عضو کنست رژیم صهیونیستی از جنایت ترور «ابو عاقله» حمایت کرد

«ایتمار بن غفیر» عضو کنست رژیم صهیونیستی امروز با وجود محکومیت های گسترده، در اظهاراتی از جنایت ترور «شیرین ابو عاقله» حمایت کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری المیادین، «ایتمار بن غفیر» عضو کنست رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه علی‌رغم محکومیت گسترده، اظهاراتی را در حمایت از جنایت ترور «شیرین ابوعاقله» بیان کرد.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران هدف گلوله‌های نظامیان رژیم صهیونیستی هستند، اذعان کرد این نظامیان، فلسطینی‌ها را هدف قرار می‌دهند و به سمت آنها تیراندازی می‌کنند؛ حتی اگر خبرنگاران هم در محل تیراندازی حضور داشته باشند!

این درحالی است که پیش‌تر نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعایی مضحک تلاش کرد از زیر فشارهای احتمالی در قبال ترور عامدانه «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره فرار رو به جلو کند.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی مضحک عنوان کرد که پیش‌بینی می‌کند فلسطینی‌ها به سوی خبرنگار الجزیره تیراندازی کرده و باعث شهادت وی شده‌اند!

لازم به ذکر است که وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز از شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره، به دلیل اصابت گلوله مستقیم نظامیان صهیونیست به سرش خبرداد. در این اقدام جنایتکارانه که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین (شمال کرانه باختری) «علی السمودی» خبرنگار شبکه الجزیره به دلیل اصابت گلوله از ناحیه کمر مجروح شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس