کد خبر 1362333
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
یورش مجدد صهیونیست‌ها به «جنین»

به دنبال یورش مجدد نظامیان و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی به منطقه «جنین» در کرانه باختری، مبارزان فلسطینی اقدام به تیراندازی به سمت آنها کردند.

به گزارش مشرق، اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه بار دیگر به منطقه جنین یورش بردند.

بر اساس این گزارش، یورش وحشیانه و مجدد نظامیان و شهرک نشینان به جنین با مقاومت ساکنان این منطقه مواجه شد. آخرین اخبار حاکی از آن است که مبارزان مقاومت اقدام به تیراندازی به سمت اشغالگران مهاجم کرده اند.

این درحالی است که روز گذشته نیز اشغالگران صهیونیست منطقه جنین را هدف حملات گسترده خود قرار دادند با این حال تیراندازی‌های مداوم مبارزان مقاومت به سمت آنها موجب شد تا صهیونیست‌ها خیلی زود از این منطقه عقب نشینی کنند.

از سوی دیگر، نظامیان صهیونیست به صورت همزمان، شهر نابلس در کرانه باختری را مورد هجوم قرار دادند. وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به دنبال وقوع درگیری‌های شدید در نابلس شماری از فلسطینیان زخمی شده اند.

روز گذشته گروه‌های مقاومت با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: ما به مردم فلسطینی در همه مناطق حضور به ویژه در جنین قهرمان و انقلابی درود می‌فرستیم و از وحدت ملی که توسط رزمندگان مقاومت در میدان ایجاد شد، قدردانی می‌کنیم. ما عملیات قهرمانانه شهید «رعد حازم» را در تل آویو اشغالی که شکنندگی این رژیم و جعلی بودن نیروهای امنیتی آن را آشکار کرد، تبریک می‌گوئیم.

این گروه‌ها افزودند: جنایات نظامیان اشغالگر علیه شهروندان فلسطینی و به شهادت رساندن آنها، با تشدید رویارویی علیه رژیم اشغالگر در همه زمینه‌ها مواجه خواهد شد و نبرد با این رژیم در همه عرصه‌ها همچنان ادامه دارد. این گروه‌ها همچنین ضمن تسلیت شهادت چندین فلسطینی در روزهای اخیر تأکید کردند: خون این شهدا هدر نخواهد رفت

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس