کد خبر 1383893
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
تحلیل مربی سابق تیم‌ملی از شرایط رشته المپیکی

مربی سابق تیم ملی وزنه برداری گفت: علی مرادی با کارهایی که می‌کند به نوعی تیشه برداشته و به ریشه وزنه بردای می‌زند.

به گزارش مشرق، جواد خوشدل در گفت‌وگویی در مورد شرایط وزنه‌برداری و ترک اردو توسط ملی‌پوشان اظهار داشت: ملی‌پوشان بهترین کار را انجام دادند، ای‌کاش زمان ما هم بچه‌ها این کارها را می‌کردند، اما آن زمان مرادی بلد بود چطور کارش را انجام دهد، آن زمان مثل الان نبود، به هر حال باید وضعیت اردوها یک جایی به شرایط خوبی برسد. مرادی دیگر نمی‌توانست مثل گذشته ملی‌پوشان را جدا کند و هر کار دلش خواست انجام دهد، الان بچه‌ها به هماهنگی خوبی رسیده‌اند.

* چرا استعفا نمی‌دهید؟

وی عنوان کرد: مشکل اصلی این است که چرا مرادی با این وضعیت که به وجود آورده چرا خجالت نمی‌کشد و استعفا نمی‌دهد. او همچنان به همه چیز بی‌توجه است و کار خودش را انجام می‌دهد. یادم هست او با یکسری از وزنه‌برداران و پیشکسوتان در زمان رضازاده باعث شد او کنار برود و خودش رئیس فدراسیون شود. اما همان‌هایی که با مرادی همکاری کردند پشیمان شدند. من آن زمان گفتم که این کار را انجام ندهید، وضعیت بدتر می‌شود و همین اتفاق هم افتاد و زمان طلایی از دست رفت.

* رئیس فدراسیون این بار نتیجه نمی‌گیرد

مربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری با اشاره به نقش وزارت ورزش در این قضایا گفت: نمی‌دانم چرا وزارت ورزش هیچ کاری انجام نمی‌دهد. شاید هم مرادی از روابط خاصی استفاده می‌کند که وزارت ورزش نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد. البته یکبار کلنجار رفتند اما موفق نبودند،‌ شاید نمی‌خواهند دوباره کلنجار بروند. رئیس فدراسیون وزنه‌برداری قلدرمآبانه کار می‌کند و اتفاقی که برای برخواه سرمربی تیم ملی افتاد و با یک انتقاد برکنار شد، برای خود من هم افتاده بود. او همیشه با منتقدانش به صورت چکشی برخورد کرده و هر کسی با نظرش مخالفت کند بلافاصله کنار می‌گذارد، اما فکر نمی‌کنم این بار نتیجه بگیرد، چون بچه‌ها یکدل شده‌اند که این شرایط درست شود.

تحلیل مربی سابق تیم‌ملی از شرایط رشته المپیکی

* مرادی تیشه به ریشه وزنه برداری زده است

وی در مورد اینکه مرادی گفته است اگر ملی‌پوشان نیایند از جوانان و امیدها استفاده خواهیم کرد، گفت: او این حرف‌ها را زده اما قطعا نمی‌تواند نتیجه بگیرد. جوانان و امیدها را به کشورهای اسلامی بفرستند، المپیک را می‌خواهند چه کار کنند؟ قطعا درست شدن این شرایط به نفع وزنه‌برداری است. مرادی هم بهتر است قبل از آنکه برکنارش کنند خودش برود و وزنه‌برداری هم به سروسامانی برسد. این وضعیت بهانه خوبی برای وزارت ورزش است که به وزنه‌برداری ورود کند. حرف جامعه وزنه برداری این است که مرادی مخالف زیادی دارد و بهتر است کنار برود. او تیشه به ریشه وزنه برداری زده است.

وی در پایان گفت:‌ در مجموع حرکت بچه‌ها را تایید می‌کنم و امیدوارم تا آخر روی حرف خود بایستند، چون اگر برگردند مرادی شرایطی را برای آنها به وجود می‌آورد که قطعا ضرر خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس