کد خبر 1384303
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
بی سر و سامان مثل تیم‌ملی وزنه برداری

تیم ملی وزنه برداری این روزها در بی سر و سامان ترین حالت ممکن قرار دارد.

به گزارش مشرق، هفته گذشته بود که ملی پوشان وزنه برداری به دلیل شرایط نامناسب اردوی تیم ملی و بی توجهی مسئولان به فراهم کردن امکانات، اردو را ترک و در بیانیه‌ای اعلام کردند تا درست نشدن وضعیت دیگر بر نمی‌گردند. از آن روز تا الان ۶ روز می‌گذرد، اما نه تنها اقدام خاصی از سوی فدراسیون صورت نگرفته، بلکه سرمربی تیم ملی هم بعد از انتقاد از شرایط موجود از کار برکنار شد.

فدراسیون این روزها به دنبال انتخاب سرمربی جدید است، اما آیا مشکل ملی پوشان یا وزنه برداری مگر تغییر سرمربی بوده است؟ علی مرادی به دنبال پاک کردن صورت مسئله است، اما قطعا خودش هم می‌داند که مسئله اصلی وزنه برداری و اردونشینان چیز دیگری بوده و شخص رئیس فدراسیون مقصر تمام اتفاقات حال حاضر این رشته محسوب می‌شود.

با وضعیت به وجود آمده می‌توان گفت تیم ملی وزنه برداری در بی سر و سامان ترین حالت ممکن قرار دارد و فدراسیون نیز کمترین اهمیتی به شرایط موجود می‌دهد. نه تنها فدراسیون بلکه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نیز تنها تماشاگر نابودی رشته پر مدال و المپیکی هستند. البته عنوان شد که پولادگر مسئول رسیدگی به اتفاقات وزنه برداری شده، اما فعلا خبری از رفع این مشکلات نشده است.

این شرایط در حالی رقم خورده است که دو ماه دیگر مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه برگزار خواهد شد و همه روی مدال‌های وزنه برداری در این رقابت‌ها حساب کرده‌اند.م

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس