رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از من خواست تا ادامه ندهم

محمدحسین برخواه گفت: رئیس فدراسیون از من خواست که دیگر ادامه ندهم، انتظار داشت تا ملی‌پوشان را در اردو نگه دارم اما آنها به دلیل کمبود امکانات اردو را ترک کردند و نمی‌توان دست و پای آنها را بست.

به گزارش مشرق، محمدحسین برخواه روز شنبه در گفت و گویی با تایید برکناری خود از سمت سرمربیگری تیم ملی وزنه‌برداری، اظهار داشت: علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری به من گفت تا دیگر همکاری با فدراسیون را ادامه ندهم. روز چهارشنبه مسائلی پیش آمد و انتظار داشتند تا وزنه‌برداران را در اردو نگاه دارم اما آنها به دلیل کمبود امکانات اردو را ترک کردند.

وی افزود: توقع وزنه‌برداران منطقی و به حق بود و انتظارات زیادی نداشتند. باید حداقل‌هایی در اردو باشد؛ تغذیه مناسب در شان تیم ملی وزنه‌برداری انتظار زیادی نیست و جزو وظایف ذاتی فدراسیون است تا حداقل امکانات را برای تیم ملی فراهم کند.

سرمربی برکنارشده تیم ملی وزنه‌برداری عنوان کرد: با این شرایط فدراسیون انتظار دارد تا وزنه‌برداران در مسابقات جهانی با تیم‌هایی که با حداکثر امکانات و آمادگی شرکت می‌کنند، رقابت کنند. نمی‌توانیم دست و پای ورزشکار را ببندیم و توقع داشته باشیم تا در رقابت نابرابر برنده باشند.

وی گفت: توقعات وزنه‌برداران به حق بود و من به این جمع‌بندی رسیدم تا صبر کنیم که خودشان در مورد ادامه کار تصمیم بگیرند و مشکلی هم نداریم و فدراسیون می‌تواند با هر فردی که خودش دوست دارد و با آن شخص راحت‌تر است، کار کند. در مدتی که سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بودم تمام تلاشم را کردم و آن چیزی که وظیفه‌ام بود را در حد توانم انجام دادم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس