تلاش ناکام نیروهای رژیم صهیونیستی برای نفوذ به غرب اردوگاه «جنین»

گردان جنین وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای از مقابله با نفوذ نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه الجابریات در غرب اردوگاه جنین و دفع این نفوذ خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، گردان جنین وابسته شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای از مقابله با نفوذ نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه الجابریات در غرب اردوگاه جنین و دفع این نفوذ خبر داد.

متن بیانیه گردان جنین در این باره به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و الَذِینَ جاهَدُواْ فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِین

به فضل خدای باری تعالی و با همت مبارزان قهرمان، نیروهای گردان جنین توانستند نفوذ نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه الجابریات در غرب اردوگاه جنین را شناسایی کرده و با آنها مقابله کنند.

در این عملیات نظامیان صهیونیست هدف تیراندازی و بمب‌های پرتابی قرار گرفتند که مجبور شدند منطقه را ترک کنند، و به حول قوه الهی کید آنان به خودشان بازگشت. ما در گردان جنین، بر آمادگی بالای مبارزان مقاومت در رویارویی برابر اشغالگران و خنثی نمودن توطئه‌های خبیث و جنایتکارانه آنان تاکید می‌کنیم.

ما از هیچ تلاشی برای لگدمال کردن اشغالگران و بیرون راندن آنها از سرزمین‌مان دریغ نمی‌ورزیم. ما به اشغالگران تاکید می‌کنیم که خروج شما از اردوگاه جنین هرگز آن گونه که تمایل دارید، نخواهد بود و شما هزینه سنگینی برای حماقت‌های خودتان متحمل خواهید شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس