همسویی سازشکاران با تل آویو خنجری به ملت فلسطین است

عضو دفتر جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به محکومیت عملیات های شهادت طلبانه از سوی سازشکاران، آنرا به مثابه خنجری به ملت فلسطین دانست.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، یوسف الحساینه عضو دفتر جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به محکومیت عملیات شهادت طلبانه در تل آویو از سوی سازشکاران گفت: محکومیت عملیات شهادت طلبانه در تل آویو از سوی تشکیلات خودگردان فلسطینی و برخی سازشکاران عرب و رژیم های منطقه ای که حول محور آنها می چرخند، به مثابه خنجری به ملت فلسطین و امت عربی است.

وی افزود: این همچنین به میراث فرهنگی و ارزشهای ما خدشه وارد می کند.

الحساینه گفت: مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید تا این مجذوب شدگان و مبهوت شدگان این رژیم بیدار و آگاه خواهند شد و کسانی که سراب و توهم به ملتهای خود تحویل دادند به ماهیت بیت عنکبوتی این رژیم در برابر ضربات مقاومت و مبارزان فلسطینی، پی خواهند برد.

گفتنی است که بسیاری از کشورهای سازشکار که در راس آنها ترکیه و امارات قرار دارند و نیز تشکیلات خودگردان فلسطین، عملیات شهادت طلبانه در تل آویو را محکوم کردند که این خشم مردم فلسطین را به همراه داشت و آنرا در راستای حمایت از اشغالگران در ریختن خون ملت فلسطین و پایمال کردن حقوق فلسطینی ها دانستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 2
    37درصد مردم ترکیه نمیتوانند گوشت بخورند نزدیک 40 درصد میشه که خودش البته وحشتناکه
  • NL ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 2
    37درصد مردم ترکیه نمیتوانند گوشت بخورند نزدیک 40 درصد میشه که خودش البته وحشتناکه
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    نگو امت عربى ، حالم از اين نژاد پرستى بهم ميخوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس