کشته شدن خبرنگار الجزیره، میخی بر تابوت دولت بنت- لاپید است

«باراک رافید» با اذعان به اینکه تغییر روایت شهادت خبرنگار الجزیره در جنینبرای تل آویو دشوار خواهد بود، گفت: کشته شدن شیرین ابو عاقله ممکن است میخ بر تابوت سیاسی دولت بنت - لاپید باشد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، «باراک رافید» روزنامه نگار صهیونیست در واکنش به شهادت «شیرین ابو عاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه تلویزیونی الجزیره به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در جنین گفت: رسانه‌های اسرائیلی با دفتر نفتالی بنت نخست وزیر، وزارت امور خارجه و ارتش مشورت کردند تا ماجرای کشته شدن شیرین ابو عاقله بر اثر تیراندازی نظامیان اسرائیلی را تکذیب کنند.

رافید ادامه داد: اسرائیل اذعان می‌کند که تغییر روایت در خصوص کشته شدن ابو عاقله دشوار خواهد بود و در بهترین حالت می‌تواند آسیب را به حداقل برساند.

وی تصریح کرد: کشته شدن خبرنگار الجزیره اسرائیل را وارد بحران وجهه و اعتبار کرده است، دقیقاً شبیه حالتی که در بمباران ساختمان آسوشیتدپرس در جریان جنگ غزه اتفاق افتاد.

این خبرنگار صهیونیست در پایان گفت: حادثه کشته شدن خبرنگار الجزیره در جنین ممکن است میخی بر تابوت سیاسی دولت ائتلافی بنت - لاپید باشد.

این اظهارات در حالی است که شبکه تلویزیونی الجزیره از انتقال جسد شیرین ابو عاقله به دفتر این شبکه در رام الله واقع در کرانه باختری اشغالی خبر داد.

گفتنی است عصر امروز چهارشنبه جمع زیادی از مردم فلسطین در برابر منزل «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شهید فلسطینی تجمع کرده و شروع به همخوانی سرودهای حماسی و ملی کردند.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز چهارشنبه از شهادت شیرین ابو عاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره، به دلیل اصابت گلوله مستقیم نظامیان صهیونیست به سرش خبر داد. در این اقدام جنایتکارانه که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین درشمال کرانه باختری اتفاق افتاد، «علی السمودی» خبرنگار شبکه الجزیره به دلیل اصابت گلوله از ناحیه کمر مجروح شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس