باج می گیرن منفعل برخورد میکنند وحالا ابهت پلیس شکسته ودگه الان هیچ حساب نمی برن تا این حد که انگار نه انگار که مامور ایستاده بت ایستاده
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    6 1
    سگ گردانی با فرهنگ مردم ایران بر نمی تابد مردم از دست سگ گردانها خیلی عاصی وروح وروانشون درگیره الان از زمان طاغوت بدتر شده مجرمین و خلاف کاران و مخلین امنیت خیلی راحت دارن جولان میدن زیرا پلیس خیلی منفعلانه برخورد میکنه پلیس باید خیلی سفت وسخت ودقیق برخورد کنه تا احدی از مجرمین جرات برهم زدن امنیت مردم نداشته باشد جنوب ایران هرمزگان مناطق مرزی روستاها هم مردم ازدست قاچاقچیان سوخت بران آسایش ندارن و درامان نیستن اونم چون پاسگاها باج می گیرن منفعل برخورد میکنند وحالا ابهت پلیس شکسته ودگه الان هیچ حساب نمی برن تا این حد که انگار نه انگار که مامور ایستاده بت ایستاده
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    7 0
    این مبلغ از همان دسته افراد استحاله شده است ،خوب یادم است وقتی در دولت اصلاحات سال ۷۶در وزارت کشور مسئولیت گرفتند چکار کردند؟!
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    4 7
    اینقدر که رگ غیرت بعضی در ارتباط با بی حجابی و سگ گردانی ورم می کرد برای دزدان بیت المال و اختلاس گران و رانت خواران و محتکرین و گران فروشان ورم می کرد امروز ایران گلستان بود
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      10 3
      مطمئن باش همین شماها که حامی بی حجاب و بی حجابی هستید از روز اول در مقابل دادگاه تجمع کردید در دفاع از امثال کرباسچی. شما دوست دارید به هر بهانه ای گناه در جامعه انجام گیرد. اصلا هم از دزدیدن پول ناراحت نمی شوید. ناراحتید از اینکه مبادا با دزد حیا برخورد شود. والا همان عدالتخواهانی که حمل بی حجابی را نمی کنند و در مقابل این ظلم آشکار فریاد می زنند دقیقا همانها بودند که از روز اول در مقابل همان اشرافیگری ها و دزدیها ایستادند.
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      10 0
      اتفاقا سنخیتی عجیب هست بین بی حجابی و سگ گردانی با اون مفاسد اقتصادی که نام بردی. نمیدونم چه جوریاست که مال حرام بدنبالش بی بندوباری هم میاد یا بالعکس
  • آرش IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    2 4
    میشه برای دور دورهای بی مورد یک تعریف به من بدید تا بفهمم به چی میگید دور دور بی مورد؟
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      5 0
      بله که میشه. دور دور بیمورد با آخرین سرعت تفریحی ست که فائزه بانو در خیابانهای شهر انجام می دادند و مفتخر بودند که پلیس جرات برخورد با ایشونو نداره. نتیجه این شد که حالا هر بی سروپایی جرات دور دور داره
  • ایرانی ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    6 1
    الان همه سگ داران و سگ گردانان ترسیدند و دنبال قایم کردن سگهایشان افتادند، دستوراتی که فقط جنبه تبلیغاتی داره و هیچ ضمانت اجرایی نداره، عملا در برخی از پارکها جرات نمیکنی با زن و بچه بری، چون حجم سگها از آدم ها بیشتره
  • صادق IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    2 1
    از سکوت مسئولین در قبال فعالیت های ضد مردمی اقدام به دروغگویی شایعه پراکنی تخریب تشویق به اغتشاش وهمسویی با اسراییل وامریکا وکشورهای غربی و تطهیر عملکرد۸,سال خیانت وغارت وفساد اجتماعی متاسفانه برخورد نمیشود وبرای محاکمه این مزدورهای بیگانه که باجان ومال وفساد انهادر کشوربه امنیت مردم وارد کرده انداقدامی نشده گویا امر بمعروف ونهی از منکر فراموش شده تست
  • FR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    2 0
    نه که در مجلس دهم نسبت به سخنان و برنامه های نمایندگان که گاها ضد نظام و براندازانه بود شکایت شد ؟!
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    5 1
    سگ گردانی امنیت روانی بقیه رابه تشویش تبدیل میکند جدااززخمی هاومدفوعات وصدای ازاردهنده سگ ها
  • یاور IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    4 1
    بشدت موافقم که با سگ گردانی برخوردبشه
    • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      1 1
      و بی حجابی .
  • سلام IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    2 1
    ننگ بر کسانیکه حرفای غربی ها رو دومرتبه نشخوار میکنن
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    1 0
    16:40 با دلار حساب می کنی؟ داره ارزون می شه. اضافه کاری کن.
  • صلواتی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    3 0
    خواهشمندم صدای م را برسانید. وضعیت سگ گردانی و نگهداری این حیوان، در خیلی از جاها تسری پیدا کرده است. دیگر پایین و بالای تهران و پارک و آپارتمان و پیاده رو ندارد. لزوم ساماندهی و فرهنگ سازی خیلی مهم است. و برخورد قاطع و بدون مسامحه برای ورود و نگهداری سگ رعایت شود.
  • فاطمه IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    7 1
    بخدا ما مسلمانیم تو کشور جمهوری اسلامی زندگی میکنیم مادغدغه سگ گردانی بی حجابی داریم نمی دونیم بچه هایمان چه جوری تو این جامعه بزرگ کنیم
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    1 1
    بنظرم دستورالعملی تدوین شه که جریمه نقدی به کد ملی این افراد بابت قانون شکنی تعلق بگیره و با هر فعالیت اقتصادی از فرد قابل وصول باشه و خود یا متکفل او مکلف به پرداخت باشند.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 1
    مجلس مردانه سگ گردانی و نگهداری در آپارتمانها را ممنوع کند تا از درگیری بین همسایه ها جلوگیری شود دوم این که سگ ذاتا از نظر اسلم نجس است و در هر جایی که تردد داشته باشد و با زمین مرطوب و هر چیز مرطوبی برخورد کند نجس می شود پس حکم شرعی حکم می کند که نمایندگان از مردی خود هم استفاده کنند و این سگ بازان را سر جای خود بنشانند
  • خزلی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    1 0
    رجل سیاسی اینقدر کوته نظر و بی بصیرت تا به حال ندیدم. مردم بیسواد کوچه و خیابان از او بهتر تحلیل میکنند.
  • ایرانی IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    1 1
    واقعا این کار سگ گردانی کار بسیار بی فرهنگی و احمقانه ای که فقط پلیس باید جلویش را بگیرد.
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 1
    یاغی‌گری و شرارتها و فسادهای بزرگ همیشه از قانون‌شکنی های کوچک شروع میشه. کافیه قانون‌شکنی در ملاء عام به مذاق فرد خوش بیاد، همون مقدمه قانون‌ستیزی خواهد شد
  • ناشناس IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    1 1
    برو جلوی دزدان و قاتلا،اختلاس گرا رو بگیر .برو کلاهبرداران رو بگیر ...عجبا
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    1 1
    از مسئولان محترم قوا استدعا داریم بی حجابان متجاهر ، سگ بازان متجاهر و متخلفان رانندگی متجاهر را با اعمال جریمه در حساب شهروندی آنها به رعایت قانون و حقوق جامعه ملزم فرمایند.
  • احمد IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 1
    سگ گردانی شده کلاس بعضی آدمها ؛طرف داخل خیابان یک سگ دستشه که توی بیابون هم طرف جرات نمیکنه طرفش بره ،بعضی راه را گم کردند فقط دنبال مطرح شدن با کلاسی اند آخه سگ شد کلاس یکمی به اون دوگوله برسید ...
  • SE ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    2 0
    حدود یک میلیارد سگ در جهان تا این لحظه و تولد ۱.۲ میلیون بچه سگ در هر روز در جهان بایستی به سگ ستیزان عقب افتاده گفت واقعاً ول معطلید!و برید کشکتونو بسابید! گیرم تعدادی سگ رو در ایران کشتید با بیش از یک میلیارد سگ در جهان چه میکنی؟!
  • شایان IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    بنازم به وفای سگ اگه سگ نجسه چرا پلیس از سگ استفاده میکنه و تمام وسایل مسافران رو بو میکشه و روشون راه میره؟ چرا هلال احمر از سگ برای نجات جان انسان استفاده میکنه؟ حالا یکی دلش میخواد سگ داشته باشه به شما چه ربطی داره؟ شما چرا میسوزید؟
  • مرتضی US ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    خلق را تقلیدشان بر باد داد. نمی دانم از کی این رسم سگ نگهداری در خانه ها در ایران باب شده است. علاوه بر چوپانان، زمانی در روستاها و مکان های دور از شهر عده ای برای مراقبت از خانه و اموالشان سگِ نگهبان داشتند. ولی اکنون سگ نگهداری در شهر و آپارتمان چنان باب شده که ظاهرا امکان برگشتن به وضع سابق نیست. ولی با اینحال سگ داریم تا سگ. سگ های کوچک و نسبتا زیبایی هستند که نگهداری آنها در آپارتمان برای همسایه ها خطری ایجاد نمی کند، البته به غیر از گاهی صدای واق واقِ آنها. حالا کار به جایی رسیده که یکی از همسایگان ما در شهرک اکباتان یک سگ پیت بول Pit Bull در آپارتمانش نگهداری می کند. این سگ، وحشی ترین و درنده ترینِ سگ های دنیا می باشد. خلافکاران و قاچاقچیان مواد مخدر در امریکای جنوبی برای محافظت از محل های خود از این سگ استفاده می کنند. قدرت گازِ این سگ را هیچ سگِ دیگری ندارد. در تعریف مشخصات این سگ میگویند: مهاجم ترین، درنده ترین و وحشی ترین سگ هاست. حالا این آقا در اول شب این سگ را برای سگ گردانی میاورد در محوطه بین بلوک ها در شهرک اکباتان و می چرخاند. اگر این سگ با هر بچه ای، زنی، و یا هر انسان و حیوانی مواجه شود، کارِ آن بچه و یا انسان تمام است، سریعا شاهرگ آن بدبخت دریده شده است. برای اطلاع جناب فرمانده پلیس عرض می کنم که نگهداری این سگ توسط هر کسی در کشور انگلیس به کل ممنوع است، بعلاوه در بسیاری از ایالت های امریکا داشتنِ این سگ مجازات سنگین دارد. نمی دانم باید حتما اتفاق بدی حادث شود تا مسئولین جلوی نگهداری چنین سگ های خطرناکی را بگیرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس